Gå til innhold

Date med albaner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på date med en albaner (kristen famile), han har høy utdannelse og jobb i Norge. Nevnte for tanta Mi at han inviterte meg i svømmehallen og hun var sååå bekymret og imot det og sier albanere ikke behandler kvinner bra. Ligger noe i dette? Jeg er sååå interessert i han!!😊

Anonymkode: 62f03...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo individuelt. Jeg har en god del albanske venner, og foreldrene deres virker veldig gode mot hverandre. Dog sier alle at jeg må holde meg unna albanske gutter selv siden de i veldig mange tilfeller er utro/ikke vil ha noe seriøst med norske jenter. Men det var veldig generaliserende da. Datet faktisk en albansk gutt, og han sa han ikke ville noe seriøst med meg siden han uansett måtte gifte seg med en albaner 

Anonymkode: 58e8f...9fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle norske menn som behandler kvinner bra heller. Ikke skjær alle over en kam. Det er nok av tråder der en generaliserer. Møt fyren og finn ut hvem han er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

hva har høy utdannelse med noe å gjøre ?

venninna mi sa albanere i norge er her ulovlig og jobber svart og bare bruker jenter for å få barn og få bli i norge.men det er jo ikke saken når han er ph.d. her.

Anonymkode: 62f03...1dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ofte veldig rasister og mange av de av en eller anna grunn slår, har inntrykk av flere enn norske? Men vet ikke sikkert. Og så kan de være sabli falske og ryktespredere og luringer, men det kan jo godt være det finnes fine folk rundt om i albanistan også ....ikke bevist ennå for min del. haha.

Anonymkode: 30658...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til svømmehallen? Men i alle verden det er jo for å sjekke ut om du er lubben.

Anonymkode: c8df6...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til svømmehallen? Men i alle verden det er jo for å sjekke ut om du er lubben.

Anonymkode: c8df6...77b

 

Endret av aiba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er fullstendig klar over at jeg er lubben og han elsker det.

Anonymkode: 62f03...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville utsatt svømmehall-daten og heller satset på noe mer tradisjonelt. Deretter tatt tiden til hjelp.Du vil fort merke om han er seriøs.

Anonymkode: ca01e...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albanere er ofte intelligente da har jeg inntrykk av, men de har litt storhetstanker? Kanskje jeg har litt fordommer, det er mulig.

Anonymkode: 30658...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, blås i tante Mi! Alle folk er forskjellige, enten om det er albanere eller nordmenn. Du må lære din kjæreste å kjenne, akkurat som om om han skulle vært norsk, polsk, albaner, pakistansk eller kinesisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er ofte veldig rasister og mange av de av en eller anna grunn slår, har inntrykk av flere enn norske? Men vet ikke sikkert. Og så kan de være sabli falske og ryktespredere og luringer, men det kan jo godt være det finnes fine folk rundt om i albanistan også ....ikke bevist ennå for min del. haha.

Anonymkode: 30658...93e

Albanistan? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til svømmehallen? Men i alle verden det er jo for å sjekke ut om du er lubben.

Anonymkode: c8df6...77b

I alle dager. Hva slags innlegg er dette? 

Anonymkode: c5887...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange albanere. Noen er veldig hyggelige, mens andre trives jeg ikke med. Akkurat som med etniske nordmenn.  Skjær ALDRI alle over en kam.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du mye sminke til vanlig? Mange benytter svømmehall som en mulighet til å se jenta uten sminke også! 

Anonymkode: 737a9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle er forskjellige, men kjenner personlig 3-4 albanere og de har stort sett lin tankegang. Kvinner bør ikke kjøre bil, kvinner høre til på kjøkkenet. Dette er holdningen til disse albanerne. Alle sammen er gutter på 18 år. Skikkelig overbeskyttende er de også...

Anonymkode: d8ee7...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo individuelt. Jeg har en god del albanske venner, og foreldrene deres virker veldig gode mot hverandre. Dog sier alle at jeg må holde meg unna albanske gutter selv siden de i veldig mange tilfeller er utro/ikke vil ha noe seriøst med norske jenter. Men det var veldig generaliserende da. Datet faktisk en albansk gutt, og han sa han ikke ville noe seriøst med meg siden han uansett måtte gifte seg med en albaner 

Anonymkode: 58e8f...9fa

Dette! de er utro så fort de får sjangs..

Anonymkode: f430f...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sammen med en albaner. Vært det i 4år, det er normalt at du kan få juling.

Anonymkode: 58804...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...