Gå til innhold

Ingen tråd om Paprika her?

Eplepai1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sorbus
18 minutter siden, FruJohansen skrev:

Å starte opp en ny bedrift er spennende, og et emne jeg er overbevist om at mange ville lest mer om. Bloggeier kunne tjent på å dele mer av denne prosessen, ettersom begge er i oppstartsfasen med nye foretak. Hvordan starter man opp, hva kreves, og hvordan ser en vanlig dag for en gründer ut? Hvordan løser man mamma/papparollen med de lange timene som kreves for å få foretaket opp å gå? Det er en uendelighet av emner å ta av, og det ville ikke bare generert klikk til selve bloggen - det ville også gitt en flying start til begge foretakene, ettersom bloggeier og nå også samboer har stort nedslagsfelt på sine sosiale medier.

Jeg skulle ønske jeg kunne trykke liker flere ganger på denne! Dette er jo matnyttig informasjon! I stedet for malinggsøl og fargekræsj. Familierelasjonene, og uthengingene av disse, orker jeg ikke å begynne på engang. Skjønner ingen ting, ut over at Fredrikstad (?) er veldig lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anafre skrev:

Ifølge ham selv er 25 stk solgt,  så da er summen langt over 50000

.......og enkelte har nok forhåndsbetalt for å få betalt containeren. Det vanlige er å betale 30% ved bestilling av varene, og resten må betales når varene er sendt fra Kina, senest noen dager før ankomst Norge. Dvs. at denne mannen ikke engang hadde bestillt varene fra Kina når han la de ut på Finn tidlig i nov. Produksjonstiden er på 2-3 uker, og det tar 5 uker på båt fra Kina. Her snakker vi om 3 mnd, fra første annonsering til de faktiske varene er på lager. Jeg handler med Kina, og mottar 20 containere i året, så jeg vet hva jeg snakker om. Han har garantert ingen tollkreditt, og må da betale mva. før han får containeren.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegget hennes på IG...

Hun VIL IKKE ta innover seg det folk og fagpersoner sier!

Det er som å se en trassig 3-åring.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruRosa skrev:

Siste innlegget hennes på IG...

Hun VIL IKKE ta innover seg det folk og fagpersoner sier!

Det er som å se en trassig 3-åring.

Dette innlegget beviser bare at hun ikke forstår hva dette egentlig dreier seg om...hun er totalt blottet for innsikt! Hun VIL ikke forstå og kommer aldri til å gjøre det heller dessverre.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h  m y  g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Kjære vene. Det handler jo ikke om at man er stolt av barna sine. Hvem er det som ikke er stolt av barna sine?? Og nedover i kommentarfeltet er det bare hjerter og stakkars henne som blir utsatt for nettroll og misunnelse. o h  m y  g o d. Snakk om å leve i sin egen lille boble.

Tror ikke det er vits i å prøve å nå inn til C engang. The lights are on but nobody's home.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Får litt sånn spooky sekt-feeling. Følgere som leser alt hun skriver gjennom tykke rosa briller med glitter på, og som heier henne fram uansett hva som står.

Endret av RaraAvis78
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Får litt sånn spooky sekt-feeling. Følgere som leser alt hun skriver gjennom tykke rosa briller med glitter på, og som heier henne fram uansett hva som står.

Sekten "Villa Paprika"! 

-Mulig en måte å tjene enda mere penger! 

Sekt-tilhengere gir jo kollekt uten å bunke!! :alice:

Men seriøst, kunne hun godt ha brukt livet sitt til å vie barnehjemsbarn el. i utlandet oppmerksomhet, SÅ mye som hun bombarderer oss med bilder av sine egne! Tenk hadde hun sett litt lenger enn nesen hennes rekker, og brukt nettverket sitt for gode formål! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Smugleseren skrev:

Sekten "Villa Paprika"! 

-Mulig en måte å tjene enda mere penger! 

Sekt-tilhengere gir jo kollekt uten å bunke!! :alice:

Men seriøst, kunne hun godt ha brukt livet sitt til å vie barnehjemsbarn el. i utlandet oppmerksomhet, SÅ mye som hun bombarderer oss med bilder av sine egne! Tenk hadde hun sett litt lenger enn nesen hennes rekker, og brukt nettverket sitt for gode formål! 

Ja, hun hadde vel en tigge auksjon når forrige firma var på konkursen rand.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tidligere mobbeoffer, så blir jeg både såret og sint når herr og fru paprika drar mobbekortet i hytt og pine! Hvor foregår denne mobbingen? Jeg følger paprikaverden på tre kontoer på instagram, på facebook, på bloggen og jeg leser trådene om bloggen her. Jeg kan ikke se denne mobbingen! Kommer den på mail?

Det er ikke mobbing å stille seg kritisk til shady bedriftsvirksomhet, eksponering av tredjeparter og selvmotsigende blogginnlegg. Det er å ikke sluke alt rått bare fordi kilden selv sier at det ikke er noe muffens. Det er sunn fornuft, vil jeg påstå. Men det er nå bare meg.

Endret av maipai
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lilletrilleline skrev:

It's just me, myself & I... :scorpis:

edit: ville sitere @RaraAvis78 også

Endret av lunalee
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun får veldig mye ❤️ Og støtte erklæringer fra "fansen " sin . Hvor misunnelige vi som mener noe annet er . Snakk om høner .😉

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...