Severus Skrevet 3. mai 2017 #781 Del Skrevet 3. mai 2017 Egg som er i en slags spicy tomatsaus, det er en helt vanlig frokost i f.eks Mexico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #782 Del Skrevet 3. mai 2017 Skjønte det var noe mexi. Men aldri hørt om. Ser nydelig ut, Severusjka. Når kommer jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #783 Del Skrevet 3. mai 2017 Det vet jeg ikke, men jeg har bare en tallerken med Karius og Baktus på. Å så fant jeg søte små tortillalefser på Spar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #784 Del Skrevet 3. mai 2017 Oki. Vi takler nok det... bare maten er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2017 #785 Del Skrevet 3. mai 2017 *notere seg hvem som muligens blir strøket fra arvelisten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #786 Del Skrevet 3. mai 2017 Men jeg har ikke gjort noe galt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2017 #787 Del Skrevet 3. mai 2017 Nei, klart at du ikke har det. Ikke deg jeg snakker om nei. Laber oppvaskvilje etc. Jeg sier ikke mer. *slite og streve med zalo og kost* *dytte Severusius litt opp på lista* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #788 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg kan tørke koppene for deg altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2017 #789 Del Skrevet 3. mai 2017 Det er snillheten selv det skulle jeg mene. Jatakk. Jeg må nemlig gjøre meg klar til å følge en masse reinsdyr ut i vannet på den ene siden...og så stå klar med badekåper og litt varm kakao til dem alle på den andre siden. Veldig mye å gjøre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #790 Del Skrevet 3. mai 2017 11 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, klart at du ikke har det. Ikke deg jeg snakker om nei. Laber oppvaskvilje etc. Jeg sier ikke mer. *slite og streve med zalo og kost* *dytte Severusius litt opp på lista* Men gjester skal da ikke vaske opp. Det er ansatte til å gjøre det! Deg. *null dårlig samvittighet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #791 Del Skrevet 3. mai 2017 Nå fikk jeg helt ut av det blå intenst lyst på kålruletter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #792 Del Skrevet 3. mai 2017 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Nå fikk jeg helt ut av det blå intenst lyst på kålruletter... Med hvitsaus? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #793 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) Da har vi laget spesialdessert som er utrolig god, kun for folk som arbeider på denne plassen. Meg, altså! *smatte forsiktig og kjenne at godsmaken brer seg over smaksløkene....åååhh, bedre har jeg aldri smakt!* Endret 4. mai 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #794 Del Skrevet 4. mai 2017 14 timer siden, Severus skrev: Med hvitsaus? Jepp. ...om det er medisterfarse i dem. Som jeg liker best. Brun saus om de er laget med "kjøttkakedeig" er også godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #795 Del Skrevet 4. mai 2017 Medisterfarse takk. Nok til tre... *snill Hoppetusse tenker på sine medforumister* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #796 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Medisterfarse takk. Nok til tre... *snill Hoppetusse tenker på sine medforumister* Nydelig, ! Nok til 3, hæ? Severus, deg og meg? Tusen takk for at du øker intensiteten i Jærris lyst på denne fabelaktige maten uten at muligheten for å lage det er tilstede... NaaaboooDaaamaaa??? Endret 4. mai 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #797 Del Skrevet 4. mai 2017 Kan ikke du lage det selv da, du allmektige kokke-Lee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #798 Del Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Kan ikke du lage det selv da, du allmektige kokke-Lee? Jeg KAN. Men ingrediensene må jo være på plass. Og det er de ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #799 Del Skrevet 4. mai 2017 Da får du bruke tiden til å glede deg massivt til det omsider skjer. *rope litt til* "NABODAMA, KOM HJEM OG REDD MAGEN TIL JERRY!" (m.m.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #800 Del Skrevet 4. mai 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da får du bruke tiden til å glede deg massivt til det omsider skjer. *rope litt til* "NABODAMA, KOM HJEM OG REDD MAGEN TIL JERRY!" (m.m.) Tøvefant! Men har såååå lyst på den maten. Er så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå