Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #201 Del Skrevet 1. november 2005 Kos deg med dei siste førebuingane!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 2. november 2005 Forfatter #202 Del Skrevet 2. november 2005 Veslo: såg ikkje meldingen din, om hvor mye eg betalte på netty... betalte vel ca 2000 tenker eg.. Nesten 1700 for undertøyet, og 199 for strømper.. Kjøpte to par strømper da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. november 2005 #203 Del Skrevet 2. november 2005 Har ikke fulgt med i dagboken din, jeg Men vil nå ønske deg lykke til på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. november 2005 #204 Del Skrevet 2. november 2005 Ojjj, bare noen dager igjen da!!! Super masse lykke til... Nyt dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #205 Del Skrevet 2. november 2005 Veslo: såg ikkje meldingen din, om hvor mye eg betalte på netty... betalte vel ca 2000 tenker eg.. Nesten 1700 for undertøyet, og 199 for strømper.. Kjøpte to par strømper da.. ← Shitt, det var dyrt..... Men men.. Det får eg ta når den tid kjem! Hehe... Vil berre ynskje deg lykke lykke til på laurdag eg!!!! Koooooos deg masse masse!!! Stooor klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 #206 Del Skrevet 3. november 2005 huttetu....nå nærmer deg seg virkelig!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 3. november 2005 #207 Del Skrevet 3. november 2005 Lykke til på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 4. november 2005 #208 Del Skrevet 4. november 2005 lykke til på lørdag,jeg misunner deg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. november 2005 #209 Del Skrevet 4. november 2005 MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN!!!!! Glad i deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #210 Del Skrevet 4. november 2005 Lykke, lykke til i morgon kjære du!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. november 2005 #211 Del Skrevet 4. november 2005 Vet ikke om du leser dette før bryllupet men lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. november 2005 #212 Del Skrevet 5. november 2005 GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!! Håper du får en fantastisk dag. Til og med værgudene er med deg i dag. Kan de bli bedre??? Gleder meg til å se deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 5. november 2005 #213 Del Skrevet 5. november 2005 HAr ikke fulgt med i dagboken din , men jeg vil ønske deg lykke til idag , håper dere får en super og uforglemmelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2005 #214 Del Skrevet 5. november 2005 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. november 2005 #215 Del Skrevet 6. november 2005 Tusen tak for en kjempe fin kveld i går!!! Håper dagen ble akkuratt slik DU ville ha den. Og at bryllupsnatten svarte til forventningene Er jo veeeeldig spent på hva Miamannen hadde kjøpt i morgen gave da Ha en fin søndag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emblasol Skrevet 7. november 2005 #216 Del Skrevet 7. november 2005 Ja nå venter vi i spenning på referat og bilder.................Klarer du å skrive inn noe før du reiser??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 11. november 2005 Forfatter #217 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, da har eg blitt konemor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi hadde en fantastisk dag. Kommer med laaangt referat i helgen. Har kommet hjem idag, fra en fin tur i London, der vi har slappet av, kost oss bare vi to.... Så har det helt supert for tiden !!!!!!!!! OG FORRESTEN !!!!!!!!!! TUSEN TAKK FOR ALLE HILSENER I DAGBOKEN MIN !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. november 2005 #218 Del Skrevet 12. november 2005 Velkommen hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. november 2005 #219 Del Skrevet 14. november 2005 Ja da er du en gift dame og da kan du ikke ligge under bryllupsdagbøkene. Da er det på tide du kommer inn til meg i de generelle dagbøkene Sov godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 27. november 2005 Forfatter #220 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, da e det vel på tide for konemoren å komme med referat fra en fantastisk dag !! Torsdagen før bryllupet var eg bare stresset.. stod tidli opp, og dagen fløy avgårde, og eg følte at ferieuken min også hadde det. Hadde en god del å gjøre, og var skikkelig lei da de siste innkjøpene ble gjort. Butikker og handling var bare leeenge til før eg skulle igjen... Da fredagen kom var det bedre. Hadde et hardt program. Skulle til negledame kl elleve om dagen, og etter skulle vi pakke i bil, og reise utover til samf. huset der bryllupet skulle være. Neglestudioet viste seg å være et bord og to stoler i venteværelset på et solstudio. Ble litt skeptisk da eg kom dit, men siden eg hadde fått så gode anbefalinger, så fikk jeg gi det en sjanse. Kl ble elleve og ingen kom, og hun svarte heller ikke på tlf. Hvordan kunne noen gjøre noe sånt med en stresset brud ??? kjente eg nesten fikk hetta... Ti over kom hun, hadde stått i trafikk, og glemt mobil hjemme. Hører med til historien at eg ble kjempefornøyd med neglene, det var rimelig og tok kort tid. De var også veldi sterke. Vi reiste ut til samf. huset og pyntet, og fikk alt i orden. Ble ganske fornøyd med bordene, og nå så var det ikke noe mere å stresse seg opp for, det som eventuelt var glemt, fikk bare være. Så da vi kom hjem, så var jeg ganske rolig. Dusjet, og jeg og min kommende mann spiste grandis kl ett om natten... Satt i pysjen, og slappet av....deilig.... Kl ringte kl seks den store dagen.....Kl syv skulle jeg være hos frisøren. Og en veninne, som har hjulpe mye med bryllupet kom å kjørte meg. Så sinnsykt som det regnet fredagen, så var det blå himmel den morgenen...helt utrolig. Jeg var kjempe rolig, og gledet meg.. Hos frisøren var det kosli stemning. Har gått hos han i flere år, forloveren min kom også tidli. Håret ble ordnet, og sminken kom på plass. Var veldi fornøyd med resultatet. mens forlover fikk satt opp sitt hår og ble sminket, fikk eg på kjole og brudestasen. Veninnen som kjørte om morgenen hjalp meg. Fortsatt veldi rolig. Min kjære og forloveren hans kom å hentet oss i pyntet bil. Så dro vi avgårde til fotograf. Det var utrolig morsomme timer.. får mange svart hvitt bilder, med mur bakgrunner osv. Vi glede oss til å se de, noen er nok litt annerledes. Så var de å kjøre til kirken. Vi var veldi rolige, og forloveren min ble nesten stresset fordi vi var det. Tror jeg hadde gruet meg så lenge til at eg skulle grine hele dagen, at eg ble bare rolig og ikke "grinete" denne dagen. Vi hadde god tid til kirken, så måtte stoppe litt. Men så for tiden, og vi måtte komme oss avgårde. Vi kom til kirken, og der stod far, og prest og hjelpere å ventet. Da vi stod bak lukkede dører, og hørte stillheten, så begynte eg å tenke at nå vente de bare på meg.... og da kjente eg at pulsen økte, så måtte roe meg litt, og så var eg klar... Følelsen av å gå oppover kirkegulvet var veldi merkelig.. nesten ut av deg selv opplevelse... folk stod å knipset og såg, og fremme stod min kommende mann... ubeskrivelig følelse egentlig Vielsen var veldi fin, en veninne sang "annies song" så utrolig vakkert, da måtte papir lommetørklene frem.... Da vi kom i bilen, så følte jeg at alt hadde gått så vanvittig fort !! utrolig kjekt og fint hadde det vært, men tiden fløy !!!!! Så kjørte vi avgårde en tur, så gjestene kom seg til festlokalene..... Kommer å forteller resten i morgen eller noe. Skal i besøk så rekker ikke mere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå