Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #261 Del Skrevet 23. februar 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaha...ok. *ut for å lete på det store forumet etter middagstråden* Litt synd du aldri er i mattråder. Trur du kunne bidratt med mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #262 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg er litt rykk og napp-typen. Drømmer om de aller godeste gammeldagse middagene, heller enn å lage dem. Hva sier @Aldrisur? Lager hun middager fra kjellernivået selv...eller er det bare fra bunnen i sous vide-apparatet der i heimen? Hvor er alle de som ikke er her i det siste da? Dere er savnet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #263 Del Skrevet 23. februar 2017 Orker ikke lure på hvem du prater til, og om hva... Jærri spiser.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. februar 2017 #264 Del Skrevet 23. februar 2017 Restaurantbesøk hører helgen til for min del - jeg stikker innom etter jobb i morgen ... eller det blir kanskje utpå kvelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2017 #265 Del Skrevet 23. februar 2017 Hmm...får gjøre litt ekstra rent og fint her til i morgen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. februar 2017 #266 Del Skrevet 24. februar 2017 20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...får gjøre litt ekstra rent og fint her til i morgen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #267 Del Skrevet 24. februar 2017 Da slukker og låser når du går? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. februar 2017 #268 Del Skrevet 24. februar 2017 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da slukker og låser når du går? Klart. Skal bare spise opp først. Og, du? Jeg fikk avverga Mattil. Saken ute av verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #269 Del Skrevet 24. februar 2017 Ojsann, her var det fint og rent .... og veldig tomt. Blir det ingen fredagsrave? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #270 Del Skrevet 24. februar 2017 Føler du trangen nå og ble veldig skuffet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #271 Del Skrevet 24. februar 2017 Halloooo, jeg sitter her borte, jobber du eller er du her for å spise?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #272 Del Skrevet 24. februar 2017 Ja. Hva ønsker herren? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #273 Del Skrevet 24. februar 2017 Beklager, det tok litt tid med menyen, forresten stilig med slik meny i skriftrull. Jeg kunne tenke meg nachos med kalkunkjøttdeig og sprengte potetbåter til to personer, samt borddame til å spandere på. Til drikke tar vi noe sunt. Er du med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #274 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg er veldig med, men da må vi ha et serverende menneske til her. Juhuu...er det noen som kan betjene oss? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #275 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Ja, det er sant... hmmmm. jeg kan servere. Ver så god sitt! *hjelper til med stolen* Hva ønsker damen? Endret 24. februar 2017 av Nietsoj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #276 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg vil gjerne ha en fiskerett som middag. Alt før og etter kan du plukke ut. P.s. fisken må være varmebehandlet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #277 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Da er det klart; den økologiske produserte kveita har ligget en god stund i marinade basert på rødvin og rosmarin, dampstekt og serveres med ovnsbakte rotgønnsaker og sprøstekt persille og halvsprengte mandelpotetbåter ispedd marinadesjy. Til dessert blir det en croquembuch med et hint av pistasj i cremen. Håper det faller i smak etter forretten med nachos som vi spiste for et par timer siden. Endret 24. februar 2017 av Nietsoj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #278 Del Skrevet 24. februar 2017 Å ja tusen takk. Det høres smaskens ut...selv om jeg måtte google en ting. Sikkert flere som lurer: Aldri vært borti en sånn en. *trekke kortkjolen pent ned så langt hun kan og gli inn i stilig spisehjørne av lokalet* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. februar 2017 #279 Del Skrevet 24. februar 2017 I kveld skal du få være borti nachos, økologisk kveite, en sånn en og ..... noko attåt. Nydelig spisekrok på dette stedet. Det gir mersmak... vinterferie... tenker jeg setter pris på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2017 #280 Del Skrevet 24. februar 2017 Liker sånne lune steder å sitte. Åpent ildsted med knitring og godduft gir et løft... *lurer veldig å hva den noko attåt`en blir for noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå