Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2017 #621 Del Skrevet 10. april 2017 Sunn, smakfull og akkurat passe kebabnattmat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #622 Del Skrevet 12. april 2017 Hvetestenger ferdig til kaffen litt senere i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2017 #623 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Får Jærri smake på go'sakene til ? Altså..de hu serverer her... Endret 12. april 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. april 2017 #624 Del Skrevet 12. april 2017 Hvetestenger... Stakkars magan min. Har dere glutenfri eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. april 2017 #625 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Du må ikke legge de i kjøleskapet om du har andre der, holder neppe frem til kaffetid da! Endret 12. april 2017 av Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. april 2017 #626 Del Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hvetestenger ferdig til kaffen litt senere i dag. Du må passe på så ikke mannfolka til kåge-brukerne spiser til det er tomt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2017 #627 Del Skrevet 12. april 2017 Som du har hengt deg opp i dette... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #628 Del Skrevet 12. april 2017 47 minutter siden, Jerry Lee skrev: Får Jærri smake på go'sakene til ? *ta tak i tunga og dra skikkelig til så hardt og fort at han ikke forstår hva som rammet ham* 41 minutter siden, Salka skrev: Hvetestenger... Stakkars magan min. Har dere glutenfri eller? Så absolutt. Alt som serveres her er nemlig ganske magisk, for de er automatisk tilpasset enhvers nødvendigheter og lyster. 18 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du må ikke legge de i kjøleskapet om du har andre der, holder neppe frem til kaffetid da! 1 minutt siden, Salka skrev: Du må passe på så ikke mannfolka til kåge-brukerne spiser til det er tomt! Ahh...takk! DER sa du noe veldig viktig! *ta bort halvparten og gjemme dem et annet trygt sted* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2017 #629 Del Skrevet 12. april 2017 Greit. Jærri får ikke noe av det ovenforpostede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #630 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Hva er det du tuller med nå da, Jerry? Klart at du får alt du vil ha, bortsett fra meg. Jeg er fredet og verneverdig. Endret 12. april 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2017 #631 Del Skrevet 12. april 2017 Tullebukk. Gidder ikke utdype... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 12. april 2017 #632 Del Skrevet 12. april 2017 Går inn på Ressturrangkjøkkenet for å steike en kilo bacon bare til megsjæl. HAH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #633 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg kommer etter for å se om noe chrispy noe faller ut av steikepanna og over på min tallerken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #634 Del Skrevet 12. april 2017 På Monday, April 10, 2017 den 19.14, fiole skrev: Hvordan tror du det hadde vært å gå på retaurant og kikke på kelneren og si.... JEG VIL HA NOE SPENNENDE.....å spise.. Spør du aldri om noe spennende på en restaurant du? Først titter vi på menyen, så kommuniserer vi med kelneren. Men denne restauranten er kanskje helt utenom all vanlig folkeskikk og skikk og bruk? Anonymkode: 8fbfe...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #635 Del Skrevet 12. april 2017 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Får Jærri smake på go'sakene til ? Altså..de hu serverer her... Er dette restauranten for "løse fugler"? Jaja, det er onsdag og "duesleppdag". Anonymkode: 8fbfe...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #636 Del Skrevet 12. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør du aldri om noe spennende på en restaurant du? Anonymkode: 8fbfe...f71 Det har aldri jeg gjort i alle fall. Jeg forholder meg til menyen og ser hva jeg syns ser godt ut og hva jeg har lyst på. Spenning kan en få på kino hvis en er heldig. Det holder for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 12. april 2017 #637 Del Skrevet 12. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør du aldri om noe spennende på en restaurant du? Først titter vi på menyen, så kommuniserer vi med kelneren. Men denne restauranten er kanskje helt utenom all vanlig folkeskikk og skikk og bruk? Anonymkode: 8fbfe...f71 Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2017 #638 Del Skrevet 12. april 2017 Kanskje kelnere syns at andre ting er spennende...enn vi liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #639 Del Skrevet 12. april 2017 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kanskje kelnere syns at andre ting er spennende...enn vi liker. Vel, hvor ofte spiser dere utfor denne restauranten? Anonymkode: 8fbfe...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 12. april 2017 #640 Del Skrevet 12. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette restauranten for "løse fugler"? Jaja, det er onsdag og "duesleppdag". Anonymkode: 8fbfe...f71 Dette er nok Restauranten for "Benløse fugler" en av de gamle klassiske kjøttrettene som er i ferd med å bli glemt. “Fattigmannsfugl” med masse kryddersmak og innmat av finhakket flesk og løk er vel verd arbeidet, og smaker nydelig sammen med grønnsaker, kokte poteter og brun saus. PS. I tilfelle det er ukjent for deg, så må man gå på helt andre steder for å finne "løse fugler" Ha en fin og bøllefri dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå