Gå til innhold

Pjuskens prøverier


Pjusk

Anbefalte innlegg

Tippeliste fødsel :babysmokk:

8. Mars - Blomst12

11.Mars - Termin

14. Mars - Sille4

15. Mars - Jill

18. Mars - Pjusk

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, blomst12 skrev:

Tipper 8 mars!:) 

Notert 😊

1 time siden, blomst12 skrev:

Når har de andre to kommer ift termin?

Begge har kommet 6 dager over termin 🙈 Med nr 2 ble jeg satt i gang. 

57 minutter siden, Sille4 skrev:

14 mars :) 

Notert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.2.2019 den 21.44, Jill skrev:

Nå nærmer det seg virkelig! 🤗 Jeg tipper 15. mars. 

Ja, mye nærmere enn jeg trodde også! 

-

I dag kom det ei nydelig lita frøken til verden, 37+6 :hjerte: Jeg ble mildt sagt overrasket når vannet plutselig gikk i dag tidlig, og enda mer overrasket når det viste seg å være ei jente :ler: Jeg kunne liksom ikke bommet mer på både kjønn og fødselsdato 🙈 Fødselshistorien kommer etter hvert når vi har fått hentet oss inn og slappet av litt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi 😍 gratulerer så masse ❤ jeg som i går kveld sa til meg selv at jeg måtte huske å gå inn å kommenteremen blei for sein for tippelista 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gratulasjoner! ❤️❤️ Og beklager at jeg ikke har vært innom og oppdatert tidligere 🙈

Lille A er allerede 7 uker på torsdag (hvor ble tiden av?) og jeg begynner å mistenke kolikk. Hun sov masse i starten og jeg sa at hun var skikkelig sovebaby.. Skulle aldri ha sagt det. I 2-3 uker nå har hun vært svært urolig på kveldene. Den siste uka har hun vært helt ekstrem, hvor det har startet i 17-18 tiden. Hun skriker og er urolig hele kvelden frem til kl er rundt 12-01. Virker som hun har mye magesmerter siden hun spenner seg veldig og drar føttene opp mot magen. Hun sover i det miste 3-4 timer i strekk på natten, kun opp for mat, og hun sover en del på formiddagen (kanskje ikke så rart når hun sliter seg helt ut på kveldene). Jeg derimot får meg ikke til å sove noe særlig på dagtid, så jeg er alltid trøtt på kveldene. I tillegg sliter jeg mye med ryggsmerter etter å ha bært flere timer på kveldene. Er vel ikke mye kjernemuskler som hjelper meg heller 🙄

Til tross for antydning til kolikk så koser jeg meg overraskende mye og er så forelsket i den lille babyen min 😍 

Ble en liten oppdatering, nå skal vi ordne oss til en liten trilletur. Skal se om jeg får skrevet fødselshistorien etter hvert 😅

Endret av Pjusk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...