Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2017 #841 Del Skrevet 6. mai 2017 Et rungende JA! til muskat både her og der. Blir nesten litt fattig uten syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 6. mai 2017 #842 Del Skrevet 6. mai 2017 Det blir iallefall en god og grønnsaksrik wok på meg i dag, med scampi og marinert kyllingbryst LOVE IT 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2017 #843 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) Jeg har invitert en omreisende gruppe som vil lage litt stemning og allsang her inne. Endret 6. mai 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2017 #844 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) "Jambalaya, crawfish pie and filet Gumbo..." Kunne kanskje cajunspesialiteter være noe å satse på...? ((Google is your friend, som det heter på KG...)) CAJUN er folk, mat, musikk, kultur.... den fransktalende befolkningen "South to Louisiana"... Kjenner musikken, men aldri smakt maten... "Son of a gun, we're gonna have big fun on the bayou!" Sangen " Jambalaya " var Hank Williams' hyllest til Cajunfolket. Endret 7. mai 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2017 #845 Del Skrevet 7. mai 2017 Plusser på med en sang for @Jerry Lee Hvor har du lest noe om denne karen nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2017 #846 Del Skrevet 7. mai 2017 Tusen takk, Hoppis. Denne ble til etter at det gikk rykter om at han var død. - Jeg husker ikke... Og finner det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2017 #847 Del Skrevet 7. mai 2017 22 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har invitert en omreisende gruppe som vil lage litt stemning og allsang her inne. Må bare dra opp denne en gang til. Elsker slik musikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2017 #848 Del Skrevet 7. mai 2017 "Pub`ere" stemning blir det ikke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2017 #849 Del Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: "Pub`ere" stemning blir det ikke tror jeg. Ikke sant? Og irsk folkemusikk er en av forfedrene til "min" musikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #850 Del Skrevet 9. mai 2017 Æ vil no gjerne ha konsert med ho Ka-ri Bræm-næs æ da! Lar det sæ gjær? Æ tru ho e et trækkplaster uten siestøkke og at dokk vil sæll mange billætta og my både øl og brænnvin og mat da! Kanskje server taco, pizza, kokt lofottorsk og flæsk og dupp så det e noko for enkvar smak? Anonymkode: 5212f...124 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. mai 2017 #851 Del Skrevet 9. mai 2017 Det er bare så knæsj med dialækta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2017 #852 Del Skrevet 10. mai 2017 Skriver under på den: = Hoppe Hoppesen Er det her det blir Nietsoj-party i kveld? Gaver settes på det store bordet i påvente av hans komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. mai 2017 #853 Del Skrevet 10. mai 2017 Hva serveres i "busssda'n" lurer Stutt-Tjukken fra en annen tråd på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. mai 2017 #854 Del Skrevet 10. mai 2017 Jærri og, forsåvidt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2017 #855 Del Skrevet 10. mai 2017 Først må gave leveres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. mai 2017 #856 Del Skrevet 11. mai 2017 Her er det et maleri til bursdagsgutten @Nietsoj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 11. mai 2017 #857 Del Skrevet 11. mai 2017 19 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Skriver under på den: = Hoppe Hoppesen Er det her det blir Nietsoj-party i kveld? Gaver settes på det store bordet i påvente av hans komme. Tusen takk for fargerike gaver og velduftende blomster 5 timer siden, fiole skrev: Her er det et maleri til bursdagsgutten @Nietsoj Åhhhh, det var helt nyyyydelig :takker ehm... beklager at jeg uteble fra sammenkomsten i går 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. mai 2017 #858 Del Skrevet 11. mai 2017 21 minutter siden, Nietsoj skrev: Tusen takk for fargerike gaver og velduftende blomster Åhhhh, det var helt nyyyydelig :takker ehm... beklager at jeg uteble fra sammenkomsten i går Da regner jeg med at gutten ble skikkelig og stort feiret i det virkelige livet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 11. mai 2017 #859 Del Skrevet 11. mai 2017 Skikkelig tøft giraffbilde - hvor får jeg tak i det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiliv Skrevet 11. mai 2017 #860 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Hei folkens. Er det her mesterkokkene holder til? Endret 11. mai 2017 av Eiliv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå