Gjest ingenting Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Hvilke symptomer kan man få når man har eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Tja, det varierer fra person til person. Noen får humørsvingninger, stikninger i eggstokkene, en liten blødning, osv... Mens andre ikke merker noe som helst. Jakten på eggløsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 4. desember 2004 #3 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg får masse slim og litt vondt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 4. desember 2004 #4 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg får svært milde litt knipende magesmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 5. desember 2004 #5 Del Skrevet 5. desember 2004 Mer utflod - slimaktig. Noen får litt vondt i hodet, og blir kanskje litt "hissige". Man kan også ha litt vondt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. desember 2004 #6 Del Skrevet 5. desember 2004 Økt sexlyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #7 Del Skrevet 13. desember 2004 Ufattelig vondt nerest i magen (som om jeg egentlig har mensen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå