Gjest Anafre Skrevet 6. januar 2017 #81 Del Skrevet 6. januar 2017 Ok solgt enda fler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 6. januar 2017 #82 Del Skrevet 6. januar 2017 18 minutter siden, FruJohansen skrev: Å starte opp en ny bedrift er spennende, og et emne jeg er overbevist om at mange ville lest mer om. Bloggeier kunne tjent på å dele mer av denne prosessen, ettersom begge er i oppstartsfasen med nye foretak. Hvordan starter man opp, hva kreves, og hvordan ser en vanlig dag for en gründer ut? Hvordan løser man mamma/papparollen med de lange timene som kreves for å få foretaket opp å gå? Det er en uendelighet av emner å ta av, og det ville ikke bare generert klikk til selve bloggen - det ville også gitt en flying start til begge foretakene, ettersom bloggeier og nå også samboer har stort nedslagsfelt på sine sosiale medier. Jeg skulle ønske jeg kunne trykke liker flere ganger på denne! Dette er jo matnyttig informasjon! I stedet for malinggsøl og fargekræsj. Familierelasjonene, og uthengingene av disse, orker jeg ikke å begynne på engang. Skjønner ingen ting, ut over at Fredrikstad (?) er veldig lite.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 6. januar 2017 #83 Del Skrevet 6. januar 2017 5 minutter siden, Anafre skrev: Ifølge ham selv er 25 stk solgt, så da er summen langt over 50000 .......og enkelte har nok forhåndsbetalt for å få betalt containeren. Det vanlige er å betale 30% ved bestilling av varene, og resten må betales når varene er sendt fra Kina, senest noen dager før ankomst Norge. Dvs. at denne mannen ikke engang hadde bestillt varene fra Kina når han la de ut på Finn tidlig i nov. Produksjonstiden er på 2-3 uker, og det tar 5 uker på båt fra Kina. Her snakker vi om 3 mnd, fra første annonsering til de faktiske varene er på lager. Jeg handler med Kina, og mottar 20 containere i året, så jeg vet hva jeg snakker om. Han har garantert ingen tollkreditt, og må da betale mva. før han får containeren. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. januar 2017 #84 Del Skrevet 6. januar 2017 Herregud, for et sirkus 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. januar 2017 #85 Del Skrevet 6. januar 2017 Siste innlegget hennes på IG... Hun VIL IKKE ta innover seg det folk og fagpersoner sier! Det er som å se en trassig 3-åring. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 6. januar 2017 #86 Del Skrevet 6. januar 2017 3 minutter siden, FruRosa skrev: Siste innlegget hennes på IG... Hun VIL IKKE ta innover seg det folk og fagpersoner sier! Det er som å se en trassig 3-åring. Dette innlegget beviser bare at hun ikke forstår hva dette egentlig dreier seg om...hun er totalt blottet for innsikt! Hun VIL ikke forstå og kommer aldri til å gjøre det heller dessverre. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 6. januar 2017 #87 Del Skrevet 6. januar 2017 Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h m y g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anafre Skrevet 6. januar 2017 #88 Del Skrevet 6. januar 2017 Noen som kan legge ut innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 6. januar 2017 #89 Del Skrevet 6. januar 2017 3 minutter siden, lilletrilleline skrev: Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h m y g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble. Tror ikke det er vits i å prøve å nå inn til C engang. The lights are on but nobody's home. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 6. januar 2017 #90 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, lilletrilleline skrev: Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h m y g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble. Får litt sånn spooky sekt-feeling. Følgere som leser alt hun skriver gjennom tykke rosa briller med glitter på, og som heier henne fram uansett hva som står. Endret 6. januar 2017 av RaraAvis78 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 6. januar 2017 #91 Del Skrevet 6. januar 2017 8 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Får litt sånn spooky sekt-feeling. Følgere som leser alt hun skriver gjennom tykke rosa briller med glitter på, og som heier henne fram uansett hva som står. Sekten "Villa Paprika"! -Mulig en måte å tjene enda mere penger! Sekt-tilhengere gir jo kollekt uten å bunke!! Men seriøst, kunne hun godt ha brukt livet sitt til å vie barnehjemsbarn el. i utlandet oppmerksomhet, SÅ mye som hun bombarderer oss med bilder av sine egne! Tenk hadde hun sett litt lenger enn nesen hennes rekker, og brukt nettverket sitt for gode formål! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 6. januar 2017 #92 Del Skrevet 6. januar 2017 3 minutter siden, Smugleseren skrev: Sekten "Villa Paprika"! -Mulig en måte å tjene enda mere penger! Sekt-tilhengere gir jo kollekt uten å bunke!! Men seriøst, kunne hun godt ha brukt livet sitt til å vie barnehjemsbarn el. i utlandet oppmerksomhet, SÅ mye som hun bombarderer oss med bilder av sine egne! Tenk hadde hun sett litt lenger enn nesen hennes rekker, og brukt nettverket sitt for gode formål! Ja, hun hadde vel en tigge auksjon når forrige firma var på konkursen rand. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 6. januar 2017 #93 Del Skrevet 6. januar 2017 dagens instagram http://imgur.com/a/1uiXU 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 6. januar 2017 #94 Del Skrevet 6. januar 2017 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 6. januar 2017 #95 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Som tidligere mobbeoffer, så blir jeg både såret og sint når herr og fru paprika drar mobbekortet i hytt og pine! Hvor foregår denne mobbingen? Jeg følger paprikaverden på tre kontoer på instagram, på facebook, på bloggen og jeg leser trådene om bloggen her. Jeg kan ikke se denne mobbingen! Kommer den på mail? Det er ikke mobbing å stille seg kritisk til shady bedriftsvirksomhet, eksponering av tredjeparter og selvmotsigende blogginnlegg. Det er å ikke sluke alt rått bare fordi kilden selv sier at det ikke er noe muffens. Det er sunn fornuft, vil jeg påstå. Men det er nå bare meg. Endret 6. januar 2017 av maipai 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 6. januar 2017 #96 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) 1 time siden, lilletrilleline skrev: Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h m y g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble. It's just me, myself & I... edit: ville sitere @RaraAvis78 også Endret 6. januar 2017 av lunalee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 6. januar 2017 #97 Del Skrevet 6. januar 2017 36 minutter siden, maipai skrev: dagens instagram http://imgur.com/a/1uiXU Snakk om å totalt misforstå hva kritikken gjelder da... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 6. januar 2017 #98 Del Skrevet 6. januar 2017 Ser hun får veldig mye ❤️ Og støtte erklæringer fra "fansen " sin . Hvor misunnelige vi som mener noe annet er . Snakk om høner .😉 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 6. januar 2017 #99 Del Skrevet 6. januar 2017 Screenshot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 6. januar 2017 #100 Del Skrevet 6. januar 2017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg