AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #21 Del Skrevet 29. desember 2016 Ville valgt den litt større nabobygda om dere har muligheten, nen det kommer jo helt an på. Vet av prakteksempler på bygder hvor det skjer masse og det er et åpent miljø, mens nabobygdene er helt "døde". Ville satt meg ned og tenkt ut hva jeg ønsket å få ut av de neste årene, du trenger ikke ha en plan, men kan være kjekt med et fokus på noe så du ikke mister deg sjøl på leting etter mening. Hva slags arbeid har du/dere eller hva er du/dere ute etter? Har dere muligheter for jobb? Og har mannen din venner i området? Har du noen interesser/hobbyer du kunne tenkt deg å bruke tid på? Er du et menneske som trives med eller i det minste går greit i selskap med de fleste typer personer/personligheter? Jeg digger bygda, men ville for egen del vært veldig bevisst på å finne ei bygd med mye aktivitet, spesielt på det kulturelle planet. Kjekt å kunne finne på noe innimellom. Anonymkode: 2d105...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå