AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg mistet faren min for noen år siden, og i tiden etterpå synes jeg mamma har endret seg. Det første året etter at pappa døde var alt (selvsagt) bare kaos, men etter at livet tilsynelatende var på plass igjen har vi merket en endring. Mamma klarer ofte ikke helt å holde tråden i en samtale. Avsporer, tar ikke poenget i historier, kan avbryte og forsøke å fullføre andres setninger (ofte med feil innhold). Hun får ikke med seg beskjeder, kan skifte tema helt uten videre og er rett og slett litt "ute". Jeg kan bli rimelig frustrert til tider... Hun fungerer godt i hverdagslivet, men jeg mistenker rett og slett en depresjon. Men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gå videre med det. Orker ikke å snakke med henne om det, da blir det bare styr. Men er det illojalt å høre med f.eks venninnene hennes? Anonymkode: d61c6...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg synes heller du skal prøve å prate med henne om det. Kan til nød prate med venninnene om det hvis du kjenner de godt, men det kan bite deg i rumpa senere. Kan du kanskje sette deg ned med moren din og si "Hvordan går det egentlig med deg? Er det noe du vil snakke om?". Da åpner du opp en kanal for henne til å prate med deg, samtidig som du ikke pusher henne. Anonymkode: 1c6a3...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå