AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Del Skrevet 26. desember 2016 Beklager overskriften, men jeg vil bare ikke at hun skal bli såret eller dumme seg ut. Men hun er svært betatt av kjendis og hun har planer om å forføre han. Hun er nærmere 40 enn 30, har 3 barn med tre ulike menn, eier ikke nåla i veggen og veier 30kg for mye. Kjendisen tror jeg er mer på min alder rundt 30, og etter kjapp Googlesøk, er han sammen med en utrolig pen dame. Dette har jeg vist henne og hun er overbevist om at bare hun får noen minutter med han, så blir han forelska i henne og dumper dama. Hun har funnet ut hvor han pleier å henge og hun bruker tiden sin der for å treffe han. Ikke har hun god råd heller, så å henge på stedene han pleier å være er kostbart. De gangene hun er ute på byen, booker hun ett rom på hotell for å ikke skremme han bort ved å vise frem hvordan hun bor. Bør jeg si eller gjøre noe, eller la være? Vi er bare bekjente og hun har ikke mange venner. De blir visst veldig sjalu på henne. Det blir jeg sikkert også, hvis jeg sier noe. Anonymkode: de16b...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Del Skrevet 26. desember 2016 Hvorfor skal du forsøke å styre et annet menneskes handlinger? Mulig hun vil dumme seg ut, men det er fullt og helt hennes ansvar. Har sikkert prøvd meg på kvinner som er "out of my leage" en gang i tiden jeg også, og hadde en venn/venninne sagt at jeg ikke er en god catch, så kan jeg love at det hadde blitt en knallhard, rett høyre i ansiktet tilbake. Anonymkode: 0ac0d...94e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Del Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du forsøke å styre et annet menneskes handlinger? Mulig hun vil dumme seg ut, men det er fullt og helt hennes ansvar. Har sikkert prøvd meg på kvinner som er "out of my leage" en gang i tiden jeg også, og hadde en venn/venninne sagt at jeg ikke er en god catch, så kan jeg love at det hadde blitt en knallhard, rett høyre i ansiktet tilbake. Anonymkode: 0ac0d...94e Anonymkode: f4cfa...5d4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 26. desember 2016 #4 Del Skrevet 26. desember 2016 Ikke si noe,du. Eventuelt kan du si at denne kjendisen har jo dame,som han sikkert har masse følelser for. Hvis du skal realitetetsorientere henne,så styr det heller mot hvor usannsynlig det er at han(kjendisen) gjør det slutt med en han er i et seriøst forhold med. Ikke si noe negativt om henne selv, det er ikke noe poeng. La henne bare prøve og feile. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Del Skrevet 26. desember 2016 Æsj, kan hun ikke bare drive på da? Hva kan skje? Hun kan bli avvist hardt. Det gjør ingenting. Kan høres ut som hun trenger detAnonymkode: 7c784...4ee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananen Skrevet 26. desember 2016 #6 Del Skrevet 26. desember 2016 Er nok ikke så mye du kan gjøre for å endre hvordan hun oppfører seg. Men om du begynner å si negative ting om henne så kommer hun til å gå i forsvarsmodus med en gang. Hvis du skal ta opp dette med henne ville jeg prøvd å se på saken fra hennes perspektiv, altså gå utifra at hun har sjangs på han. Deretter kan du prøve å finne negative sider ved han eller deres eventuelle forhold som hun vil kunne å anse som reelle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. desember 2016 #7 Del Skrevet 26. desember 2016 La henne bare holde på og drite seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 26. desember 2016 #8 Del Skrevet 26. desember 2016 Hahaha bare la henne drite seg ut helt på egenhånd. Len deg tilbake og nyt underholdningen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Del Skrevet 26. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager overskriften, men jeg vil bare ikke at hun skal bli såret eller dumme seg ut. Men hun er svært betatt av kjendis og hun har planer om å forføre han. Hun er nærmere 40 enn 30, har 3 barn med tre ulike menn, eier ikke nåla i veggen og veier 30kg for mye. Kjendisen tror jeg er mer på min alder rundt 30, og etter kjapp Googlesøk, er han sammen med en utrolig pen dame. Dette har jeg vist henne og hun er overbevist om at bare hun får noen minutter med han, så blir han forelska i henne og dumper dama. Hun har funnet ut hvor han pleier å henge og hun bruker tiden sin der for å treffe han. Ikke har hun god råd heller, så å henge på stedene han pleier å være er kostbart. De gangene hun er ute på byen, booker hun ett rom på hotell for å ikke skremme han bort ved å vise frem hvordan hun bor. Bør jeg si eller gjøre noe, eller la være? Vi er bare bekjente og hun har ikke mange venner. De blir visst veldig sjalu på henne. Det blir jeg sikkert også, hvis jeg sier noe. Anonymkode: de16b...9eb Jeg skjønner ingenting av det du skriver om folk, jeg... Jaha? Anonymkode: 86a67...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Del Skrevet 26. desember 2016 3 timer siden, Ruccula skrev: Hahaha bare la henne drite seg ut helt på egenhånd. Len deg tilbake og nyt underholdningen. Nei men for noen hyggelige mannfolk. Skal dere ha pengene hennes da, siden det er et tema? Det burde vel ikke ha noe å si for et kjærlighetsforhold? Det samme med alderen hennes. Anonymkode: 86a67...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Del Skrevet 26. desember 2016 Denne diskusjonen har vært her før, bare at da er denne damen 20 år, og mennene her inne skriver noe av det samme. Anonymkode: 86a67...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 26. desember 2016 #12 Del Skrevet 26. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men for noen hyggelige mannfolk. Skal dere ha pengene hennes da, siden det er et tema? Det burde vel ikke ha noe å si for et kjærlighetsforhold? Det samme med alderen hennes. Anonymkode: 86a67...234 Hæ? Jeg tror du har sitert feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #13 Del Skrevet 26. desember 2016 5 minutter siden, Ruccula skrev: Hæ? Jeg tror du har sitert feil? Ja ok? Anonymkode: 86a67...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. desember 2016 #14 Del Skrevet 26. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager overskriften, men jeg vil bare ikke at hun skal bli såret eller dumme seg ut. Men hun er svært betatt av kjendis og hun har planer om å forføre han. Hun er nærmere 40 enn 30, har 3 barn med tre ulike menn, eier ikke nåla i veggen og veier 30kg for mye. Kjendisen tror jeg er mer på min alder rundt 30, og etter kjapp Googlesøk, er han sammen med en utrolig pen dame. Dette har jeg vist henne og hun er overbevist om at bare hun får noen minutter med han, så blir han forelska i henne og dumper dama. Hun har funnet ut hvor han pleier å henge og hun bruker tiden sin der for å treffe han. Ikke har hun god råd heller, så å henge på stedene han pleier å være er kostbart. De gangene hun er ute på byen, booker hun ett rom på hotell for å ikke skremme han bort ved å vise frem hvordan hun bor. Bør jeg si eller gjøre noe, eller la være? Vi er bare bekjente og hun har ikke mange venner. De blir visst veldig sjalu på henne. Det blir jeg sikkert også, hvis jeg sier noe. Anonymkode: de16b...9eb Selvom ikke du mener hun er et godt catch som du kaller henne kan det hende andre syntes det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Del Skrevet 26. desember 2016 Wow, jeg trodde at dette bare fantes i dårlige fortellinger... Sånne der hvor man godter seg over hvor innbilske noen kan være. Hun høres ut som en slags karikatur nesten. Dette må hun nesten oppleve selv. Hvis du sier noe kommer hun sikkert til å legge skylden på deg for at du ødela alt. Best å ikke si noe! Anonymkode: f22ea...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. desember 2016 #16 Del Skrevet 26. desember 2016 Enkelte ting må man bare la folk få erfare. Kjendiser er ofte temmelig vant til å takle slike folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 26. desember 2016 #17 Del Skrevet 26. desember 2016 Muligheten er der for at hun tenker akkurat det samme om deg loverboy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #18 Del Skrevet 26. desember 2016 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Selvom ikke du mener hun er et godt catch som du kaller henne kan det hende andre syntes det. Det er hun, men ikke akkurat denne kjendisen. F.eks reiser hun ofte til utlandet og er veldig populær blant visse type menn. Det er også der hun har selvtillit fra. Anonymkode: de16b...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #19 Del Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er hun, men ikke akkurat denne kjendisen. F.eks reiser hun ofte til utlandet og er veldig populær blant visse type menn. Det er også der hun har selvtillit fra. Anonymkode: de16b...9eb Hva mener du er visse type menn sett i fra ditt synspunkt? Vanskelig å svare på når det virker så fordomsfullt og generelt. Anonymkode: 86a67...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #20 Del Skrevet 26. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du er visse type menn sett i fra ditt synspunkt? Vanskelig å svare på når det virker så fordomsfullt og generelt. Anonymkode: 86a67...234 Menn fra Gambia. Der er hun visst veldig populær. To av ferdrene er derfra. Anonymkode: de16b...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå