Gå til innhold

Pjuskens prøverier

Pjusk

Anbefalte innlegg

Åååå spennende ☺☺☺☺ den der må jo bare bli sterkere fremover. Krysser alt for det 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Tyah skrev:

Den streken der kan det nå ikke være noe tvil om 😍😍 Gratulerer! ❤️

Takk ❤️

14 timer siden, Aryamili skrev:

Så koselig at du skriver igjen!

Oooog det ser veeeeldig ut som en babystrek :hoppendeglad:

:hoppendeglad:

14 timer siden, lille_frosk skrev:

Åååh!! :strix:

:strix:

13 timer siden, kaffemor skrev:

Gratulerer!! Så fantastisk :strix:

Takk :strix:

13 timer siden, blomst12 skrev:

Drister meg og til en gratulasjon altså!! Blir spennende dager her inne,krysser alt jeg har for at den streken blir sterkere 🤞🤞

Takk ❤️

12 timer siden, Meley skrev:

Åååå spennende ☺☺☺☺ den der må jo bare bli sterkere fremover. Krysser alt for det 🧡

Jeg håper virkelig det ❤️

12 timer siden, Gakkepus skrev:

Hurra 🤗🤩

🤗

10 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Gratulerer! 😁😁

Takk 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er så absurd. Jeg var så sikker på at dette aldri kom til å skje, så den streken kom som en stor overraskelse! Det som er ekstra deilig er at jeg (foreløpig i allefall) ikke har noen bekymringer knyttet til graviditeten i det hele tatt. Om jeg skulle oppleve en SA (jeg håper selvfølgelig at jeg slipper det), så vet jeg i det minste at jeg KAN bli gravid ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Hurra så kjekt med strek🤩

Veldig kjekt! ❤️

16 timer siden, Jill skrev:

Hurraa! Gratulerer med strek! 😍

Tusen takk, Jill! ❤️

8 timer siden, tweet skrev:

Neimen, ser man det! Gratulerer såå mye!! 😍

Tusen takk, tweet! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen i dag, og om det var noe som helst tvil ved forrige test, så var det i allefall ikke noe tvil i dag :rodmer:

20180701_082536.thumb.jpg.0482a4606a2c95b8dd639c887005f9c2.jpg

Nå er kaffen byttet ut med te, og jeg må lese meg opp på nei-mat og alt man ikke skal gjøre som gravid. Det er jo tross alt 5 år siden sist, og jeg husker jo omtrent ingenting :vetikke: 😅

Jeg har foreløpig veldig lite symptomer, men mensmurringene har sånn smått meldt sin ankomst i dag. Føler meg litt småuggen også, men det kan være psykisk siden jeg kjenner etter :P Regner med den ordentlige kvalmen melder sin ankomst til jeg går ut i ferie 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå for en flott utvikling!! Dette unner jeg deg masse altså!! Gratulerer så mye igjen:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pjusk skrev:

Testet igjen i dag, og om det var noe som helst tvil ved forrige test, så var det i allefall ikke noe tvil i dag :rodmer:

20180701_082536.thumb.jpg.0482a4606a2c95b8dd639c887005f9c2.jpg

Woho 😄 😄 😄 så bra!!!! Gratulerer så masse ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.7.2018 den 9.30, blomst12 skrev:

Åå for en flott utvikling!! Dette unner jeg deg masse altså!! Gratulerer så mye igjen:) 

Tusen takk :hjerte:

På 1.7.2018 den 21.24, Meley skrev:

Woho 😄 😄 😄 så bra!!!! Gratulerer så masse ❤️❤️❤️ 

Tusen takk, Meley ❤️

23 timer siden, kaffemor skrev:

Så fin strek! Så utrolig glad på dine vegne :strix: Når er ca termin?

