Gå til innhold

Ikke ta hensyn til eldre og barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tar dere hensyn til barn og eldre?
Jeg passer meg for dem i køen, unngår å bli irritert på dem (jeg ser at en del kan bli det), jeg forstår og respekterer at folk har barn og at det ikke er alle andres skyld hvis barna gjør noe galt o.l?

Jeg som så mange merker jo at barn og eldre kan være krevende, men de må jo taes hensyn til de også.
Man kan jo ikke dytte en gammel person eller en unge, og noen av de kan jo dytte og sånt så da bryr jeg meg ikke så mye om det. Det samme kan jo barn gjøre. Tar dere hensyn til det, og hvordan da?

Anonymkode: 58fc0...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hjembyen min må jeg være respektfull, så da går jeg hjem og drikker meg hensynsfull hvis folk er for slitsomme. 

I andre byer prøver jeg å finne mest mulig sårende kommentarer til foreldrene til barna. En gang kjeftet en mor på et barn, så da bøyde jeg meg ned, og sa til ungen: "Ikke vær lei deg, det er ikke din skyld at moren din er en hurpe." Ansiktsuttrykket hennes var priceless.

Jeg skulle ønske kjøpesenter og butikker begynte å forby gamle folk og unger. Jeg tar hensyn til gamlinger ved å boikotte SAS, jeg blir forbannet når en av de vandrende likene absolutt skal stå å blokkere midtgangen for å hente den smakløse minkkåpen sin fra bagasjehyllen. For helvette, hvis du har insjekket bagasje kan du sitte i ro til levende mennesker som har vettuge formål med sin eksistens har kommet seg av flyet. Jeg ville gledelig betalt dobbelt for flybilletter hvis de forbydde gamle folk og unger. Folk klager over fulle folk på fly? Jeg vil heller sitte på et fly med drita bergensere enn å ha en unge eller en zombie ombord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke spesielle hensyn til barn eller eldre, men nå behandler jeg stort sett folk greit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2016 den 19.31, amativeReflection skrev:

I hjembyen min må jeg være respektfull, så da går jeg hjem og drikker meg hensynsfull hvis folk er for slitsomme. 

I andre byer prøver jeg å finne mest mulig sårende kommentarer til foreldrene til barna. En gang kjeftet en mor på et barn, så da bøyde jeg meg ned, og sa til ungen: "Ikke vær lei deg, det er ikke din skyld at moren din er en hurpe." Ansiktsuttrykket hennes var priceless.

Jeg skulle ønske kjøpesenter og butikker begynte å forby gamle folk og unger. Jeg tar hensyn til gamlinger ved å boikotte SAS, jeg blir forbannet når en av de vandrende likene absolutt skal stå å blokkere midtgangen for å hente den smakløse minkkåpen sin fra bagasjehyllen. For helvette, hvis du har insjekket bagasje kan du sitte i ro til levende mennesker som har vettuge formål med sin eksistens har kommet seg av flyet. Jeg ville gledelig betalt dobbelt for flybilletter hvis de forbydde gamle folk og unger. Folk klager over fulle folk på fly? Jeg vil heller sitte på et fly med drita bergensere enn å ha en unge eller en zombie ombord.

Nyter å være så jævlig frekk?

Anonymkode: 29cb0...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper dem først inn på bussen og gir bort setet mitt om der er dårlig plass.

Anonymkode: fe41c...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nyter å være så jævlig frekk?

Anonymkode: 29cb0...2a8

Når var jeg frekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...