Gå til innhold

Farge på bad?


Morild

Anbefalte innlegg

Er det noen som er flinke med farger her? Jeg har et bad som er ca 12 kvm. stort. Det har lysgråe vegger, taket har malt panel (lys, nesten hvitt) og fliser på gulvet som er helt lyse. Baderomsinnredningen er hvit med stålknotter. Liker at det er anonymt og grått, men trenger hjelp til farge på stæsj som frisker opp rommet. Noen som har forslag? Kan jeg bruke f.eks turkis?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det frisker opp. :-)

Jeg synes det er greit å ha et nøytralt bad for å kunne ha de fargene man vil på badematte, håndduker osv osv. Lett å bytte ut om man er misfornøyd med fargen eller vil prøve noe nytt.

Mørkeblått, lilla og grønt er også fint. Det er mye som er fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis,mosegrønn og evt. lime er kult på et bad med anonyme farger.

Eller rødt,rosa og orange!!!!!!

Jeg synes disse fargene sammen frisker opp veldig, de er veldig "spenstige" sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Synes kaki høres ut som en fin farge å ha på tilbehøret. Er personlig veldig glad i "bruntoner". Du har fått endel tips nå så da blir det vel ikke så vanskelig å velge etterhvert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt bad er i hvitt, grått og stål - som farger på tannglass, såper og bossbøtte har jeg valgt turkis - synes det er friskt og fint. Skal snart bytte ut håndklærne mine også - da blir det trolig turkis der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...