FruN Skrevet 25. desember 2016 #1 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Hei! FruN her, og dette er min dagbok om løst og fast, hverdag og tanker og sikkert en kake eller to Litt om oss; Jeg og HerrN har vært gift siden oktober 2011, bor i "dalstrøka innafor" i et hus som vi gjør et forsøk på å få pusset opp I januar 2016 fikk vi ei jente, og i august 2017 kom lillebror. HerrN har også tvillinger fra et forhold i tenårene. Ellers bor det en nymfeparakitt, en undulat og to katter her Vil du være med så heng på Endret 3. september 2017 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. desember 2016 #2 Del Skrevet 25. desember 2016 Hej hej här är jag. Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. desember 2016 #3 Del Skrevet 26. desember 2016 Følger selvfølgelig med videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 26. desember 2016 Severus og Nautika! Og takk, Sev 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2016 #5 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen, så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der, så da er det i boks da. Endret 26. desember 2016 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 26. desember 2016 #6 Del Skrevet 26. desember 2016 Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. desember 2016 #7 Del Skrevet 26. desember 2016 Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 27. desember 2016 20 timer siden, Severus skrev: Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting. Takk for tipset, det var nok morsomt! Hoppe og Jack! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2016 #9 Del Skrevet 27. desember 2016 Ny bok jo! Gratulerer! Og jeg tror det blir en liten søster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 27. desember 2016 Så langt er det lite som har skjedd her. Heldigvis, kanskje Formen er fin, men kan plutselig bli utslitt. Så jeg prøver å ta det litt med ro Har fått bestilt tid til første kontroll i dag da Nå sitter jeg og ser på Reisen til julestjernen, den nye. Og så langt...den er ikke dårlig, men synes det er synd at det er så svart/hvitt.. Men gode skuespillere, kostymer og kulisser Hei Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 29. desember 2016 #11 Del Skrevet 29. desember 2016 jeg vil følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 29. desember 2016 Hei @j86 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 29. desember 2016 Kaketid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 29. desember 2016 På 26.12.2016 den 13.02, Hoppetaujenta skrev: Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen, så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der, så da er det i boks da. Det var den som jeg likte best sammen med bakgrunnen Så vi får nå se da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2016 #15 Del Skrevet 29. desember 2016 Det får vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 29. desember 2016 #16 Del Skrevet 29. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei Kula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. desember 2016 #18 Del Skrevet 30. desember 2016 Gratulerer med overstått FruN Håper du fikk en fin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 30. desember 2016 38 minutter siden, Jacklost skrev: Gratulerer med overstått FruN Håper du fikk en fin bursdag Takk, takk @Jacklost Det var en hyggelig, ganske ordinær dag. Skal feires ordentlig sammen med lillemors bursdag i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 30. desember 2016 #20 Del Skrevet 30. desember 2016 Gratulerer så mye! Jeg vil følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå