Gå til innhold

I morgen skal jeg hente valpen min!

Lady Luck

Anbefalte innlegg

Gleder meg så utrolig til i morgen! Da skal jeg hente Isabella, en liten Boston Terrier frøken på 8 uker. Kommer nok til å være en del ting jeg lurer på underveis og da er det jo fint at det finnes ett forum som dette!

Er det forresten noen som vet hvordan jeg legger ut bilder av henne i albumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Åååååh! Jeg er så misunnelig! Jeg må nemlig vente helt til 21. desember før jeg kan hente lille Anthon. Vår lille Jack Russell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig nydelig liten hund!!!!!

Savner våre tre hunder hjemme! Men de ser jeg om to uker i juleferien. Da blir det sofakosing, og rasing i sneen!

:ler:

Elsker hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt hund *sikle*

Lykke til med den lille frøkna!

Hilsen Linselus som gleder seg til å komme hjem til hunden sin i juleferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre jakthunder: Den eldste er engelsk setter, den midterste er hamilton støver og den yngste er en korthåret vorster. Alle tre er tisper. Og kjempeflotte hunder så klart. :ler:

Trådstarter (registrerte ikke navnet :oops: ):har du hatt andre hunder, eller er dette den første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Linselus! :)

Mulle: Det blir den første hunden som er min. Har vokst opp med hund (Shãfer), og hadde litt ansvar for den, men det blir jo ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den store dagen i dag! Heldiggrisen!! Misunner deg litt, ja,- jeg skal selv hente en liten Cairn terrier i romjula, men det føles alt for lenge til.., vel pluttselig en dag er tiden inne for meg og. Gleder meg!

Ha en fantastisk dag men nye ungen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også oppvokst med schæfer. Jeg hadde vel 50% ansvar for den ettersom pappa reiste mye, og stemor satt på rompa hele dagen og så på Days of Our Lives og spiste potetgull...

Også har bestemoren min hatt collier i alle år, mens onkelen min er oppdratter av dachs.

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette :-) , men pytt, pytt.

Husker at moren til en i klassen min på barneskolen hadde ørten boston terriere. Vi kalte henne bare for den gale dama i det grønne huset. Stakkars datter. Hun vokste opp i et dukkehus med 5 bostoner og den mora...

Har du hentet den? Hva skal den hete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig liten jente! Gratulerer masse med Isabella! :blomst_opp:

Jeg hentet selv min lille leonbergerjente for tre uker siden. Du har mye å glede deg til. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...