Gå til innhold

KåGe-restauranten

Zenobia

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Nietsoj skrev:

Skikkelig tøft giraffbilde - hvor får jeg tak i det?

etsy.com Besøk

entitled 'Cirquey' this bright, colorful high quality giraffe image printed on archival paper is cushioned by a white border and measures 14x11 inches. mailed with a removable foam backing in protective plastic sleeve. Jennifer Mercede is an artist living and creating in Portland, Oregon and is known for her exuberant, joyful paintings that consistently make a viewer smile. to learn about the artist and view more of her creations visit www.jennifermercede.com feel free to contact with any questions and thanks for looking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Nietsoj skrev:

ehm... beklager at jeg uteble fra sammenkomsten i går

Jaja, bare du hadde det gøy så får det gå for denne gangen. :)  Jeg la meg tidlig. 
Sjefskåkken har laget sånn god mat i dag. Jeg sier tusen ganger jatakk. :spise: 
L_2SFcwqr_6_fGrhmTZm4wnNWvXvp-xWKoGDCNKT

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag står det en saftig tiramisu og venter på folket. Jeg må bare prøvesmake og kvalitetssikre først. :spise: 
686dbe8b46c5d26be40ddd16b6e2573c.jpg?t%5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kake skal bli!  :opplyser:  Noe å drikke til? 

Ja, gjerne. :icon_lol: Hva har dere på menyen av drikke?

Endret av Eiliv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den søndagskaka i glutenfri og bakt på vegetabilsk "smør" og lettmelk om den er melk i den, takk. Lar det seg gjøre? Tåler ikke hvete og fete melkeprodukter, nemlig. Dobbel espresso til om dere har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt på menyen, innen rimelighetens grenser, Eiliv. :) 
Salka: klart at vi har det du trenger her. Det er en vidunderlig plass dette ser du. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eiliv skrev:

@Hoppetaujenta, da vil jeg ha en kald espresso med bringebær og salt makrell, takk. :) 

Salt makrell til kaffe? :sjokk: Bringebær er jeg med på da. Jeg har villbringebær rundt på tomta. Gleder meg til de kommer frem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Salt makrell til kaffe? :sjokk: Bringebær er jeg med på da. Jeg har villbringebær rundt på tomta. Gleder meg til de kommer frem. 

Jeg er nysgjerrig på hvordan det smaker. Jeg har aldri smakt kald espresso med bringebær og salt makrell så det er sikkert godt. :ler:

Endret av Eiliv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Eiliv skrev:

Jeg er nysgjerrig på hvordan det smaker. Jeg har aldri smakt kald espresso med bringebær og salt makrell så det er sikkert godt. :ler:

Velbekomme! :hoho: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittel.jpgimages?q=tbn:ANd9GcRVFVvofifHCfEGYRagi4Z
image_1418.jpg
Tror nesten at jeg også bare må si vel bekomme - håper det smaker...bedre enn det ser ut. :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

tittel.jpgimages?q=tbn:ANd9GcRVFVvofifHCfEGYRagi4Z
image_1418.jpg
Tror nesten at jeg også bare må si vel bekomme - håper det smaker...bedre enn det ser ut. :fnise: 

Tusen takk. :) Det var kjempegodt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere får kose dere og lukke og låse når dere går. Natta herfra. :goodbye: *snike med seg en liten muffins på vei ut* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...