Pjusk Skrevet 13. januar 2018 Forfatter #261 Del Skrevet 13. januar 2018 Er veldig spent på å teste i morgen, selv om jeg egentlig ikke har troa på at den blir positiv. Det kjipeste dersom det ikke har klaffet denne gangen er at da blir det jo 1 mnd til neste PP, i og med at jeg skal gå annenhver syklus på primolut og letrozol. Når jeg går på primolut er det jo for å "styre" TR og da har jeg ikke EL (om jeg har forstått det riktig?). Og så er jeg veldig spent på resultatet av progesteronprøven jeg tok, om jeg har hatt EL eller ikke. For alt jeg vet kan det jo hende at egget aldri slapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 14. januar 2018 #262 Del Skrevet 14. januar 2018 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 14. januar 2018 Forfatter #263 Del Skrevet 14. januar 2018 5 minutter siden, Jill skrev: Hvordan gikk det? Blendahvit test Murrer en del nå, så antar nesten at mensen kommer snart.. Håper bare at svaret fra progesteronprøven viser at jeg har hatt EL, så det faktisk er håp videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. januar 2018 Forfatter #264 Del Skrevet 16. januar 2018 Jeg blir så frustrert! Negativ test (kunne ikke fått hvitere test liksom) på morgenurin, mensmurringer litt av og på, men ingen TR enda.. Kan ikke TR bare komme nå om det er det som er meningen? Jeg er så lei av å gå i uvisshet, og spesielt denne gangen som jeg var så sikker på at det skulle gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. januar 2018 #265 Del Skrevet 16. januar 2018 Æsj skjønner godt det er frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 16. januar 2018 #266 Del Skrevet 16. januar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. januar 2018 Forfatter #267 Del Skrevet 16. januar 2018 Nå har jeg fortært 60g potetgull, 56g daim og 42g stratos, så nå har jeg dårlig samvittighet også Skulle egentlig ønske jeg hadde mer sjokolade.. Jeg vet at 1 mnd går fort, og plutselig er vi i gang med en ny PP, samtidig er januar-mars den tiden på året som går tregest, så det kommer sikkert til å gå litt sakte også. Tror jeg skal bruke denne tiden på å komme skikkelig i gang med treningen igjen og forhåpentligvis gå ned ett par kg (har ikke vondt av det). Da har jeg noe annet å tenke på iallefall, så kanskje tiden går litt fortere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. januar 2018 Forfatter #268 Del Skrevet 16. januar 2018 2 timer siden, kaffemor skrev: Æsj skjønner godt det er frustrerende Ja, TR skulle helst ha kommet i går liksom (eller aller helst skulle jeg selvfølgelig fått positiv test ). 1 time siden, Meley skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. januar 2018 Forfatter #269 Del Skrevet 16. januar 2018 Og der kom TR.. Skal prøve å ikke bli helt borte den neste måneden, men det er mulig jeg blir litt mindre aktiv. Følger med i dagbøkene deres, og skal prøve å få lagt igjen noen spor etter meg en gang i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 17. januar 2018 #270 Del Skrevet 17. januar 2018 Æsj, kjedelig satser på at neste mnd blir deres måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. januar 2018 #271 Del Skrevet 17. januar 2018 10 timer siden, Pjusk skrev: Og der kom TR.. Skal prøve å ikke bli helt borte den neste måneden, men det er mulig jeg blir litt mindre aktiv. Følger med i dagbøkene deres, og skal prøve å få lagt igjen noen spor etter meg en gang i blant Uff, det er så utrolig dritt når TR kommer og man har hatt håp. Jeg er helt enig i at denne tiden av året snegler seg avgårde, å vente på EL og så på IKM er jo tortur! Jeg blir oppriktig bekymret når jeg tenker på at jeg kanskje må gå måned etter måned med denne prøvepsykosen Men jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at dagene FLYR og at det er EL igjen før du vet ordet av det! Neste måned Pjusken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #272 Del Skrevet 17. januar 2018 3 timer siden, plastfolien skrev: Æsj, kjedelig satser på at neste mnd blir deres måned! Veldig kjedelig, men sånn er det. Har heldigvis kommet over den verste skuffelsen i dag og ser nå fremover igjen 1 time siden, lille_frosk skrev: Uff, det er så utrolig dritt når TR kommer og man har hatt håp. Jeg er helt enig i at denne tiden av året snegler seg avgårde, å vente på EL og så på IKM er jo tortur! Jeg blir oppriktig bekymret når jeg tenker på at jeg kanskje må gå måned etter måned med denne prøvepsykosen Men jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at dagene FLYR og at det er EL igjen før du vet ordet av det! Neste måned Pjusken Ja, det er ekstra skuffende når håpet (og troa) har vært så stort. Vi har jo allerede prøvd i ett år, men det er først denne måneden jeg har hatt skikkelig troa på at det kunne gå. Og ja, jeg er redd for at denne prøvepsykosen kan pågå i flere måneder jeg også. Man blir jo heeelt koko av det Tusen takk for at du krysser både fingre og tær lille frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #273 Del Skrevet 17. januar 2018 Nå har den verste skuffelsen lagt seg, og jeg er klar for å se fremover igjen. Håper TR velger et kortvarig opphold denne gangen, da jeg ikke har særlig lyst på besøk akkurat nå Håper jeg får svar på progesteronprøven snart (noen som vet hvor lang tid sånt tar, sånn ca?) så jeg iallefall vet om jeg har hatt EL eller ikke. Regner med at om det viser seg at jeg ikke har hatt EL så ringer gyn meg eller at jeg får brev med innkallelse til gyn igjen. Som han sa sist jeg var der så måtte vi sannsynligvis ha mere hjelp hvis jeg ikke hadde blitt gravid på 3 mnd (antar han mente 3 mnd på letrozol?), men om det viser seg at jeg ikke har EL så er det vel igrunnen ikke noe vits i å vente 3 mnd? Nå skal jeg gå på primolut denne syklusen, så blir neste runde på letrozol i midten/slutten av februar (ikm i mars), så blir det eventuelt ny runde primolut igjen i Mars, og eventuelt siste runde letrozol i april med ikm i Mai. Jeg håper det klaffer neste runde. Jeg vet ikke helt hva som blir neste steg dersom jeg ikke blir gravid på disse månedene, men jeg frykter jo selvfølgelig IVF. Ikke noe galt i IVF altså, men jeg vil så gjerne klare det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 17. januar 2018 #274 Del Skrevet 17. januar 2018 Det var kjedelig å høre 😥 Håper tiden frem til EL går fort for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 28. januar 2018 Forfatter #275 Del Skrevet 28. januar 2018 Denne syklusen skulle jeg gå på primolut og derfor skulle det heller ikke bli noe prøving denne syklusen. Plutselig var jeg på CD10 og skulle begynne på tablettene, men det gjorde jeg liksom aldri. Så bestemte jeg meg for å droppe primoluten og krysse fingrene for at syklusen holder seg stabil! I dag er jeg på CD13 og EL burde nærme seg. Har begynt å tempe litt igjen, i håp om å kunne se når EL eventuelt har vært Så da går jeg snart over i dpo-land igjen (med sannsynligvis litt lavere forventninger enn forrige syklus) og symptomjakten er snart i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. januar 2018 #276 Del Skrevet 30. januar 2018 Spennende med snart DPO-land, med alt det fører med seg. Jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #277 Del Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 9.46, lille_frosk skrev: Spennende med snart DPO-land, med alt det fører med seg. Jeg krysser fingrene! Ja, det er spennende med DPO-land, samtidig som at det ikke er så veldig spennende denne gangen. Jeg har virkelig ikke troa. Jeg har prøvd å tempe litt igjen denne gangen, men tror kanskje jeg begynte å tempe litt for sent, for jeg får ikke noe skikkelig svar på om jeg har hatt EL. Ikke har jeg hatt noe særlig tegn til EL heller (slim, smerter, osv..). I tillegg har vi nesten ikke fått lagt inn aksjer heller da vi knapt nok har sett hverandre de siste dagene. Men men, er jo lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 1. februar 2018 #278 Del Skrevet 1. februar 2018 9 timer siden, Pjusk skrev: Ja, det er spennende med DPO-land, samtidig som at det ikke er så veldig spennende denne gangen. Jeg har virkelig ikke troa. Jeg har prøvd å tempe litt igjen denne gangen, men tror kanskje jeg begynte å tempe litt for sent, for jeg får ikke noe skikkelig svar på om jeg har hatt EL. Ikke har jeg hatt noe særlig tegn til EL heller (slim, smerter, osv..). I tillegg har vi nesten ikke fått lagt inn aksjer heller da vi knapt nok har sett hverandre de siste dagene. Men men, er jo lov å håpe Det er alltid lov å håpe Og kanskje det er litt greit at ikke forhåpningene er såå store hver gang også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 4. februar 2018 #279 Del Skrevet 4. februar 2018 DPO land - love to hate it, hate to love it. Men lykke til unseat, jet krysser fingrene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #280 Del Skrevet 4. februar 2018 På 1.2.2018 den 9.57, lille_frosk skrev: På 1.2.2018 den 9.57, lille_frosk skrev: Det er alltid lov å håpe Og kanskje det er litt greit at ikke forhåpningene er såå store hver gang også? Egentlig veldig greit at forhåpningene ikke er like store hver gang, samtidig kjenner jeg meg selv så godt at jeg vet at forhåpningene kommer mer og mer jo nærmere jeg kommer ikm uansett 10 timer siden, Sjokoladepiken skrev: DPO land - love to hate it, hate to love it. Men lykke til unseat, jet krysser fingrene:-) Sant, så sant! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå