Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menskopp er ekkelt. Samle på blod, liksom. Yummy. For ikke å snakke om alt griset når man skal tømme den. 

Anonymkode: 7f27d...45b

Er vel ikke noe mer ekkelt enn å måtte dra noe som minner mest om ei påkjørt og halvrotten mus ut av vagina flere ganger daglig. For ikke å snakke om lukta på badet hos enkelte damer når de har mensen...

Null gris å tømme den, bare å dra den ut mens man sitter på toalettet, så slipper du å se innholdet engang. 

Anonymkode: b64d9...d18

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menskopp er ekkelt. Samle på blod, liksom. Yummy. For ikke å snakke om alt griset når man skal tømme den. 

Anonymkode: 7f27d...45b

Ikke noe eklere enn bind og tamponger, som inneholder masse fæle kjemikalier, tørker ut skjeden og lager mas med soppinfeksjon, for ikke å snakke om risikoen for TSS. Man kan i praksis tømme og sette inn en menskopp uten å komme i kontakt med blod i det hele tatt. 

• Liker 2
Skrevet
På 27.12.2016 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig fornøyd da jeg brukte det, nå blør jeg for lite dessverre.

Anonymkode: 79e8b...f5a

Men det er jo det som er så genialt med menskopp - den kan brukes ved liten blødning også! Tøm morgen og kveld så er du dekka. :nigo: 

Jeg har hatt menskopp i flere år nå, og er veldig fornøyd. Kommer aldri til å gå tilbake. Jeg har Femmecup, som jeg valgte fordi jeg har en kort skjede og/eller lav livmortapp. Valgte den korteste modellen jeg kunne finne nettopp for å ''få plass'' på komfortabelt vis.

• Liker 1
Skrevet

Kan meddele at jeg har kjøpt meg menskopp nå, kjøpte den de har på apotek 1, Belladot Evelina :)

Takk for svar, alle sammen!

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, jeiods skrev:

Kan meddele at jeg har kjøpt meg menskopp nå, kjøpte den de har på apotek 1, Belladot Evelina :)

Takk for svar, alle sammen!

Kult! Fortell oss gjerne hva du syns om den :)

Skrevet

Har prøvd menskopp og har to forskjellige størrelser liggende (var så usikker på hvilken som var riktig for meg, så jeg bestilte en startpakke med to størrelser), men utifra det jeg leser her har jeg nok ikke klart å finne riktig måte å sette inn på, for jeg kjente den kjempegodt (det var en kopp i strl small), og det ble bare ubehagelig, så la det på hylla. I tillegg kjøpte jeg menskopp mest for å bruke på natten; jeg sover så urolig at jeg ikke kan bruke bind (da våkner jeg med bind på låret eller sittende fast i lakenet eller noe istedet :fnise: ), og synes ikke så veldig om å ha tampong i så lenge, men det er det jeg må nå. Prøvde menskopp på natten et par ganger, og sjekket nøye at den satt ordentlig før jeg la meg, men det ble gris hver gang. :rodme: Vet ikke om det kan ha noe å gjøre med at jeg jo sover urolig. Vi snakker omtrent hæla i taket, altså! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, BittelitenMummi skrev:

Har prøvd menskopp og har to forskjellige størrelser liggende (var så usikker på hvilken som var riktig for meg, så jeg bestilte en startpakke med to størrelser), men utifra det jeg leser her har jeg nok ikke klart å finne riktig måte å sette inn på, for jeg kjente den kjempegodt (det var en kopp i strl small), og det ble bare ubehagelig, så la det på hylla. I tillegg kjøpte jeg menskopp mest for å bruke på natten; jeg sover så urolig at jeg ikke kan bruke bind (da våkner jeg med bind på låret eller sittende fast i lakenet eller noe istedet :fnise: ), og synes ikke så veldig om å ha tampong i så lenge, men det er det jeg må nå. Prøvde menskopp på natten et par ganger, og sjekket nøye at den satt ordentlig før jeg la meg, men det ble gris hver gang. :rodme: Vet ikke om det kan ha noe å gjøre med at jeg jo sover urolig. Vi snakker omtrent hæla i taket, altså! :fnise:

Hvis du kjenner den og den er ubehagelig, har den nok ikke foldet seg ut, og vil naturligvis lekke ved bevegelser. Sitter den rett skal du kunne sove opp ned med den i.

Anonymkode: c76d1...cef

Skrevet

Men den var foldet ut, jeg kjente at den satt rundt livmortappen, og den satt godt fast. Er derfor jeg ikke helt skjønner hva jeg jeg gjør feil. Den har ikke lekket på dagtid heller, selvom jeg har blødd mye (prøvde det jo en stund før jeg ga opp), men på natten har det ikke gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...