Gjest SVK Skrevet 10. september 2024 #821 Del Skrevet 10. september 2024 FruN skrev (På 9.9.2024 den 10.33): Takk! Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si til sånt Men for min del er det fint å slippe kravene og forventningene til NAV Jeg har jo ikke klart å møte de, uansett hvor mye jeg har prøvd! Jeg savner det sosiale ved å jobbe, føle at jeg bidrar med mitt. Men kapasiteten min rekker ikke så langt, så da kan jeg heller finne andre måter å være «med på laget» Kunnskap er makt, om så «bare» det som gjelder en selv! Å vite, forstå og ikke la det som er utfordrende lage større vansker enn det trenger å være Enig med deg og håper dine nye naboer kan være det som hjelper deg med å være sosial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. september 2024 Forfatter #822 Del Skrevet 10. september 2024 En god dag i dag! Jeg tok bussen med ungene på morgenen, og lykke! Jeg ble ikke buss-sjuk! (Den bussjåføren greier nesten alltid å få meg dårlig, han kjører aaaaakkurat på grensa mi🙈) Gikk av bussen for å hente et par små Kähler-vaser ei ga bort, og gikk inn til byen etterpå. Tok meg en tur i svømmehallen der jeg svømte lengder for første gang på gud vet hvor mange år Det ble ikke langt, men jeg gjorde det! Så gikk jeg oppover elva som renner gjennom Rjukan, spiste lunsj i sola før jeg gikk videre for å rekke avtalen min 🥰 Ho jeg hadde avtale med tilbød meg skyss halvveis hjem også, så jeg gikk på bakeriet for å vente på HerrN så vi fikk hentet ungene på sfo, der møtte jeg på ei som har jobbet i bhg «vår» og ei jeg kjenner til, men aldri husker navnet på, så jeg pratet litt med de «Bhg-damen» ble skikkelig, ordentlig glad for å høre at vi har flytteplaner, og det var kjempekoselig Ho lyste rett og slett opp Så var det litt jenter-i-tredjeklasse-drama når vi kom til skolen, hvor frøkna ble stående litt utenfor. Men ho ville gjerne ordne opp i uoverenskommelsen før ho dro hjem, og det synes jeg var veldig fint av ho ☺️ Gikk til de andre med en ansatt og fikk pratet, dessverre uten at det hjalp, men ønske og initiativ var bra 👍 Så har jeg bakt brød, fordi det straks er tomt Lurer på om jeg må ta ei skive med HaPå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå