Gjest Ole Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei! Har laget en side som først og fremst skal omhandle ferien vår til sommeren, men kommer også til å ha en fyldig faktadel om mange byer i Europa etter hvert. Hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger på hva dere synes om siden, og tar gjerne imot tips på ting dere savner eller vil forslå. På forhånd takk. mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Kan jo være greit å legge ut adressen til siden også... http://interrail05.cjb.cc mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Veldig oversiktlig og fin side, men jeg syns det ble litt vanskelig å lese linkene, når de også var i blått. Men ellers var det en kjempe flott side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Takk for tilbakemeldingen. Helt enig, har nå skiftet til hvit skrift i menyen. Tror det ble mye bedre. mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Veldig fin side dere har fått dere. Før jeg reiste på interrail sommeren 2003 var jeg innom mange slike, og denne ser veldig bra ut. Men, en liten ting - det var litt irriterende at teksten bare kommer opp som en smal stripe midt på siden når en går inn på de forskjellige linkene. Ellers, god tur da! Det ser jo ut som om dere har en veldig fin tur forran dere. Men er dere virkelig sikker på at dere vil flytte så mye på dere? Høres litt slitsomt ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Hei, og takk for tilbakemelding. Når det gjelder reiseruten tror jeg det skal gå bra. Drar på interrail for 3.gang nå, så litt erfaring ligger det jo bak. Men noe av fordelen med interrail er jo at det går an til å gjøre om på planene underveis, dersom det skulle bli for slitsomt. Tilbake til tilbakemeldingen. Fint at du liker siden, det kommer mye mer der etterhvert, også faktastoff om byer vi ikke skal til. Kunne du utdype hva du mente med at teksten bare kommer som en tynn stripe? mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #7 Del Skrevet 5. desember 2004 Når jeg f.eks går inn på "forberedelser og tips", og så "planlegging" så kommer teksten sentrert midt på siden, men bare noen få ord på hver linje. Slik som dette: Planlegging Det kan lønne seg å planlegge en del av reisen på forhånd, selv om det er noe av friheten ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #8 Del Skrevet 5. desember 2004 Når jeg f.eks går inn på "forberedelser og tips", og så "planlegging" så kommer teksten sentrert midt på siden, men bare noen få ord på hver linje. Slik som dette: Planlegging Det kan lønne seg å planlegge en del av reisen på forhånd, selv om det er noe av friheten ........ Det vakke no problem for meg..? Enten har dere fiksa siden, eller så kanskje titta bruker en annen nettleser enn meg (jeg bruker firefox). Sjekk hvilke lesere siden deres er kompatible med. Ok side, lesbar og alt. Regner med det kommer mer interessant info etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Skrevet 5. desember 2004 #9 Del Skrevet 5. desember 2004 Har ikke vært noe problem her heller, men jeg kjører bare explorere. Kjedelig hvis du får dårlig layout. Kommer mye mer info etterhvert, er bare i startgropen foreløpig. Takk for tilbakemeldinger. mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #10 Del Skrevet 6. desember 2004 Det var nok nettleseren min hjemme. Tittet innom siden på jobben nå, og der var den helt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå