Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. desember 2016 #21 Del Skrevet 26. desember 2016 Det at hun ikke er en good catch er jo hennes minste problem, dette grenser til stalking. Ingen som reagerer på det? Evt. er dette en trolletråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 26. desember 2016 #22 Del Skrevet 26. desember 2016 Føler ikke denne samtalen burde handle om at hun er en dårlig catch. Hvor uansvarlig er du når du har lite råd og kaster vekk penger på denne måten? Hun har 3 barn? Er det mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. desember 2016 #23 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) 1 time siden, Den Lille Heksa skrev: dette grenser til stalking. Ingen som reagerer på det? Evt. er dette en trolletråd. Noen burde gjøre noe med dette. Moderatorene kan jo starte. Jeg håper det forbedrer seg. Det er ikke ytringsfrihet for enhver pris. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette heldigvis, men det var flere som reagerte. På noe dem kaller et seksualforum (hva er det egentlig) så diskuterer de deres fantasier, eller gud vet hva. De kan jo lage sin egen side for sånt. Det passer ikke inn her. Endret 26. desember 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. desember 2016 #24 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) 28 minutter siden, Minesveiper skrev: Føler ikke denne samtalen burde handle om at hun er en dårlig catch. Hvor uansvarlig er du når du har lite råd og kaster vekk penger på denne måten? Hun har 3 barn? Er det mulig. Hva? Det har jo ingenting med saken å gjøre. Har du opplevd det da? Endret 26. desember 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #25 Del Skrevet 26. desember 2016 Det du heller bør si til henne er at han er i et forhold og bør respektere det. Det er ikke greit å gå etter noen som er opptatt, uavhengig av hvor kjekke de er, eller om de er kjente eller ei. Det er jo det som er det store problemet i mine øyne. At du ser på henne som ikke en god "catch" sier meg at du ikke er en særlig god venninne. Dermed ser jeg ikke hvorfor du legger deg opp i dette i det hele tatt. Anonymkode: 88dd9...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #26 Del Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det du heller bør si til henne er at han er i et forhold og bør respektere det. Det er ikke greit å gå etter noen som er opptatt, uavhengig av hvor kjekke de er, eller om de er kjente eller ei. Det er jo det som er det store problemet i mine øyne. At du ser på henne som ikke en god "catch" sier meg at du ikke er en særlig god venninne. Dermed ser jeg ikke hvorfor du legger deg opp i dette i det hele tatt. Anonymkode: 88dd9...b4a Jeg har vel heller ikke skrevet at vi er venninner. Til det er vi for ulike og aldersforskjellen er stor. Hun har ikke mange venner, for hun ofte havner i konflikt med de. Jeg er ikke interessert i noe slikt. Jeg kjente til henne fra tidligere via felles bekjente, og kom i snakk med henne tilfeldig i jula. Siden har hun vært veldig ivrig på kontakt. Jeg har fått hele livshistorien pluss litt til. Jeg har i HI gjort henne oppmerksom på at han er opptatt, men dette ble feid bort. Jeg har fulgt litt med på singeltråden og lest hva som er bra eller dårlig catch osv. Og har målt henne etter det. Jeg mente heller ikke at hun er en dårlig catch, men at hun kanskje sikter litt vel høyt når det gjelder denne kjendisen. Han er ung, veltrent og tror faktisk at han har kommet høyt opp blant Norges kjekkeste. Det sier seg jo selv at han kan velge og vrake i damer. Anonymkode: de16b...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #27 Del Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vel heller ikke skrevet at vi er venninner. Til det er vi for ulike og aldersforskjellen er stor. Hun har ikke mange venner, for hun ofte havner i konflikt med de. Jeg er ikke interessert i noe slikt. Jeg kjente til henne fra tidligere via felles bekjente, og kom i snakk med henne tilfeldig i jula. Siden har hun vært veldig ivrig på kontakt. Jeg har fått hele livshistorien pluss litt til. Jeg har i HI gjort henne oppmerksom på at han er opptatt, men dette ble feid bort. Jeg har fulgt litt med på singeltråden og lest hva som er bra eller dårlig catch osv. Og har målt henne etter det. Jeg mente heller ikke at hun er en dårlig catch, men at hun kanskje sikter litt vel høyt når det gjelder denne kjendisen. Han er ung, veltrent og tror faktisk at han har kommet høyt opp blant Norges kjekkeste. Det sier seg jo selv at han kan velge og vrake i damer. Anonymkode: de16b...9eb Vil faktisk råde deg til å holde deg unna henne da. Sånne folk kan bli slitsomme. Anonymkode: ed711...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #28 Del Skrevet 26. desember 2016 Her er det nok psykiatri inne i bildet, med tanke på mangel på virkelighetssans. Se etter om det også er andre tegn på omsorgssvikt enn denne pengesløsingen, så kan du eventuelt gi en anonym bekymringsmelding til barnevernet. Anonymkode: 42903...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #29 Del Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vel heller ikke skrevet at vi er venninner. Til det er vi for ulike og aldersforskjellen er stor. Hun har ikke mange venner, for hun ofte havner i konflikt med de. Jeg er ikke interessert i noe slikt. Jeg kjente til henne fra tidligere via felles bekjente, og kom i snakk med henne tilfeldig i jula. Siden har hun vært veldig ivrig på kontakt. Jeg har fått hele livshistorien pluss litt til. Jeg har i HI gjort henne oppmerksom på at han er opptatt, men dette ble feid bort. Jeg har fulgt litt med på singeltråden og lest hva som er bra eller dårlig catch osv. Og har målt henne etter det. Jeg mente heller ikke at hun er en dårlig catch, men at hun kanskje sikter litt vel høyt når det gjelder denne kjendisen. Han er ung, veltrent og tror faktisk at han har kommet høyt opp blant Norges kjekkeste. Det sier seg jo selv at han kan velge og vrake i damer. Anonymkode: de16b...9eb Men hvorfor legger du deg sånn opp i hennes liv? Hvorfor er det så viktig for deg å fortelle henne at hun er en dårlig catch? Du virker som en usympatisk person. Jeg kunne aldri tenkt tanken på å gjøre dette, verken for en venninne eller en bekjent. Det er bare ondskapsfullt. Anonymkode: 88dd9...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #30 Del Skrevet 27. desember 2016 Enig i anonym b4a. Bare la det gå. Ja, det er rart og hun har selvfølgelig ikke sjangs på denne kjendisen, det virker som at hun har lite selvinnsikt og utrolig dårlige prioriteringer, men det betyr ikke at du skal eller kan få henne til å forstå at det hun driver med, er idiotisk. Hvis hun er ivrig på å ta kontakt så trenger du ikke respondere noe særlig, bare si du er opptatt eller la være å svare så slutter hun etter hvert. Anonymkode: 7086c...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå