AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Del Skrevet 27. desember 2016 Har vært i en rekke juleselskaper og tenkte over en ting, og lagt merke til at mange samtaler handler om å diskutere ting man skal skaffe seg eller har anskaffet. Hvor interessant er det egentlig å spørre deg om du fortsatt er fornøyd med og holder ut med ditt gamle kjøkken? Eller greier du ut om ditt gamle bad fortsatt tilfredsstiller dine behov for kroppslig vedlikehold? Noen har kjøpt hytte, ny bil, eller dyre klær og interiør, mobil. Onkel har kjøpt Tesla, og hvem er vel interessert i at du fortsatt greier deg uten førerkort og lever ganske så klimavennlig uten å kjøre en eneste kilometer? Hvis man ikke gidder å pusse opp eller kjøpe seg nye ting, kan man da ende opp med å bli veldig kjedelig samtalepartner og sosialt akterutseilt? Er det viktig å også ha materialistiske mål for å ha glede i livet og være levende og offensiv? Kan man rett og slett stagnere og bli kjedelig og defensiv av å være fornøyd med det man har? Anonymkode: 92062...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Del Skrevet 27. desember 2016 Du har ikke vært i juleselskap med meg da, for jeg har ettertrykkelig gjentatt hvor jeg savner å kunne gjøre noe for de stakkars uskyldige i krigen i Syria, og det jeg ønsker meg mer av i livet mitt er tid og økonomi til å hjelpe andre mer Anonymkode: 4f0b3...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå