loffen Skrevet 6. januar 2017 #101 Del Skrevet 6. januar 2017 Screenshot anyone? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. januar 2017 #102 Del Skrevet 6. januar 2017 5 timer siden, EllaSays skrev: Men "avkom", er det feil å kalle barna sine for avkom? Jeg gjør det til stadighet med mine egne, og det er ofte en sjargong mellom mannen min og meg. Skal man altså bli krenket fordi noen kaller barn for avkom? De er da det? Jeg kaller mine prinsessa og prinsen eller arvingene. Avkom høres ut som det hører dyreverdenen til i mine ører... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 6. januar 2017 #103 Del Skrevet 6. januar 2017 Herlighet, for noen folk... Jada, VP, vi vet du KAN legge ut bilder av menneskene rundt deg (i hvertfall de som ikke enda har lært å si nei). Det er faktisk en av de (få) tingene jeg er helt sikker på at du virkelig kan, det har du bevist ganske grundig. (Jeg omtaler forøvrig ungene mine som avkom rett som det er. De er jo det. Men tydeligvis vanskelig med disse, eh, fremmedordene ( ) altså.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. januar 2017 #104 Del Skrevet 6. januar 2017 Ryddet for omtale av tredjepersoner, spekulasjoner, omtale av barn, kommentar til moderering og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 6. januar 2017 #105 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Hun argumenterer med at fordi hun KAN og alt er hennes, så gjør hun det. Dette er farlig tankegang. 🙁 Endret 6. januar 2017 av Ovnsbakt Paprika 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 6. januar 2017 #106 Del Skrevet 6. januar 2017 Hun trenger SÅRT et skrivekurs for det er så rotete og flåsete skrevet. Hun lever av blogging og skrive så svakt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 6. januar 2017 #107 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 39 minutter siden, Viking-girl skrev: Jeg kaller mine prinsessa og prinsen eller arvingene. Avkom høres ut som det hører dyreverdenen til i mine ører... Nå ble vel orden "avkom" brukt som en erstatning for ordet "barn", da sistnevnte ikke kunne brukes i følge forumsreglene? Altså ikke et ord HI opprinnelig ville brukt... Endret 6. januar 2017 av RaraAvis78 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 6. januar 2017 #108 Del Skrevet 6. januar 2017 12 minutter siden, gjestgitt skrev: Hun trenger SÅRT et skrivekurs for det er så rotete og flåsete skrevet. Hun lever av blogging og skrive så svakt... Hun lever av blogging fordi folk (inkludert de fleste i denne tråden) klikker seg inn.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. januar 2017 #109 Del Skrevet 6. januar 2017 3 timer siden, maipai skrev: dagens instagram http://imgur.com/a/1uiXU 1. CØ har ikke skjønt en dritt rundt hva kritikken går ut på. Det handler jo ikke om henne. 2. Jeg har problemer med å forstå hva hun vil frem til når hun skriver så forbasket mye meningsløst, med så forbasket mange feil. CØ kunne komprimert poenget sitt til 3 linjer. (Ikke at det ville endret noe som helst.) Hun klarte det jo fint da hun satt på GMN og leverte gullkorn som at personvern er viktig, men med måte. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 6. januar 2017 #110 Del Skrevet 6. januar 2017 Altså nå er jeg helt blank på sånt, så jeg skjønner ikke den imgur greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 6. januar 2017 #111 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Stolt ja... Jeg er ufordragelig stolt av mine barn, og jeg elsker dem høyere enn livet! Og det er av nettopp kjærlighet (og fornuft...) jeg respekterer deres privatliv! Og dette forbaska sjalusikortet. Sjalu på hva!?!?!? Det er da helt frivillig fra de voksnes side å legge ut bilder, så hvorfor skal de som velger å ikke gjøre det være sjalu på at HUN gjør det? Jeg skjønner ikke logikken selv om jeg prøver for harde livet. Jeg får vondt i meg av hele greia. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 7. januar 2017 av Edie 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. januar 2017 #112 Del Skrevet 6. januar 2017 4 timer siden, maipai skrev: dagens instagram http://imgur.com/a/1uiXU Skikkelig ufint og usympatisk og slenge et bilde med det motivet sammen med "Hvordan kan dere hate og mobbe dette?". Enten er hun en mester i å skaffe seg sympati hos dem som enten ikke følger med på Sirkus Paprika eller dem som er for dumme til å skjønne hva som er budskapet bak. Eller også er hun helt og aldeles og fullstendig uten selvinnsikt og moral. Det er virkelig ikke normalt å poste et slikt innlegg selv blant dem som er stolte over og elsker sine barn over alt på jord (og det er vel de fleste). 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 6. januar 2017 #113 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Enig. @Inocybe Dette er kynisk manipulasjon, og hun skyver andre foran seg som vanelig. Jeg håper alle etater følger henne på SoMe. Endret 6. januar 2017 av Ovnsbakt Paprika 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. januar 2017 #114 Del Skrevet 6. januar 2017 Interresant hvordan hun i IG innlegget klager over at folk er slemme for det er hun jo i hvert fall ikke! Men å kalle en person for det frekke og utrolig nedlatende "DNA" i samme innlegg klarer hun. De som ble så fornærmet over at noen brukte det helt korrekte norske uttrykket "avkom" Selvinnsikt er en fin bil. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 6. januar 2017 #115 Del Skrevet 6. januar 2017 Antall bilder man legger ut henger nøye sammen med hvor stolt man er ifølge den gjengen der. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 6. januar 2017 #116 Del Skrevet 6. januar 2017 http://imgur.com/meDq9ux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia1009 Skrevet 6. januar 2017 #117 Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg syntes alle burde bli venner..ekser og den nye. Det er uskyldige barn i bildet. Det er de son får "svi" for denne voksne-hater-røra. De trenger hverandre i 18 år fremover!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 6. januar 2017 #118 Del Skrevet 6. januar 2017 17 minutter siden, Leli7 skrev: http://imgur.com/meDq9ux Herregud, er det ingen av dem som kan skrive norsk? Blir sliten av sånt jeg... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. januar 2017 #119 Del Skrevet 6. januar 2017 11 minutter siden, Miss Marble skrev: Herregud, er det ingen av dem som kan skrive norsk? Blir sliten av sånt jeg... De skriver som de har vett til. Egentlig tror jeg hva jeg vil om hvem som har skrevet den ene kommentaren der om "ulovelig nettmobbibg". 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. januar 2017 #120 Del Skrevet 6. januar 2017 Skremmende å les på IG at vi som er kritiske til deling er Kun misunnelige og til og med mobber den lille ? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg