Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2017 #241 Del Skrevet 8. februar 2017 Da fikk vi laget makroner med sitronkrem og banankakebiter med sjokolade på i tilfelle noen vil ha til kaffe etter middag. En liten munnfull til dessert gjør godt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. februar 2017 #242 Del Skrevet 8. februar 2017 Tusen takk snille @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar 2017 #243 Del Skrevet 8. februar 2017 Bare hyggelig hvis noen syns at det frister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 16. februar 2017 #244 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg lar meg alltid friste av slike.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 16. februar 2017 #245 Del Skrevet 16. februar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2017 #246 Del Skrevet 16. februar 2017 Ordner meg litt nattmat på forumkjøkkenet. Bakte , store poteter med masse godsaker i... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2017 #247 Del Skrevet 16. februar 2017 Servitør? Ja, hei. Vil gjerne bestille go'e, norske maten...schwær porsjon : Kjøttkaker med ekstra mye stua kål og tjukk brun saus...melne norske poteter. Tyttebærsyltetøy. Tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2017 #248 Del Skrevet 16. februar 2017 Det er faktisk veldig viktig at saus er skikkelig laget, så den blir glatt og tykk og...i rikelig monn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 16. februar 2017 #249 Del Skrevet 16. februar 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er faktisk veldig viktig at saus er skikkelig laget, så den blir glatt og tykk og...i rikelig monn! Nettopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #250 Del Skrevet 23. februar 2017 Hallo? Ja, hei, Mattilsynet. Nå skal du høre : Her har ikke @Hoppetaujenta gjort rent på evigheter, så her er det støvete og møkkete og råtne uhumskheter i kjelene. Det rører på seg. Og rotter og kakerlakker og annet ubestemmelig svinser rundt. Kom og steng! Og Jærri som tenkte å bestille erter, kjøtt og flesk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #251 Del Skrevet 23. februar 2017 Nå må Jerry ha gått seg vill og havnet i en kjeller i nabolaget, for jeg gjør rent der hver dag jeg. Trenger ikke å utbasunere hver gang jeg svinger kost, fille og støvsuger vel? *yrkesstolthet* Tenk å snakke sånn om mitt arbeid....*mumlemumle* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #252 Del Skrevet 23. februar 2017 Tøys! Løgn og forbannet dikt. Du ha'kke blitt åppsærvert her på leeenge. Fyyy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #253 Del Skrevet 23. februar 2017 Det har ikke vært så mye folk her på lenge, så det er naturlig at de ikke har sett noe. Nå skal jeg her i virkeligheten min spise stekte påteter, egg, pølsebiter, løk, erter, smør og krydder. Dessverre har jeg kun nok til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #254 Del Skrevet 23. februar 2017 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har ikke vært så mye folk her på lenge, så det er naturlig at de ikke har sett noe. Nå skal jeg her i virkeligheten min spise stekte påteter, egg, pølsebiter, løk, erter, smør og krydder. Dessverre har jeg kun nok til meg. Nok en gang ertes Jærri med god mat han ikke får.... 😢 Kose seg, ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #255 Del Skrevet 23. februar 2017 Det var så godt altså! Lenge siden jeg har hatt sånn pytt-i-panne nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #256 Del Skrevet 23. februar 2017 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var så godt altså! Lenge siden jeg har hatt sånn pytt-i-panne nå. Fint koste seg med go'e maten sin. ..sjøl uten Jerry... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #257 Del Skrevet 23. februar 2017 Jerry må lage noe egenhendig. Hva blir det i dag da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #258 Del Skrevet 23. februar 2017 Litt til side for tøys... Kunne vært skøyeraktig å komme sammen med og lage mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #259 Del Skrevet 23. februar 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jerry må lage noe egenhendig. Hva blir det i dag da? Det står i middagstråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #260 Del Skrevet 23. februar 2017 Jaha...ok. *ut for å lete på det store forumet etter middagstråden* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå