Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Var på Nille i dag og kjøpte en veldig fin julestjerne. Den var billig - 49,50 - med ti lys inni gullfarget strå. Anbefales for å henge opp i vinduet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 takk for tipset!!! Det trenger jeg.. Smart link dette, er det flere gode/billige juleting tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Bra tips, kom akkurat på at jeg trenger en julestjerne i vinduet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 3. desember 2004 Bra! Den er faktisk veldig fin når man fpr hengt den opp! Mamma har allerede kjøpt en, og da jeg så den måtte jeg kjøpe en jeg også og ta med tilbake til Skottland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 3. desember 2004 #5 Del Skrevet 3. desember 2004 Bohus har adventsstjerne i tre/strå med 10 små lys i for 29kr. Større, med 20 lys, koster 49 (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. desember 2004 #6 Del Skrevet 3. desember 2004 Hmm... langt til bohus herfra.. så da blir det vel nille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå