Morild Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det noen som er flinke med farger her? Jeg har et bad som er ca 12 kvm. stort. Det har lysgråe vegger, taket har malt panel (lys, nesten hvitt) og fliser på gulvet som er helt lyse. Baderomsinnredningen er hvit med stålknotter. Liker at det er anonymt og grått, men trenger hjelp til farge på stæsj som frisker opp rommet. Noen som har forslag? Kan jeg bruke f.eks turkis? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kan bruke hva du vil. Jeg har rødt og orange for tiden i et ellers hvitt bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk Midnattssol! Forsøker å friske opp et okei, men litt kjedelig bad. Rødt og oransje høres jo knæsjt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, det frisker opp. :-) Jeg synes det er greit å ha et nøytralt bad for å kunne ha de fargene man vil på badematte, håndduker osv osv. Lett å bytte ut om man er misfornøyd med fargen eller vil prøve noe nytt. Mørkeblått, lilla og grønt er også fint. Det er mye som er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg er veldig fan av limegrønt. Det frisker iallfall opp en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Turkis,mosegrønn og evt. lime er kult på et bad med anonyme farger. Eller rødt,rosa og orange!!!!!! Jeg synes disse fargene sammen frisker opp veldig, de er veldig "spenstige" sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. desember 2004 #7 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg er veldig fan av limegrønt. Det frisker iallfall opp en del Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 11. desember 2004 #8 Del Skrevet 11. desember 2004 Synes kaki høres ut som en fin farge å ha på tilbehøret. Er personlig veldig glad i "bruntoner". Du har fått endel tips nå så da blir det vel ikke så vanskelig å velge etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. desember 2004 #9 Del Skrevet 11. desember 2004 Limegrønt er veldig in nå. Personlig liker jeg veldig godt rødt på bad. Fresh farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 12. desember 2004 #10 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg liker godt turkis, sammen med andre blåfarger og limegrønt! Ellers kan det jo være fint med rødt i disse juletider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 12. desember 2004 #11 Del Skrevet 12. desember 2004 Mitt bad er i hvitt, grått og stål - som farger på tannglass, såper og bossbøtte har jeg valgt turkis - synes det er friskt og fint. Skal snart bytte ut håndklærne mine også - da blir det trolig turkis der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå