Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2017 #761 Del Skrevet 2. mai 2017 Nietsoj er min spesielle VIP-kunde, så det såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #762 Del Skrevet 2. mai 2017 Takk for at du kom til unnsetning i en grevens tid, men KUNDE?? er jeg din kunde? Kinta Kunde, nei du jeg er nok mer enn som så - tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #763 Del Skrevet 2. mai 2017 Gir bort halvparten av de av meg frekt tilgrafsede godsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #764 Del Skrevet 2. mai 2017 Du er snill på innsida, Jerry Lee - veet ikke om jeg orker halvparten ,men om du holder meg med selskap.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2017 #765 Del Skrevet 2. mai 2017 Dægger`n! *stuntflagge litt i ren befippelse og si at han har så rett, så rett* Jeg vet ikke hva som gikk av meg og mener at det var en vip-restaurantkunde jeg skulle antyde. lologlol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2017 #766 Del Skrevet 2. mai 2017 Alle som ikke deler er et sølvkre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #767 Del Skrevet 2. mai 2017 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Du er snill på innsida, Jerry Lee - veet ikke om jeg orker halvparten ,men om du holder meg med selskap.... Snill? Veit ikke det. Men turte ikke annet når giver av godsakene kjefter&schmeller... - Nei. Når jeg orka min del får'u væra Kar og ta DIN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #768 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Snill? Veit ikke det. Men turte ikke annet når giver av godsakene kjefter&schmeller... - Nei. Når jeg orka min del får'u væra Kar og ta DIN. Åjo, du er snill, for du lar deg ikke styre av et fruentimmer, gjør du vel? Nå hiver vi innpå, med litt kaffi attåt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2017 #769 Del Skrevet 2. mai 2017 *snike til seg en smule og være fornøyd med det* Slåkk lyset og lås når hvis dere går. *bump* > Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #770 Del Skrevet 2. mai 2017 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Åjo, du er snill, for du lar deg ikke styre av et fruentimmer, gjør du vel? Nå hiver vi innpå, med litt kaffi attåt ...jævli' go'e de godsakene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #771 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ...jævli' go'e de godsakene... Det er sant, men vi lar oss vel ikke lure til å ......... ta oppvasken, sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2017 #772 Del Skrevet 2. mai 2017 min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #773 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Det er sant, men vi lar oss vel ikke lure til å ......... ta oppvasken, sant? Seff ikke!! @Hoppetaujenta tar seg av det i morra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #774 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Severus skrev: min Ser nydelig ut...men jeg er helt stappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 3. mai 2017 #775 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Seff ikke!! @Hoppetaujenta tar seg av det i morra. Da er vi enige. Takk for samspisingen. Jeg legger meg, så snakkes vi i morra. Pass kåken så lenge - og husk å låse, som hun sa .... selv om det nok ikke kommer noen før ... eller Vi tar kaka i morgen - det blir litt av en dag, yohai!!! Endret 3. mai 2017 av Nietsoj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #776 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Da er vi enige. Takk for samspisingen. Jeg legger meg, så snakkes vi i morra. Pass kåken så lenge - og husk å låse, som hun sa .... selv om det nok ikke kommer noen før ... eller Sjøl takk. Låsing skal bli. Go'natta med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #777 Del Skrevet 3. mai 2017 Man kan ikke låse Severus ute, Severus finner alltid veien til kjøleskapet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #778 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Man kan ikke låse Severus ute, Severus finner alltid veien til kjøleskapet ((Pssst! HVIS jeg går, står døra på klem. Rop om du finner og lager no' godt.)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. mai 2017 #779 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg skal lage huevos rancheros i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mai 2017 #780 Del Skrevet 3. mai 2017 Jærri vet ikke hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå