Gå til innhold

Advarsel om C-Date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 hours ago, DeLorean said:

Jeg var dum selv en gang. Fatter ikke at disse sidene kan holde på. ALLE vet jo at det bare er scam og falske profiler. Jeg fikk faktisk igjen pengene. Ganske utrolig sett ift det jeg skrev. Det var ikke pent. 

Det er lettere å lese vilkårene og personvernerklæringene. Så sparer du deg for det blodtrykket og de kronene. 
Men generelt her inne så er det veldig mange som ikke forstår betydningen av litt mer akademisk formulerte setninger.
Det skal ikke mange fremmedordene til før de fleste har mistolket og trukket konklusjoner som er langt ifra det man faktisk skrev. Så egentlig overrasker det meg ikke at folk blir lurt..nivået er nokså lavt, skremmende lavt faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor komme seg ut? Bare slutte å bruke. Ikke logge seg inn. 

Anonymkode: f7565...7f7

Du får jo fortsatt regning selv om du slutter å logge deg inn. 

Anonymkode: 87c7f...dcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du får jo fortsatt regning selv om du slutter å logge deg inn. 

Anonymkode: 87c7f...dcd

Regning? Kanskje det er sånn nå, men for 10 år siden var match gratis 

Anonymkode: f7565...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der et par-tre ukers tid etter at jeg ble singel for mange år siden. Som kvinne fikk jeg hundrevis med henvendelser, så det er tydeligvis mest menn der. Og en del av henvendelsene var så slibrige at det holdt med den korte tiden. Men - jeg rakk å møte en mann som jeg likte å prate med, så vi fortsatte å prate en stund utenom c-date før vi møttes og ble hodestups forelsket. Og nå er vi gift ❤️

Anonymkode: 798e4...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Dette er en ren svindel side. Du avtaler et lite beløp og så blir dette automatisk endret fra eks 250 til 5000kr da de hevder du har endret på det.
De truer med inkasso og teppe bomber deg meg trusler. Ikke betal, de har ingen myndighet eller lov å kreve inn disse pengene i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn får tenke mer med riktig hode så unngår dere sånne svindler 

Anonymkode: 0ba1b...d59

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...