Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2017 #141 Del Skrevet 6. januar 2017 *snill og grei Hoppe deler med Jerry* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2017 #142 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Nå fikk jeg lyst på noe langt utenfor sesong... Småmakrell (pir) vendt i mel, salt og pepper...sprøstekt, med agurksalat og norske nypoteter. Ååeeh!! Lenge til vår'n. 😣 Endret 7. januar 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #143 Del Skrevet 8. januar 2017 Kåkken vår er et unikum og har forstått meg fullt og helt. Han laget denne til meg. Så stor softis at den må ligge i potetmosfat.... Åhh...han er min beste venn akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #144 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kåkken vår er et unikum og har forstått meg fullt og helt. Han laget denne til meg. Så stor softis at den må ligge i potetmosfat.... Åhh...han er min beste venn akkurat nå. Heldige du Men hvorfor er det sennep på isen? Det er kanskje karamellsaus det som ser ut som sennep? Endret 8. januar 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #145 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Hihi...det er lys salt-karamell! Endret 8. januar 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #146 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hihi...det er lys salt-karamel! Det høres godt ut Takk for betryggende opplysninger Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2017 #147 Del Skrevet 8. januar 2017 Kan jeg få bestille vellaget lutefisk med ALT relevant tilbehør, værsåsnill?! Og en flaske Lutefiskakevitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #148 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Kan jeg få bestille vellaget lutefisk med ALT relevant tilbehør, værsåsnill?! Og en flaske Lutefiskakevitt. Værsågod Endret 8. januar 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2017 #149 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Værsågod Hvor er ertestuingen?? Hehe. Takk, AnO. Ble sulten nå. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #150 Del Skrevet 8. januar 2017 Her er mer tilbehør @Jerry Lee Værsågod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #151 Del Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hvor er ertestuingen?? Hehe. Takk, AnO. Ble sulten nå. 😀 Sorry. Her er med erterstuing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2017 #152 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Her er mer tilbehør @Jerry Lee Værsågod Takk. 😀 Og sinnasennepen glemte jeg nevne. Men der er'n. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2017 #153 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Sorry. Her er med erterstuing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #154 Del Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Kos deg Jeg ønsker deg og alle andre her en fin søndag Vi sees 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2017 #155 Del Skrevet 8. januar 2017 Inviterer AnO til bordet mitt. Mat nok til oss begge. 😀 - Fortsatt fin søndag. Kos deg. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #156 Del Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Inviterer AnO til bordet mitt. Mat nok til oss begge. 😀 - Fortsatt fin søndag. Kos deg. ☺ Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #157 Del Skrevet 8. januar 2017 Det er kanskje ikke så veldig sunt å henge alt for mye i denne tråden ? Anonymkode: 43a62...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2017 #158 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje ikke så veldig sunt å henge alt for mye i denne tråden ? Anonymkode: 43a62...cee Joda Her kan du få alt det som du har lyst på feks Bønne/linsestek: Andre vegetarretter, som denne feks: Deilige salater: Tomater med tunfisk: Brokkoligrateng: i tillegg til millioner av andre retter Endret 8. januar 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #159 Del Skrevet 8. januar 2017 ...alt hva hjertet skulle begjære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2017 #160 Del Skrevet 9. januar 2017 Da vil jeg gjerne spise min brunch her i stille, hjemlige omgivelser. Ehh...en melk, en kaffe og så må jeg ha en baguette med karbonade, løk og litt potetsalat/grønn salat til. Jeg sitter borte i kroken ved vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå