Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Skulle ønske Katja gikk ut as, irrterende 

Anonymkode: d4a9f...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var helt greit at Charlotte gikk ut jeg. Virker som ei hyggelig jente, men synes hun har vært litt for høy på seg selv både med tanke på svennestykket hennes (som ikke gikk så bra) og før hun skulle fekte mot Katja (som heller ikke gikk så bra). Har mye mer sansen for de som er litt med ydmyke og tilbaketrukket, sånn som f.eks. Magnus og Bjørn(var det det han het, den første mesteren?).

Og selv om jeg også synes Katja er litt slitsom å høre på, fordi hun skravler og skravler uten å komme til poenget, så synes jeg hun fortjener hvertfall en uke til etter å ha blitt mester. 

Anonymkode: 49fcb...a18

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var helt greit at Charlotte gikk ut jeg. Virker som ei hyggelig jente, men synes hun har vært litt for høy på seg selv både med tanke på svennestykket hennes (som ikke gikk så bra) og før hun skulle fekte mot Katja (som heller ikke gikk så bra). Har mye mer sansen for de som er litt med ydmyke og tilbaketrukket, sånn som f.eks. Magnus og Bjørn(var det det han het, den første mesteren?).

Og selv om jeg også synes Katja er litt slitsom å høre på, fordi hun skravler og skravler uten å komme til poenget, så synes jeg hun fortjener hvertfall en uke til etter å ha blitt mester. 

Anonymkode: 49fcb...a18

Ja, det hadde vært trist om hun hadde gått ut med en gang. Samtidig liker jeg Charlotte veldig godt, hun virket veldig rolig og konstruktiv.

Men er det noen som vet hva det betyr når ingen får poeng i fekteduellen? Da det stod 9-9 var det en runde hvor ingen fikk poeng før Katja vant. Jeg skjønner ikke hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som når ingen får poeng så er det fordi den ene treffer den andre i ansiktet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/13/2017 den 21.25, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg har sett på Anno helt fra det startet (alle sesonger) , men syns den fektekampen er så utrolig kjedelig. Skulle ønske det var flere alternativ. 

Helt enig. Gikk og hengte opp klesvask i går under fektekampen i stedet for å se på akkurat da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg gidder heller aldri å følge med på de fektekampene. 

Anonymkode: 6b132...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er et bra program, liker godt at det er så mye historie og mindre intriger. Men jeg stusser på at det er så urettferdige lag. Når det er konkurranse i treskjæring og smiing så syns jeg det er dumt at det ene laget har både en smed og en tømrer. Nå trakk jo han ene seg da, men det var jo bare flaks for jentene. På jentenes lag er det jo ingen som har lignende relevante yrker. 

Merker at jeg heier på Linn Elise. Syns hun var kjempesmart når hun konkurrerte mot Simen som i utgangspunktet hadde et skikkelig forsprang på henne med sin erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til noe som irriterer meg litt. NRK har en tendens til å implisitt avsløre hva svennestykkene vil dreie som om før Selda kommer og forteller det. Som i kveld da de begynner episoden med å vise hele gjengen pusle med noe tekstiler og tøy, samtidig som Kristian forteller hvor dårlig han er på den slags. Takk, da vet vi alle både hva det blir, og hvem som skal gjøre det. Det samme var tilfellet for Linn-Elise sist. Hun satt også og sa hvor dårlig hun var med matlaging før Selda kom - og sannelig ble det matlaging gitt! Litt for avslørende lagt opp fra NRKs side synes jeg.

I tillegg begynner både svenne- og mesterstykkene nærmest å bli en formalitet ettersom alle består alt. Det er nesten så noen bør gå på en smell snart, ellers blir det jo ingen spenning i noe lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
2 timer siden, mann_86 skrev:

Hva består egentlig premien av? Vet at det er borgerbrev, men hva bruker man det til i 2017? Hvis det bare er et slags diplom, er det jo en stusselig premie for så mye slit.

Det er borgerbrev ja, en "diplom". Kjenner fjorårets vinner, så det veit jeg. Men han var fornøyd allikevel han altså, med opplevelsen og med ting han hadde laget der inne. Også er det vel litt av det at det ikke er så premiejag der som gjør at det blir mindre intriger og drama enn andre realitykonkurranser. 

Anonymkode: 49fcb...a18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så på i kveld? Røk noen ut?

Anonymkode: d60ff...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så på i kveld? Røk noen ut?

Anonymkode: d60ff...1aa

Taran røk ut i kveld.

Anonymkode: ac7dc...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Taran røk ut i kveld.

Anonymkode: ac7dc...992

Ok, takk!

Anonymkode: d60ff...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn Elise og Simen i finalen. Begge to er så dyktige og virker som så flotte mennesker.

Liker Katja også, men hun rekker ikke helt opp mot de to andre :)

 

Det er så deilig med en slik serie; lite intriger, folk er hyggelig med hverandre, mye kunnskap som formidles. Feel-good-show er de beste :)

Anonymkode: cade6...2f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!! Linn-Elise er en så perfekt vinner! Jeg ønsket så innmari at hun skulle vinne hele greia! Gratulerer! :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.3.2017 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Linn Elise og Simen i finalen. Begge to er så dyktige og virker som så flotte mennesker.

Liker Katja også, men hun rekker ikke helt opp mot de to andre :)

 

Det er så deilig med en slik serie; lite intriger, folk er hyggelig med hverandre, mye kunnskap som formidles. Feel-good-show er de beste :)

Anonymkode: cade6...2f3

Så enig. Jeg heia på begge to. Flotte og sterke mennesker. 

Synes også det er godt å se et TV-show men gode menneskelige relasjoner og godt samarbeide. Det er jo slik man skal fremheve og beundre. Ikke alt det skrotet der man hele tiden skal vise hvor elendige andre folk er. Så ja til positiv fremvisning av flotte mennesker fremfor intriger og tull. 

Anonymkode: 6b132...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...