Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så glad for at Ove røk ut. Så stressende fyr som bare tok seg til rette med alt! Katja valgte godt! Syns Stian tok et voksent valg.

Anonymkode: d0079...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2017 den 21.25, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg har sett på Anno helt fra det startet (alle sesonger) , men syns den fektekampen er så utrolig kjedelig. Skulle ønske det var flere alternativ. 

.

Endret av mann_86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mann_86 skrev:

Helt enig. Skulle gått an å velge mellom 2-3 øvelser (f.eks kunnskap), så de litt eldre kan ha en sjanse. Det er jo håpløst for dem å vinne. Først må man ut i en turnering, som fort kan være noe fysisk og da kommer de sist. Så må de attpåtil ut i en fektekamp mot en som er 30 år yngre. Ikke rettferdig.

Joda, men nå var det vel eldstemann som vant i fjor, så alt er jo mulig. Men jeg er enig i at det er kjedelig med bare fekting. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 0.53, Marimba skrev:

Joda, men nå var det vel eldstemann som vant i fjor, så alt er jo mulig. Men jeg er enig i at det er kjedelig med bare fekting. 

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Kenta skrev:

Kjedelig serie. For lite konflikter, for lite spennende med kun fekting.

Jeg synes det er nettopp det at det er så lite konflikter, som gjør Anno til en bra serie, og som gjør at den skiller seg litt ut i fra alt annet som kun går på premiejag og intriger. 

Men for all del, smak og behag. Lurer litt på hvordan det går med seertallene til Anno i år som de har litt samme sendetid som kjendisfarmen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Så glad for at Ove røk ut. Så stressende fyr som bare tok seg til rette med alt! Katja valgte godt! Syns Stian tok et voksent valg.

Anonymkode: d0079...f81

Ugh, enig. Det virker som at han alltid "hang" etter Katja da hun var den som lagde mat, tok og delte ut smaksprøver selv når hun ba han om å slutte - "men jeg synes det er så hyggelig med smaksprøver!", begynte å spise før alle var på plass osv. Virker som en sånn type som vil grabbe til seg mest mulig goder, men kamuflerer det med å liksom være snill med andre. Og når Bjørn tok mesterstykke så var han med opp i mesterrommet og tok seg til rette selv om han ikke bidro på selve mesterstykket engang. Usympatisk oppførsel.

Men synes Stian tok et ganske elendig og egoistisk valg. Han kjempet for å bli svenn selv om det var noen andre som også ville ha den muligheten, og så ga hen helt opp etter en dag og "dømte" da laget sitt til å miste en person.

Anonymkode: b4279...212

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 den 4.40, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 4a392...4fe

 

Endret av mann_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes nesten litt synd på hun som konkurrerer med han som faktisk er smed. Men han er i det minste hjelpsom foreløpig da, det er jo snilt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kenta skrev:

Kjedelig serie. For lite konflikter, for lite spennende med kun fekting.

Synes det er fint å slippe masse konflikter. Nå var det litt misnøye i dag, med Katjas lederstil, men de klarer å oppføre seg sivilisert (så langt i hvertfall).

Anonymkode: ac7dc...992

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marimba skrev:

Jeg synes det er nettopp det at det er så lite konflikter, som gjør Anno til en bra serie, og som gjør at den skiller seg litt ut i fra alt annet som kun går på premiejag og intriger. 

Men for all del, smak og behag. Lurer litt på hvordan det går med seertallene til Anno i år som de har litt samme sendetid som kjendisfarmen. 

Ikke noe problem her i huset da vi har både Sumo og NRK appen på Apple tv, mobiler, Mac og iPad. 

Er SÅÅ enig, det er deilig å slippe så mye drama og konflikter. I Anno får man hele tiden lære noe nytt fra tidsepoken de lever i. Farmen går litt på repeat ang dette. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, mann_86 skrev:

Blir jo spennende å se hvem som blir svenn imorra:P

Ja den er jo allerede gitt :P 

Anonymkode: 6b132...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et veldig lærerikt program! Liker veldig godt at det ikke er noe særlig drama der, finnes nok av sånne programmer!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lerke987 skrev:

Synes det er et veldig lærerikt program! Liker veldig godt at det ikke er noe særlig drama der, finnes nok av sånne programmer!:)

Helt enig. Det er gøy å se de gå tilbake i tid på deltageren også. Utrolig hvor langt tilbake de klarer å gå, og hva slags historie de har opplevd. 

Anonymkode: 6b132...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom alle sesongene har jeg slitt med å forstå hvorfor alle gladelig jobber hardt for å hjelpe svennen med å bestå mesterstykket! Det er jo å legge goder og fordeler i fanget på en motstander! Jeg skjønner at vitsen er å tilegne seg kunnskap og evner i det aktuelle faget, men det kan du jo fint gjøre samtidig som du har i bakhodet at et bestått mesterstykke tross alt er en ulempe for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nevian skrev:

Gjennom alle sesongene har jeg slitt med å forstå hvorfor alle gladelig jobber hardt for å hjelpe svennen med å bestå mesterstykket! Det er jo å legge goder og fordeler i fanget på en motstander! Jeg skjønner at vitsen er å tilegne seg kunnskap og evner i det aktuelle faget, men det kan du jo fint gjøre samtidig som du har i bakhodet at et bestått mesterstykke tross alt er en ulempe for deg selv.

Jeg tror de som er med på Anno har et like stort fokus på det sosiale og samholdet i gruppa som på selve konkurransen. Det er jo en annen type konkurranse enn andre reality-serier, selv om det skal kåres en vinner. Jeg tipper de som er med i Anno heller vil skaffe seg venner og fremstå som bra mennesker på TV enn å ødelegge for hverandre. Men i fjor vurderte jo Katja å ødelegge for Miriam under hennes mesterstykke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...