Gå til innhold

Støvletter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en side her som noen nevnte en gang, hvor man kunne bestille støvletter tilpasset leggene sine. husker derimot ikke link. ta et søk på støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner støvletter i skinn, så kan du få skomakere til å vide ut skaftet litt. De trer støvlene inn på en blokke-greie og vider dem ut over natten. Hvis det mangler 5 cm på å få dratt igjen glidelåsen så må det kanskje noe annet til, men du kan jo stikke innom en skomaker og høre hvor mye de kan gjøre for deg. De kan sikkert også snitte opp den øverste delen av skaftet og sy inn en matchende strikk på innsiden, så de blir litt videre.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet en tråd her for et par uker siden der jeg desperat spurte etter råd for å finne meg et par stilige støvletter.

De eneste jeg fant var sånne til litt eldre og satte damer og det hadde jeg jo ikke så lyst på, men i forrige uke fant jeg plutselig drømmestøvlettene. Det var Roots, høye svarte og semskede. OG passe rundt leggen.

Det var noen også her som sa skobutikken Bianco hadde støvletter med litt bredere skaft, men der fant ikke jeg noen (var i en liten butikk)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bianca har også noe du kan spraye i støvlettene for å strekke de ut. Skal brukes når du går med dem.

Jeg har store legger men fant ut at støvletter med rynker er større enn de som ikke har rynker.

Dersom du bor i Oslo har Grensen sko støvletter med ekstra vidde i leggen.

Lykke til på støvlett jakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store legger men fant ut at støvletter med rynker er større enn de som ikke har rynker.

:)

jepp - same erfaring her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...