Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

FruN skrev (På 9.9.2024 den 10.33):

Takk!

Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si til sånt :ler: Men for min del er det fint å slippe kravene og forventningene til NAV :) Jeg har jo ikke klart å møte de, uansett hvor mye jeg har prøvd! Jeg savner det sosiale ved å jobbe, føle at jeg bidrar med mitt. Men kapasiteten min rekker ikke så langt, så da kan jeg heller finne andre måter å være «med på laget» :) 

Kunnskap er makt, om så «bare» det som gjelder en selv! Å vite, forstå og ikke la det som er utfordrende lage større vansker enn det trenger å være :)  

Enig med deg og håper dine nye naboer kan være det som hjelper deg med å være sosial. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god dag i dag!

Jeg tok bussen med ungene på morgenen, og lykke! Jeg ble ikke buss-sjuk! :ler: (Den bussjåføren greier nesten alltid å få meg dårlig, han kjører aaaaakkurat på grensa mi🙈

Gikk av bussen for å hente et par små Kähler-vaser ei ga bort, og gikk inn til byen etterpå. Tok meg en tur i svømmehallen der jeg svømte lengder for første gang på gud vet hvor mange år :ler: Det ble ikke langt, men jeg gjorde det! 
Så gikk jeg oppover elva som renner gjennom Rjukan, spiste lunsj i sola før jeg gikk videre for å rekke avtalen min 🥰

Ho jeg hadde avtale med tilbød meg skyss halvveis hjem også, så jeg gikk på bakeriet for å vente på HerrN så vi fikk hentet ungene på sfo, der møtte jeg på ei som har jobbet i bhg «vår» og ei jeg kjenner til, men aldri husker navnet på, så jeg pratet litt med de :) «Bhg-damen» ble skikkelig, ordentlig glad for å høre at vi har flytteplaner, og det var kjempekoselig :rodmer: Ho lyste rett og slett opp :rodmer: 

Så var det litt jenter-i-tredjeklasse-drama når vi kom til skolen, hvor frøkna ble stående litt utenfor. Men ho ville gjerne ordne opp i uoverenskommelsen før ho dro hjem, og det synes jeg var veldig fint av ho ☺️ Gikk til de andre med en ansatt og fikk pratet, dessverre uten at det hjalp, men ønske og initiativ var bra 👍 

Så har jeg bakt brød, fordi det straks er tomt :ler: Lurer på om jeg må ta ei skive med HaPå :lur: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...