Tusen takk ❤️ Termin er i midten av Mars. Foreløpig 14/15, alt etter hvilken app jeg følger :laugh:

12 timer siden, Azumarill skrev:

Gratulerer så masse :strix:

Tusen takk :strix:

12 timer siden, Aryamili skrev:

Gratulerer!:hoppendeglad:Fine streken :rodmer:

Tusen takk :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+0 og IKM i dag, og det har enda ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk er gravid! Jeg kjenner veldig godt at det skjer ting, men det hele er så uvirkelig. Jeg kan liksom ikke helt skjønne at jeg faktisk ikke er steril :hoho: Tenk at miniene skal få seg en lillebror eller lillesøster :rodmer:

I dag var jeg og kjøpte kosttilskudd for gravide og ett par tester til 🙈 Kan jo sikkert være greit å ha ett par tester i bakhånd :sjenert: Er det forresten noen som vet om det er meningen at man skal ta kosttilskudd hele svangerskapet? Forrige gang mener jeg at jeg bare tok folat de 3 første månedene.. 

Nå har jeg brukt nesten en time på dette innlegget, for jeg er så sinnsykt trøtt :ler: Jeg har hos legen i dag og fikk tatt allergiprøver, men som legen sa så var det ikke sikkert det slo ut på prøvene, men ut i fra det jeg fortalte så var det ganske så sikkert at jeg er allergisk. Dermed skal jeg starte på allergimedisin nå, og det var viktig at jeg tok tablettene på kvelden, for jeg kom sannsynligvis til å bli trøtt av de. Kveldene fremover kommer til å bli spennende med gravid trøttheten og trøttheten av medisinen :ler: Kommer vel til å være helt zombie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 i dag. Tiden snegler seg av gårde. Har foreløpig veldig lite symptomer. Har bittelitt murringer av og til og er veldig trøtt, men trøttheten kan like godt komme av koffeinmangel. Jeg er jo vandt til å drikke kaffe dagen lang, mens nå har jeg byttet ut kaffen med te. Det blir ikke helt det samme ;) Men jeg tror ikke det er kun koffeinmangel som er problemet da, for jeg er helt ekstremt trøtt. Hvis jeg har fri og ikke har noe spesielt å gjøre, så har jeg ikke en sjanse til å holde meg våken når jeg setter meg ned. 😴

Nå har redselen for at noe skal gå galt begynt å snike seg på også! Er ikke sånn superengstelig, men jeg merker at tankene glir over i de baner stadig oftere. Jeg VET så utrolig godt at man skal være forsiktig med hva man ønsker. Jeg har tross alt 2 svangerskap med kvalme bak meg, men det hadde føltes så utrolig mye tryggere om jeg bare hadde hatt litt symptomer :fnise: Jeg tror ikke jeg slipper unna dersom dette går veien, den kommer nok for fullt rundt uke 6-7 som tidligere. Akkurat tidsnok til ferien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, Pjusken! Så herlig med fin sterk test! 

Når det gjelder kosttilskudd fikk i alle fall jeg beskjed om å ta folat de tre første månedene, og helst et multivitamintilskudd som omfatter omega 3 og jod hele svangerskapet. Det er så mange gravide med jodmangel nå, så med mindre du spiser masse hvit fisk kan kanskje det være en idé! 

Håper du slipper kvalmen. Selv om jeg kjenner meg veldig igjen i det lille ønsket om å bli kvalm også, sånn for sikkerhetsskyld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, lille_frosk skrev:

Åååh, Pjusken! Så herlig med fin sterk test! 

Når det gjelder kosttilskudd fikk i alle fall jeg beskjed om å ta folat de tre første månedene, og helst et multivitamintilskudd som omfatter omega 3 og jod hele svangerskapet. Det er så mange gravide med jodmangel nå, så med mindre du spiser masse hvit fisk kan kanskje det være en idé! 

Håper du slipper kvalmen. Selv om jeg kjenner meg veldig igjen i det lille ønsket om å bli kvalm også, sånn for sikkerhetsskyld! :fnise:

Ikke sant? :hjerte:

Jeg kjøpte det gravid kosttilskuddet fra lifeline og ser at det står på pakken at gravide bør ta det hele svangerskapet. Jeg spiser ikke så veldig mye hvit fisk, så det kan vel være greit å ta det for å få i meg nok jod 😊

Håper jeg slipper kvalmen jeg også, samtidig som jeg gjerne skulle kjent litt antydninger til den bare for å føle meg litt gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...