AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Del Skrevet 24. desember 2016 Hva fikk du? Anonymkode: 1a684...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Del Skrevet 24. desember 2016 juling Anonymkode: 96b20...b84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Del Skrevet 24. desember 2016 Pølse Anonymkode: 37917...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. desember 2016 #4 Del Skrevet 24. desember 2016 Jesusbarnet i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. desember 2016 #5 Del Skrevet 24. desember 2016 Sukkerspinnmaskin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 24. desember 2016 #6 Del Skrevet 24. desember 2016 Noen kilo ekstra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revidert_utkast Skrevet 24. desember 2016 #7 Del Skrevet 24. desember 2016 Fred fra sosiopater/narsissister. Ellers ingen materielle gaver. Lenge siden jeg fikk en gave nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 24. desember 2016 #8 Del Skrevet 24. desember 2016 Større rumpe! (Men måtte jobbe for den, da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #9 Del Skrevet 24. desember 2016 Penger Sjokolade God mat Anonymkode: b3da5...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 24. desember 2016 #10 Del Skrevet 24. desember 2016 jeg fikk 16 gaver men gidder ikke åpne, liker ikke avsender så får sikkert kun søppel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #11 Del Skrevet 24. desember 2016 En billigklokke, et pledd, 4 telysestaker fra IKEA og to duftlys jeg ikke tåler. Anonymkode: 06ef8...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 24. desember 2016 #12 Del Skrevet 24. desember 2016 Bøker, kjøkkenartikler, armbåndsur, kaffekopper, parfyme, pysjamas, sokker (verdens kjipeste gave), DAB-radio, sjokolade, kaffe og te, lysestaker, julepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #13 Del Skrevet 24. desember 2016 Glattetang Vin Dusjsåpe Pysjamasbukse Kanintøfler Ullundertøy Hoodie Ullsokker(verdens diggeste gave!) Sjokolade Pargave: knivsett Anonymkode: b5b8b...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #14 Del Skrevet 24. desember 2016 Treningstøy, turbukse, roman, voluspa lys, parfyme, Adidas sneakers, håndkremer, pukka te, pysj, bakeutstyr, suvernir fra afrika, hårolje, gavekort, oppbevaringsskrin til smykker, strikkegenser! Langt over forventningene, så er veldig takknemlig Anonymkode: 35d3a...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #15 Del Skrevet 24. desember 2016 Stor bilde av sønnen min, klær, en kopp, en bok, sokker, og noen velvære-artikler. Anonymkode: b8c13...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #16 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg fikk skjerf/penger av min mor/hennes samboer - og ellers ingenting(selv om jeg er gift). Jeg bytter ikke med venninner, og vi søsken har sluttet å gi til hverandre og gir heller til hverandres barn isteden. Jeg og mannen lever absolutt ikke i overflod, men kom ikke på oss noe konkret vi ønsket oss og venter derfor med gave til vi finner noe vi faktisk vil ha og har bruk for. Jeg er litt "ferdig" med romantiske gaver jeg ikke har nytte av - vi er også begge såpass kresne på smak at det er vanskelig å finne noe til den andre som faktisk var "spot on". Så da føles det litt waste å bare kjøpe noe vi tror kan passe. Før barn gav vi hverandre typisk en ferie, eller kjøpte noe til boligen som vi manglet(typisk en litt dyrere lampe enn vi bare ville kjøpt ellers, kjøkkenmaskin e.l). Jeg ønsket meg og fikk en kopp av søsken som er litt vanskelig å få tak på, en slags "design"kopp. Jeg har fått mye nips før i tiden som bare endte opp med å bli søppel etter en stund(fordi man ikke tar det med når en flytter siden det ikke var helt ens smak), så jeg synes det er veldig greit å ikke få masse gaver. Har liksom mine faste hudpleieprodukter/sminke/klessmak osv. Blir mest glad for strikkegaver, spiselige ting osv. Men barnet mitt fikk heldigvis fine gaver - ikke for mye, men akkurat passe slik at han får lekt med alt Anonymkode: 4f874...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 24. desember 2016 #17 Del Skrevet 24. desember 2016 Bøker av type romantisk og deprimere typer. Liker egentlig krim . Men vil ikke bytte pga den som ga med de betyr mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quatre Skrevet 25. desember 2016 #18 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) . Endret 1. januar 2017 av Quatre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #19 Del Skrevet 25. desember 2016 Fikk et gavekort hos Hermes. Gleder meg til å kikke på skjerf der i januar. Anonymkode: 1e3cb...912 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #20 Del Skrevet 25. desember 2016 Stor lysestake, Lancome O beauty gift set, fjellräven keb bukse, johaug hoodie, støpejernsgryte, to designkrus, cubics strikkepinnesett med oppbevaringsboks fra Marte Helgetun, et par brettspill, sminkesett fra nr 7 (?), aaaalt for stor treningstrøye, en boks rødvin, en boks hvitvin, en flaske baileys, shotteludo. (Skal sies at jeg nesten ikke drikker alkohol..) Sjokolade, servietter, gavekort, noe penger. :D Anonymkode: 9081b...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå