AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #41 Del Skrevet 24. desember 2016 Hvis du ser at han er en rusmisbruker, la ham være. Han ble vel irritert på samfunnet, ikke så rart, narkomane har en tendens til å ha høy intelligens. Anonymkode: bf8ce...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #42 Del Skrevet 24. desember 2016 Hadde du bare tatt opp det ene seter ved siden av deg så er jeg sikker på at ingen hadde reagert om det ellers var god plass på toget. Men tre seter blir latterlig provoserende på folk. Spesielt de av oss som daglig reiser kollektivt og må stå fordi folk skal ha en våt paraply eller handleposen sin på ett sete. Reiser du kollektivt så må fu ta hensyn til andre mennesker også. Anonymkode: b5989...f52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KlippKlapp Skrevet 24. desember 2016 #43 Del Skrevet 24. desember 2016 Hvis det er plass er det helt problemfritt å bruke seter til bagasje. De du møtte på var idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #44 Del Skrevet 24. desember 2016 Hvor var resten av de ledige setene da? Var det sånn at det bare var midtseter/nesten fulle rader igjen? Da skjønner jeg at folk blir litt oppgitt over at du tar 3 seter for å sitte for deg selv, når du bare er én person. Anonymkode: eb371...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut Berg Skrevet 24. desember 2016 #45 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg har ikke oversikt over hvor mange frekke idioter det fantes på toget, men i startinnlegget beskrives kun én. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå