Kaiaermeg Skrevet 16. juli 2018 #461 Del Skrevet 16. juli 2018 Så gode nyheter ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 16. juli 2018 #462 Del Skrevet 16. juli 2018 Ååå nå gråter jeg! 😭 Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 17. juli 2018 #463 Del Skrevet 17. juli 2018 Trist med den andre spiren. Ellers var dette var skikkelig gode nyheter! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. juli 2018 #464 Del Skrevet 17. juli 2018 Så fantastisk med bankende hjerte på UL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #465 Del Skrevet 17. juli 2018 12 timer siden, blomst12 skrev: Åh, hurra Pjusk 😍Så deilige nyheter. Trist at en tvilling har abortert, men hurra for den sterke spira som er igjen:) Håper resten av svangerskapet blir lettere for deg og dere ❤ Ja, det var sinnsykt deilig og jeg er så utrolig letta! Det går egentlig ganske bra, for vi visste jo ikke om at det var to en gang. Så vi har hele tiden tenkt at det bare var en. Vil tro det hadde vært verre om vi hadde visst om at det var tvillinger ❤️ 12 timer siden, snehvit88 skrev: Iiiiiiiih😍😍😍😍 Grattis!😄😄 Så gøy!! Takk 😍❤️❤️ 12 timer siden, Tonio skrev: Åh, så nervøs jeg ble da jeg så du hadde skrevet litt! Så utrolig godt at spiren har holdt seg på plass! Selv om det kanskje er litt trist å vite at det kan ha vært to? Hurra! Som jeg skrev over her så går det egentlig ganske bra siden vi ikke visste at det har vært tvillinger. Vil tro det hadde vært verre om vi visste om de fra før ❤️ 12 timer siden, Sialove skrev: Hurraaaaa😍 😍❤️ 11 timer siden, Tyah skrev: Hurraaa!! Fantastiske nyheter Gratulerer så mye Tusen takk ❤️ Nå skal spirene våre klamre seg fast ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 17. juli 2018 Forfatter #466 Del Skrevet 17. juli 2018 10 timer siden, Kaiaermeg skrev: Så gode nyheter ❤️ Veldig ❤️ 9 timer siden, tweet skrev: Ååå nå gråter jeg! 😭 Gratulerer ❤️ Tusen takk 😍❤️ 1 time siden, Aryamili skrev: Trist med den andre spiren. Ellers var dette var skikkelig gode nyheter! ❤️ ❤️❤️ 28 minutter siden, kaffemor skrev: Så fantastisk med bankende hjerte på UL!!! Helt ubeskrivelig følelse altså! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 17. juli 2018 #467 Del Skrevet 17. juli 2018 Åååå herrefred så godt å lese oppdateringen ❤❤ trist med den lille som måtte gi tapt men samtidig så bra at det er ein som klamrer seg fast å er sterk ❤ krysse alt som kan for at veien videre går bra nå 🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. juli 2018 #468 Del Skrevet 17. juli 2018 Så bra at alt stod bra til med den lille! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 17. juli 2018 #469 Del Skrevet 17. juli 2018 Å så fint å lese om et bankende hjerte, er jo det deiligste på denne jord!!! Opplevde det samme som deg for nesten 7 år siden. Gikk ut fra UL-undersøkelse med et papir i hånden på at jeg hadde en abort, men samtidig et lite hjerte som slo, og som nå er straks skolejente ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 20. juli 2018 Forfatter #470 Del Skrevet 20. juli 2018 På 17.7.2018 den 15.54, Meley skrev: Åååå herrefred så godt å lese oppdateringen ❤❤ trist med den lille som måtte gi tapt men samtidig så bra at det er ein som klamrer seg fast å er sterk ❤ krysse alt som kan for at veien videre går bra nå 🤞❤ Det hele er fremdeles ganske uvirkelig, men så fantastisk ❤️❤️ På 17.7.2018 den 21.41, Jill skrev: Så bra at alt stod bra til med den lille! 😍 Ja, det var litt av en overraskelse 😍❤️ På 18.7.2018 den 1.09, tutta23 skrev: Å så fint å lese om et bankende hjerte, er jo det deiligste på denne jord!!! Opplevde det samme som deg for nesten 7 år siden. Gikk ut fra UL-undersøkelse med et papir i hånden på at jeg hadde en abort, men samtidig et lite hjerte som slo, og som nå er straks skolejente ❤❤❤ Det er så sant, helt fantastisk ❤️ Så fint å høre at den ene klarte seg og nå snart er skolejente 😍 Jeg håper så inderlig at dette skal gå bra videre for meg også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #471 Del Skrevet 23. juli 2018 Det er alt man skal bli bekymret for også. Kvalmen har vært mindre de siste dagene, og jeg vet jo veldig godt at symptomene kan variere. Mener at det var rundt uke 7 symptomene ble mindre forrige gang også før det ble verre igjen. Men hodet mitt klarer ikke å tenke noe annet enn det verste Ny UL igjen 2. August, da er jeg 8+2. Håper vi får se et bankende hjerte igjen da Nå har jeg funnet et babyteppe jeg skal begynne å strikke, og jeg gleder meg masse til garnet kommer! Er litt redd for å starte så tidlig egentlig, i tilfelle alt går galt. Samtidig så klarer jeg ikke å vente Og jeg må jo ha noe å gjøre i ferien, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 23. juli 2018 #472 Del Skrevet 23. juli 2018 7 minutter siden, Pjusk skrev: Det er alt man skal bli bekymret for også. Kvalmen har vært mindre de siste dagene, og jeg vet jo veldig godt at symptomene kan variere. Mener at det var rundt uke 7 symptomene ble mindre forrige gang også før det ble verre igjen. Men hodet mitt klarer ikke å tenke noe annet enn det verste Ny UL igjen 2. August, da er jeg 8+2. Håper vi får se et bankende hjerte igjen da Nå har jeg funnet et babyteppe jeg skal begynne å strikke, og jeg gleder meg masse til garnet kommer! Er litt redd for å starte så tidlig egentlig, i tilfelle alt går galt. Samtidig så klarer jeg ikke å vente Og jeg må jo ha noe å gjøre i ferien, tenker jeg! Da skal vi på UL nesten samtidig, jeg skal den 3. August! Ja, disse symptomene er utrolig av og på og man blir så urolig av det.. Håper alt står fint til med spirene våre. Tror og håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #473 Del Skrevet 23. juli 2018 10 timer siden, Tyah skrev: Da skal vi på UL nesten samtidig, jeg skal den 3. August! Ja, disse symptomene er utrolig av og på og man blir så urolig av det.. Håper alt står fint til med spirene våre. Tror og håper det Så gøy! Da blir det spennende i slutten av neste uke for oss begge! Jeg tror og håper det jeg også! De har egentlig ikke annet valg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #474 Del Skrevet 27. juli 2018 Dette er virkelig en berg og dalbane. 7+3 i dag og nå kom det nettopp brunt blod. Vet at det ikke trenger å være noe spesielt med tanke på at det er brunt, men merker at jeg likevel blir bekymret Sitter og kjenner etter smerter nå og har ikke lyst til å reise meg i tilfelle det begynner å renne blod sånn som sist. Det er faktisk nøyaktig 2 uker siden sist jeg begynte å blø i dag. Det er noe dritt, nå når jeg endelig hadde begynt og slappe mere av igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 27. juli 2018 #475 Del Skrevet 27. juli 2018 42 minutter siden, Pjusk skrev: Dette er virkelig en berg og dalbane. 7+3 i dag og nå kom det nettopp brunt blod. Vet at det ikke trenger å være noe spesielt med tanke på at det er brunt, men merker at jeg likevel blir bekymret Sitter og kjenner etter smerter nå og har ikke lyst til å reise meg i tilfelle det begynner å renne blod sånn som sist. Det er faktisk nøyaktig 2 uker siden sist jeg begynte å blø i dag. Det er noe dritt, nå når jeg endelig hadde begynt og slappe mere av igjen.. Vet hvordan det føles... Fikk rødt blod på papiret jeg for noen timer siden.. Øyeblikket før hadde vi det så bra med gode nyheter hos legen osv.. Berg og dal bane er virkelig hva dette er Håper det er en ufarlig blødning hos begge.. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 28. juli 2018 #476 Del Skrevet 28. juli 2018 På 27.7.2018 den 17.30, Pjusk skrev: Dette er virkelig en berg og dalbane. 7+3 i dag og nå kom det nettopp brunt blod. Vet at det ikke trenger å være noe spesielt med tanke på at det er brunt, men merker at jeg likevel blir bekymret Sitter og kjenner etter smerter nå og har ikke lyst til å reise meg i tilfelle det begynner å renne blod sånn som sist. Det er faktisk nøyaktig 2 uker siden sist jeg begynte å blø i dag. Det er noe dritt, nå når jeg endelig hadde begynt og slappe mere av igjen.. På 27.7.2018 den 18.15, Tyah skrev: Vet hvordan det føles... Fikk rødt blod på papiret jeg for noen timer siden.. Øyeblikket før hadde vi det så bra med gode nyheter hos legen osv.. Berg og dal bane er virkelig hva dette er Håper det er en ufarlig blødning hos begge.. Tenker på deg. Krysser fingrene for dere begge Har hørt at det er helt normalt med litt blødninger, men man blir jo redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 29. juli 2018 #477 Del Skrevet 29. juli 2018 Hvordan går det med deg @Pjusk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 29. juli 2018 Forfatter #478 Del Skrevet 29. juli 2018 19 timer siden, kaffemor skrev: Krysser fingrene for dere begge Har hørt at det er helt normalt med litt blødninger, men man blir jo redd Takk @kaffemor Jeg vet også veldig godt at litt blødninger kan være helt normalt og ufarlig, men det hjelper så lite å vite det når man først begynner å blø 🙈 2 timer siden, Tyah skrev: Hvordan går det med deg @Pjusk? Takk som spør, @Tyah Det går ganske bra. Hadde litt brunt utflod i går, men i dag er det ingenting igjen. Symptomene er fremdeles til stede, så da prøver jeg å slappe litt av igjen og håpe at dagene frem til torsdag går fort Jeg håper og tror at spirene våre klamrer seg fast, og er spent på oppdatering fra deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 29. juli 2018 #479 Del Skrevet 29. juli 2018 40 minutter siden, Pjusk skrev: Takk @kaffemor Jeg vet også veldig godt at litt blødninger kan være helt normalt og ufarlig, men det hjelper så lite å vite det når man først begynner å blø 🙈 Takk som spør, @Tyah Det går ganske bra. Hadde litt brunt utflod i går, men i dag er det ingenting igjen. Symptomene er fremdeles til stede, så da prøver jeg å slappe litt av igjen og håpe at dagene frem til torsdag går fort Jeg håper og tror at spirene våre klamrer seg fast, og er spent på oppdatering fra deg i morgen Godt å høre Den brune utfloden kan jo også være litt rester fra forrige blødning du hadde. Siden det bare er brunt er det nok en helt ufarlig blødning hos deg. Du har jo hørt hjertelyden, og det SKAL gå fint, det hadde vi jo bestemt oss for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. juli 2018 #480 Del Skrevet 30. juli 2018 Gratulerer så mye med en spire Pjusken, jeg krysser alt jeg har for at dette går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå