AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg studerer og jobber i Oslo, og har bodd i Oslo de siste 10 årene. Er 35 år nå, og har ikke klart å få meg venner eller kjæreste. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men jeg klarer ikke få kontakt med andre. Blir ofte avvist. Har fått ekstremt dårlig selvtillit de siste årene, og kjenner jeg får litt angst. Jeg er innadvendt, og liker best å være med få fremfor mange. Selv om jeg er stille og rolig, er jeg morsom og pratsom om man blir kjent med meg. Æsj, jeg vet ikke hva jeg gjør galt! Ønsker å fremstå som smart, men er også opptatt av et naturlig pent utseende uten sminke. Jeg er opptatt av søvn, kosthold og å være litt aktiv, samt å ta vare på meg selv inni og utenpå. Anonymkode: 1f191...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Del Skrevet 27. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer og jobber i Oslo, og har bodd i Oslo de siste 10 årene. Er 35 år nå, og har ikke klart å få meg venner eller kjæreste. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men jeg klarer ikke få kontakt med andre. Blir ofte avvist. Har fått ekstremt dårlig selvtillit de siste årene, og kjenner jeg får litt angst. Jeg er innadvendt, og liker best å være med få fremfor mange. Selv om jeg er stille og rolig, er jeg morsom og pratsom om man blir kjent med meg. Æsj, jeg vet ikke hva jeg gjør galt! Ønsker å fremstå som smart, men er også opptatt av et naturlig pent utseende uten sminke. Jeg er opptatt av søvn, kosthold og å være litt aktiv, samt å ta vare på meg selv inni og utenpå. Anonymkode: 1f191...160 På hvilke måter har du prøvd å få kontakt med andre? Om du er veldig innesluttet så skjønner jeg det ikke er så lett..Kanskje du har sosial angst? Anonymkode: d984a...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Del Skrevet 27. desember 2016 Prøver du å snakke med andre om det de interesserer seg for? Høres ut som du har mye fokus innover og på deg selv. Du må vende deg mer utover og faktisk lytte til det folk sier til deg, forstå hvorfor de har den interessen eller den meningen. Å sminke seg hjelper ikke om folk ikke føler seg sett og hørt Anonymkode: 539db...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Del Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilke måter har du prøvd å få kontakt med andre? Om du er veldig innesluttet så skjønner jeg det ikke er så lett..Kanskje du har sosial angst? Anonymkode: d984a...710 Vel, jeg jobber og går på skole, så det er jo mange muligheter å få kontakt med andre... Anonymkode: 1f191...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Del Skrevet 27. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å fremstå som smart, men er også opptatt av et naturlig pent utseende uten sminke. Kan nok være smart både med og uten sminke. Anonymkode: d984a...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Del Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg jobber og går på skole, så det er jo mange muligheter å få kontakt med andre... Anonymkode: 1f191...160 Det er det. Men hva konkret gjør du for å bli kjent med folk? Anonymkode: d984a...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Del Skrevet 27. desember 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg studerer og jobber i Oslo, og har bodd i Oslo de siste 10 årene. Er 35 år nå, og har ikke klart å få meg venner eller kjæreste. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men jeg klarer ikke få kontakt med andre. Blir ofte avvist. Har fått ekstremt dårlig selvtillit de siste årene, og kjenner jeg får litt angst. Jeg er innadvendt, og liker best å være med få fremfor mange. Selv om jeg er stille og rolig, er jeg morsom og pratsom om man blir kjent med meg. Æsj, jeg vet ikke hva jeg gjør galt! Ønsker å fremstå som smart, men er også opptatt av et naturlig pent utseende uten sminke. Jeg er opptatt av søvn, kosthold og å være litt aktiv, samt å ta vare på meg selv inni og utenpå. Anonymkode: 1f191...160 Kan ikke komme med råd dessverre da jeg har samme problem men kanskje det hjelper å ikke være alene om det. Jeg er på din alder, jobber og studerer. Jeg forsøker å være hyggelig og får høre at jeg er en god lytter. Men jeg kan bli stille når jeg er nervøs, det kan jo være en hindring. Jeg har kjæreste da, det var ikke vanskelig for meg ettersom jeg møtte han på nett. For min del ligger den sosiale begrensningen mye i at jeg har en følelse i meg av at jeg ikke er verdt å bli venn med, og at folk nok ikke ønsker kontakt med meg. Jeg har brukt mange år for å jobbe med denne følelsen, gått til psykolog også. Men den er der, helt til jeg har blitt veldig godt kjent med og åpen med en person. Kanskje du også sliter med selvfølelsen? Går du med følelsen inni deg om at andre er heldige som kan bli venn med deg, eller tror du de helst vil slippe? Jeg tror det har stor betydning for hvilket kroppsspråk vi signaliserer. Usikkerhet og stillhet kan kanskje oppfattes avvisende. Anonymkode: d266e...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå