waco Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 I Aftenpostens står det at næringsetaten vurderer å navngi restauranter som selger smuglekjøtt. Jeg håper de ikke gjør det. For er det en ting jeg ikke vil vite, så er det å vite om det var kattekjøtt i kebaben jeg spiste i forigårs. Forstår dere hva jeg mener? Det man ikke veit har man ikke vondt av. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 26. juli 2002 #2 Del Skrevet 26. juli 2002 Ser absolutt poenget ditt, men jeg vil gjerne vite om det er kattekjøtt i den kebaben jeg har tenkt å spise i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 26. juli 2002 #3 Del Skrevet 26. juli 2002 Det er vel nettopp det som er problemet, det du ikke vet, kan du få veldig vondt av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. juli 2002 #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Dersom Bagatelle serverer ulovlig importert kugalskap ønsker jeg å vite det framfor å betale astronomiske summer for å spise "delikatesser" jeg ikke vet hva er. Dette er selvfølgelig et søkt eksempel, men poenget er at kebaben vet vi stort sett at er litt "snuskete", så der er det ingen vits i å få den typen informasjon som det her er snakk om. Men jeg tror det ville få de fleste til å sette morrakaffen i halsen, dersom de visste hvor mange "seriøse" spisesteder som serverer ulovligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2002 Det gjør egentlig ingenting at vi fjerner grensene littegranne. Kjøtt er for å spises, og hvor kjøttet kommer fra er egentlig av mindre betydning. Så lenge folk ikke blir dausjuke så gjør det ingenting. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. juli 2002 #6 Del Skrevet 27. juli 2002 Er det ikke bare litt gøy med spenning i hverdagen? Og hvor mange nordmenn har egentlig daua av å spise en litt snuskete kebab? ... vi har for lite å bekymre oss over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå