Shoppingqueen Skrevet 5. januar 2017 #41 Skrevet 5. januar 2017 Hun reklamerer for det PERFKTE listverket som ikke er sponset 9
Chenet Skrevet 5. januar 2017 #42 Skrevet 5. januar 2017 23 timer siden, Snuppelupp.. skrev: Tenk at hun faktisk velger bloggen foran datteren!! Det er ganske utrolig at hun velger å blogge fremfor å ha mammaperm. Jeg er sjokkert og klarer bare ikke å forstå det.... Poenget er vel at om hun blir borte fra bloggen et år, så har hun ingen lesere igjen. Så om hun velger å ta permisjon, så legger hun i praksis ned bloggen sin. På samme måte som om du driver en butikk der du er eneste ansatt og den er så spesiell at bare du kan jobbe der. Lukker du døra i et år så er butikken din borte. Det er ikke en situasjon som er unik for bloggerne, alle som driver eget firma der man er avhengig av at mor/eier er på jobb for at firmaet skal eksistere vil ha dette problemet. 2
Shoppingqueen Skrevet 5. januar 2017 #43 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Slettet Endret 5. januar 2017 av Shoppingqueen 4
Chenet Skrevet 5. januar 2017 #44 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, Shoppingqueen skrev: Dette er fullt forståelig, men...... man trenger ikke dagmamma for å klare og skrive de innleggene hun poster. Og med en samboer bør man kunne få avlastning/hjelp den ene timen om så er. Hvis man prioriterer det. CBE legger ut innlegg med fantastiske bilder, godt innhold. Innleggene bærer preg av at det er gjennomtenkt og at det er lagt ned en betydelig jobb, i motsetning til CØ. Det var ikke det som var problemet i innlegget jeg siterte Der "kunne man ikke tro at hun ikke hadde mammaperm"
Friluftsdame Skrevet 5. januar 2017 #45 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, Shoppingqueen skrev: Hun reklamerer for det PERFKTE listverket som ikke er sponset Funderte akkurat over det samme. Merket reklame, men NB ikke et sponset innlegg. Jaha. Men siden fru Paprika tar seg bryet med å lage et interiørinnlegg uten nærbilder av mindreårig, skal hun seriøst ha ros for det! Tipper mange lar seg inspirere til å bestille interiørveiledning. Enkelte av listene kunne kanskje passet i et gammelt, ærverdig hus med store rom og høyt under taket. Med slett tak, ikke Agnesplater. Og med Herregårdskjøkken, ikke slette fronter. Og kanskje en fin kakkelovn, ikke en blåsvart mur. Håper på et inspirasjonsinnlegg om pappa Paprika's hjemmekontor på et konsollbord under trappen! 17
Shoppingqueen Skrevet 5. januar 2017 #46 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Slettet Endret 5. januar 2017 av Shoppingqueen 1
Chenet Skrevet 5. januar 2017 #47 Skrevet 5. januar 2017 Akkurat nå, Shoppingqueen skrev: Vi snakker kanskje bare forbi hverandre du og jeg. Det er vel det at hun påstår at hun ikke har mammaperm, men må ha dagmamma for å jobbe med bloggen som er hennes inntektskilde, noe som er uforståelig. Med den lille tiden hun bruker på bloggen, så har hun vel i prinsippet mammaperm, og ikke har så mye å sutre for. De bør i hvertfall tenke over hva de legger ut på snap. Det stemmer sjelden med de påståtte travle arbeidsdagene der i heimen. Nei, vi snakker ikke forbi hverandre, det du snakker om bryr jeg meg ikke om - jeg er ikke særlig opptatt av den bloggen Men igjen - skal hun tjene penger på bloggen får hun ikke mammapermisjon med lønn fra NAV. Så derfor ingen mammapermisjon. 1
FruRosa Skrevet 5. januar 2017 #48 Skrevet 5. januar 2017 27 minutter siden, Friluftsdame skrev: Funderte akkurat over det samme. Merket reklame, men NB ikke et sponset innlegg. Jaha. Men siden fru Paprika tar seg bryet med å lage et interiørinnlegg uten nærbilder av mindreårig, skal hun seriøst ha ros for det! Tipper mange lar seg inspirere til å bestille interiørveiledning. Enkelte av listene kunne kanskje passet i et gammelt, ærverdig hus med store rom og høyt under taket. Med slett tak, ikke Agnesplater. Og med Herregårdskjøkken, ikke slette fronter. Og kanskje en fin kakkelovn, ikke en blåsvart mur. Håper på et inspirasjonsinnlegg om pappa Paprika's hjemmekontor på et konsollbord under trappen! Det hjemmekontoret fungerer nå som TVbenk, etter bildene å dømme. Vugga står under trappa. 4
Gjest meredithus Skrevet 5. januar 2017 #49 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 50 minutter siden, Chenet skrev: Nei, vi snakker ikke forbi hverandre, det du snakker om bryr jeg meg ikke om - jeg er ikke særlig opptatt av den bloggen Men igjen - skal hun tjene penger på bloggen får hun ikke mammapermisjon med lønn fra NAV. Så derfor ingen mammapermisjon. OMG Endret 5. januar 2017 av meredithus
Eplepai1 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #50 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Leste akkurat blogginnlegg fra slutten av juni (26. juni). Helt hårreisende hva hun skriver der! XXX Endret etter jeg ble rapportert. Les på bloggen om interesser. Endret 5. januar 2017 av Eplepai1 14
Gjest meredithus Skrevet 5. januar 2017 #51 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 26 minutter siden, Eplepai1 skrev: Det er jo nesten rart hun ikke har sletta det.. Ikke rart i det hele tatt. Hun husker veldig lite av hva hun skriver. Er nettopp derfor hun stadig blir tatt i løgner. "For å være en god løgner, må man ha en god hukommelse." Ikke rart at hun velger som hun gjør etter den praten heller. For det første så husker hun vel ikke hva hun har sagt, og for det andre så tenker hun kun på seg selv. Endret 5. januar 2017 av meredithus
Friluftsdame Skrevet 5. januar 2017 #52 Skrevet 5. januar 2017 De fleste av oss har nok uttalt noe vi seinere har ombestemt oss om. Litt verre for fru Paprika som dokumenterer dette på bloggen sin. Å leite etter sammenheng, logikk og konsistens bakover i tid på Paprikabloggen er ingen god ide. Der er riktignok en rød tråd; å gjøre om på det meste. Interiør, venner, meninger, planer, hus, biler, forretningsforbindelser, næringsvirksomhet - og menn. I et imponerende tempo. Fru Paprika er ingen grå mus, det skal hun ha. Men noen og noe har gått med i dragsuget underveis. 11
Veslefrikk Skrevet 5. januar 2017 #54 Skrevet 5. januar 2017 Jeg vet ikke hva jeg skal tro og mene når det gjelder den nye kjæresten hennes, og jeg trenger egentlig ikke å mene eller tro så mye heller. Det er hennes valg. Men det positive han har medført er jo at hun faktisk er ute. Hun er ute med barna, går turer, er med på aktiviteter og har et mye mer sosialt liv enn det kan se ut som om hun har hatt tidligere. 7
Shoppingqueen Skrevet 5. januar 2017 #55 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Og nå slettes negative kommentarer..... de som blir FOR ærlige i alle fall.. Dårlig timing å ta opp den kampen i det offentlige akkurat nå kanskje? Noen har det vel VELDIG tøft i disse dager, og mer alvorlige ting å tenke på enn IG. Endret 5. januar 2017 av Shoppingqueen 7
Gjest ricecrispies Skrevet 5. januar 2017 #57 Skrevet 5. januar 2017 Det slettes masse der nå. Skammer meg litt over å være vitne til dette. Men hva skal jeg ellers ta meg til? Sove? 😬
Eplepai1 Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #58 Skrevet 5. januar 2017 Paprikas egne kommentar er også slettet. Fant kanskje ut at det var greiest å ikke uttale seg. ? 4
Mme Blavatsky Skrevet 5. januar 2017 #59 Skrevet 5. januar 2017 http://villapaprika.blogg.no/1410938361_n_merkes_det.html I kommentarfeltet her mener folk hun burde holde mer for seg selv. Inneleget er fra 2012. 😟 7
Gjest meredithus Skrevet 5. januar 2017 #60 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Han sammenligner faktisk sin IG konto med denne artikkelen fra Dagbladet. Livet er for kort til å krangle og slenge dritt. Akkurat! Endret 5. januar 2017 av meredithus
Fremhevede innlegg