waco Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Da jeg sist var i Spania med ### (jeg kan ikke nevne navn for kanskje hu leser det) og dama hans, så har jeg mye å fortelle om. La oss kalle henne heksa. Hu var skikkelig fæl, ei skikkelig kjerring. Hun drev og fulgte etter oss hele tiden, mas mas mas, Espen ditt og Espen datt, akkurat som Askepotts Cindereaaaaalla smeller søstrene. Jeg prøvde å lure med meg Espen bort hele tiden, men hun passet lommeboken og tøyet hans. Det er trist å se en god venn bli fanget på den måten, det virker som om dama har et slags forhekset forhold til Espen. Det er i slike øyeblikk man forstår hekseprosessene. Men tilbake til tema, jeg fikk aldri ro for dette spetaklet, og hver gang jeg ymtet forsiktig, Espen har vel rett til å littegranne sammen med kameraten sin uten at du skal henge på'n hele dagen lang? Så begynt hu og hyle og bælje, midt på åpen gate, måtte lage scene. Dette pinlige opptrinnet resulterte desverre i at Espen måtte følge klovnedama hjem. Idag er ikke Espen seg selv mer, jeg tror han nå er skada for livet, hva enn som skjer. Får dem unge er Espen virkelig på kjøret, for dette er en dame som virkelig nyter å flå menn. Har sett det i blikket hennes. Sjukt. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TBee Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Hvis dama er den heksa du sier hun er, så er jeg ganske sikker på at "Espen" selv finner ut av det etterhvert. Det kan jo hende du legger noe press på han, og det tror jeg ikke er bra. Han står i midten og slites i begge ender, kanskje!? Vær den vennen du kan være.. Kanskje damen til "Espen" kjenner seg utrygg på deg..hun aner sikkert at du ikke liker henne. Har du forresten spurt "Espen" om hvordan han EGENTLIG har det? Har du spurt damen om hvorfor hun er/reagerer som hun gjør? Man er to i et forhold....da var det kanskje en ide å se det fra begge sider. Eller, hva tror du Waco? Vennlig hilsen TBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Det haster litt skjønner du. For dama er verpesjuk og snakker ikke annet enn om unger hele tiden. Må redde han før det er for sent. En diskusjon kan være som følger, først Heksa. - ja... du kan ha gutte tur du. - ja da blir jeg med gutta ut. - (ekkel pipestemme) jaaa skal det være sånn så får du hade så godt! dritsur og vanskelig gikk hun hjemover, og selvsagt måte espen trøste, hun har ham i sin hule hånd. En gang påstå hun faktisk at noen degoser hadde putta no i drinken hennes, så desperat etter oppmerksomhet var hu. Hun er sånn som nevner alle som ser på henne, tar en "ser du Espen at han kikka på meg", bare får å male opp sjalusilysten til Espen. Det er en kvinne som igangsetter slagsmål! Slike kvinner finnes overalt, og egentlig burde det være grunn nok til å forby envher kontraktinngåelse som handler samliv. Dette er jo svindlerskenes paradis. Disse skuespillerinnene er svært overdrevne på sminkebruk og allskens oppmerksom på alt mulig overfladisk svadapreik. Det er slik man kan peke dem ut. Ryggsleikere, egentlig kjenner vi de alle igjen... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Kjenner typen... Prøver desperat å ikke bli en selv... Skal sende gubben ut på tokt for å redde en kompis som høres helt ut som din Espen... Tragisk når det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Ok, skjønner... Da får du ta en skikkelig alvorsprat med "Espen", du har kanskje gjort det flere ganger allerede. Hva vet jeg? Få han til å se fremover i tid og spør han om det er sånn han vil at framtiden skal være. Om han syns det høres forlokkende ut med ei sånn fremtid, ja, da vet ikke jeg. Da har han gjort sitt valg! Av og til er det synd at det ikke finns fasitsvar..... Ta vare på deg selv, Waco, ikke slit deg ut på dette som tross alt er andres valg. Han finner ut av det før eller siden likevel, og da kan du være den vennen du er....uten å si: "hva var det jeg sa". Natti natti.. TBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #6 Del Skrevet 26. juli 2002 Denne Espen må lære seg å sette ned foten, før det er for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #7 Del Skrevet 26. juli 2002 Men hva i all verden gjør du på ferie med et par da Waco. Er du så desp på å reise at du er nødt å dra med noen som er kjærester? Du har vel ikke flere venner tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2002 Nei jeg har nok ikke det gjest, vanligvis så reiser jeg alene, for ingen vil reise sammen med meg... ho-ho nå har vi det morsomt på eneboerens bekostning.... det var nok ikke bare espen og dama som var med skjønner du vesle gjest. Vi var vel syv stykker til sammen. Må forklare bedre siden det ser ut til at visse enkeltpersoner må ha det inn på te-skjeer.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #9 Del Skrevet 26. juli 2002 Har du prøvd å snakke med denne dama, at hun må forstå at kameraten din har rett til et liv utenom forholdet han også, uten at det skal bety at han ikke vil ha noe med henne å gjøre? Hun hørtes ekstremt masete ut spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juli 2002 Prate med dama, er du propell eller? Tror du ikke jeg har prøvd å gjøre det? Dem var hos meg i forigårs, og Espen beklagde seg... fortalte at han ikke har vært borte fra kjerringa i det hele tatt siden dem traff hverandre for ti måneders siden. De flyttet sammen sammen, første natt de traff hverandre! Vel uansett... Espen nevnte forsiktig i en bi-setning... eeeh... kanskje jeg skulle vært hos Waco littegranne aleine... og dama hylte og skreik, "jammen jammen da stikker jeg da!" midt på natta, var på vei ut.... jeg ville jo