Gå til innhold

Ingen tråd om Paprika her?

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet
2 minutter siden, Cessa74 skrev:

Vi skal ta hele huset dette året, og jeg kontaktet faktisk det firmaet i Fredrikstad for  å få mer info om produktene, evnt en katalog m.m  -og de (han) sendte meg en mail tilbake med link til 3 ulike innlegg fra VP-bloggen!!!! Teksten hadde ingenting med listene å gjøre, det var babyprat o.l - bildene var som alltid elendig kvalitet OG viste blant annet listene i herregårdstil på det billige, glatte ikeakjøkkenet som kræsjer totalt i stil

Haha, for et firma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun har dessuten skrevet på instagram at hun samarbeider med dem, Millemoi og de andre fra oppussingen sin i interiørkonsulentasjonene sine. 

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 7
Skrevet
52 minutter siden, Loffeliten skrev:

Bare å ta en kjapp kikk på byggdekor på instagram, så ser man hvor seriøst det firmaet er. :plystre: Her, for eksempel: https://www.instagram.com/p/BLbj7lhDx5F/?taken-by=byggdekor&hl=en 

Mulig de føler de blir tatt MER seriøst av å samarbeide med Frøken Paprika? :nigo:

Åh herregud. Det der er den flaueste og mest patetiske reklamen jeg har sett på lenge :daane:(Halv)naken babe og lister :daane: 

Nei jeg kommer ikke til å handle der. 

• Liker 20
Skrevet
16 minutter siden, Inocybe skrev:

Åh herregud. Det der er den flaueste og mest patetiske reklamen jeg har sett på lenge :daane:(Halv)naken babe og lister :daane: 

Nei jeg kommer ikke til å handle der. 

"All reklame er god reklame" gjelder IKKE her!!! :alice:

Burde nesten sende en mail til Byggdekor, og lime inn linken til denne diskusjonen!

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Smugleseren skrev:

Burde nesten sende en mail til Byggdekor, og lime inn linken til denne diskusjonen!

For å si det sånn... tror det går like lite inn der som hos en annen vi kjenner :Plike barn leker best :nori:

• Liker 6
Gjest meredithus
Skrevet
9 timer siden, Friluftsdame skrev:

Jeg deler din oppfatning av at fru Paprika ikke lenger legger mye stolthet i bloggen sin lenger. Men jeg mener hun gjorde det tidligere, da hun drev interiørblogg i kombinasjon med butikk og nettbutikk. Det var en ypperlig kombinasjon.

Jeg er enig i at det som kjennetegner endel av bloggerne er lav utdanning, men det betyr ikke at de dermed mislykkes som bloggere. Noen av dem er faktisk ganske så flinke forretningsdamer, synes jeg. 

Ikke helt uenig med deg der! 😊 Det er stor forskjell på f.eks VP og CBE! 

Gjest meredithus
Skrevet
37 minutter siden, Smugleseren skrev:

Ja, hvorfor ikke?

Gjest meredithus
Skrevet
2 timer siden, Cessa74 skrev:

Så enig med deg. Vi skal ta hele huset dette året, og jeg kontaktet faktisk det firmaet i Fredrikstad for  å få mer info om produktene, evnt en katalog m.m  -og de (han) sendte meg en mail tilbake med link til 3 ulike innlegg fra VP-bloggen!!!! Teksten hadde ingenting med listene å gjøre, det var babyprat o.l - bildene var som alltid elendig kvalitet OG viste blant annet listene i herregårdstil på det billige, glatte ikeakjøkkenet som kræsjer totalt i stil.

Da skjønte jeg at dette firma skal iallefall ikke je handle for. Der gikk de glipp av en stor bestilling også - vi har stort hus og alle tak og gulvlister skal byttes. Men jeg må handle fra seriøse firmaer jeg vet at kan jobben sin. Dette buggdekorfirmaet driver som en latterlig amatørmessig greie. Firmaet fremstår ekstremt useriøst når de henviset til "norges største interiørblogg" og også linker inn til dramainnlegg fra bloggen med ræva bildekvalitet...

Da ville jeg skrevet akkurat det du skriver her og sendt til dem!  😊

Skrevet

Men jeg synes det var forfriskende å se ett innlegg uten babysikle bilder. Og at hun faktisk snakker om interiør igjen

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Hun har dessuten skrevet på instagram at hun samarbeider med dem, Millemoi og de andre fra oppussingen sin i interiørkonsulentasjonene sine. 

Er dette tilfelle? har du dokumentasjon? Hvis dette er tilfelle så er det ganske drøyt, da  Mm  benekter samarbeid skriftlig. 

Skrevet

Det er rart, for jeg sendte mail til Millemoi og spurte og de samarbeidet med av VP, og da fikk jeg til svar at det var ikke noe samarbeid mellom de. 

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for omtale av barn, omtale av tredjepersoner og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...