selvsagt bare la det spetaklet gå... men ikke Espen... han ga henne en kos, en klem...trøstet henne og sa unnskyld. Dette er ikke annet enn psykisk terror. Gi mannen en alarm spør dere Waco, slik at han kan trykke på den hver gang han går lei dama, akkurat som kvinnefronten har foreslått kvinner kan ha. Hu dama er fæl og ond. Hun er pen og slank, (heldigvis vet Waco at djevelen kan gjerne opptre i en ung kvinnes skikkelse). Her er Waco tese på hva fremtiden vil bringe, hun kommer nok til å få en unge med ham, for Espen er rik. Hun kommer nok til å finne seg en elsker, ta hele leiligheten og saboterere etthvert møte mellom Espen og barnet... for den slags kvinne er hun. Hun kommer til å manipulere den nye elskeren sin, slik at han hater Espen like mye. Og dette kan hun gjøre, med loven i hånd! Uten noen konsekvenser av noen slag! Det eneste hun vil få, er trøst og støtte, hjelp og forståelse. Og Espen? Hvem bryr seg hva som skjer med ham? Han har ingen interesse organisjasjon eller politikere som taler hans sak. Her er det bare kvinner ditt og kvinner datt, man kan bli oppgitt av mindre... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #11 Del Skrevet 26. juli 2002 Kan jeg bare få nevne her at du tar sorgene på forskudd? Det er vel ikke forutbestemt at de får barn sammen, og at hun med tiden finner seg en elsker. Du får bare håpe på at kameraten din tar til vettet og sier i fra snart..... Har i grunn ikke noe annet råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 26. juli 2002 #12 Del Skrevet 26. juli 2002 Espen må vel selv være i stand til å gjøre noe selv, eller er han helt hjelpeløs? Det går an å flytte ut, han bestemmer selv han som alle andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 26. juli 2002 Nå er dere jammen vanskeligere enn dere pleier! Hvis Espen hadde hatt guts nok så selvsagt hadde han flyttet ut. Men dama har full kontroll! Hun spiller på skyldfølelser og sjalusi. En skikkelig sosiopat. Ifølge deres retorikk så burde vi stengt alle krisesenterne fordi at "man bare kan flytte vekk". Forstår nå at dere damer kanskje ikke er like forståelsefulle som dere skal ha det til hele tiden. Lurer på hvorfor egentlig, jeg håper ikke det er fordi dere kjenner dere igjen, og vil beskytte denslags kvinneatferd....? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 26. juli 2002 #14 Del Skrevet 26. juli 2002 Du har helt rett, Waco, men problemet er at tingene fungerer sånn at man kan bare få hjelp om man vil ha hjelp. Elles må man ha veldig gode venner som kan overbevise en om at en må bort! Så vär en god venn, håp han innser hva som er best for ham selv og hjelp til å finne lösninger når han gjör det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #15 Del Skrevet 26. juli 2002 Vil overhodet ikke beskytte oppførselen hennes. Kjerringa har et problem! Men det er kameraten din som må si fra at nok er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 26. juli 2002 Det finnes andre muligheter også. Dvs at vi ser litt på lovverket omkring det å føde barn, spekulere i gravititeter, og omsorgen for evnt barn. Det er rett og rimlig at vi har et lovverk som er på forbryterskenes nivå. hva synes dere? Så lenge det er forbudt for en mann å slå kona... selv om massevis av kvinner slår sine menn... (dem kaller det psykisk terror), så kan det ikke bevises. Hvem mann er det som vil innrømme at dama gikk bersherk med strykejernet? Steikepanna? Et slikt slag kan være vondt det og... når dama slår med hele sin kraft. Bill Clinton hadde blåveis en gang, var det pga saksofontutten? Kvinner slår menn, men menn kan ikke slå tilbake, selv om de er såret og rasende, menn er sterkere fysisk og må ta hensyn til det. Det ligger mer kraft i et slag fra en mann, han begrenses av sin fysikk. Men en kvinne kan dælje løs, hyle og skrike... Og slik er det, bak hjemmenes lukkete dørerer.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #17 Del Skrevet 26. juli 2002 Hvordan hjelper det kameraten din at du filosoferer over dette? Trudde det hastet med å få han vekk fra den heksa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 26. juli 2002 #18 Del Skrevet 26. juli 2002 Ikke at jeg forsår helt hva dette har med Espen å gjöre, hvis ikke du tror at hun slår ham. Uansett så er det dessverre slik at ingen kommer å henter deg hjemme bare for at noen er slem mot deg. Det er klart at det er lettere å oppdage og straffe fysisk vold, og jeg tror også at menn som blir slått er enda lenger nede enn mange kvinner fordi de liksom skal väre den sterke parten. Det finnes masse kvinner og menn som skjuler misbruk og derfor aldri får hjelp. Blir du fysisk misbrukt kan du anmelde det og får hjelp, psykisk er verre, selvsagt, men nökkelen her er å väre sterk nok til å ville bryte ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 26. juli 2002 Tror egentlig ikke det hjelper å anmelde slike forhold. Man bør være psykopat tilbake. Hardt mot hardt, la oss se hvem som er mest sjuk. Ofte er det det eneste som hjelper. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 29. juli 2002 #20 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei, Waco! Dette er egentlig ikke et svar på tråden din, men en liten kommentar. Så en tråd tidligere i dag (tror det var under seksualitet) om en fyr som lurte på om han burde være bekymret ettersom dama hans skulle på Sydentur. Der svarte du at han helt klart burde være bekymret ettersom nærmest at alle som drar dit er utro. Kanksje det er det hun er redd for? (og det første innlegget ditt omhandlet en situasjon fra Spania så jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå