AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg pleier ofte å gå ut for å smugrøyke i nabolaget om kvelden/natten for vil ikke at naboene skal se meg. Synes det er flaut hvis de ser meg røyke. Går ikke langt unna der jeg bor. Begynte å røyke etter fylte førti pga stress og som slankemiddel. Sto på en av de faste plassene hvor jeg pleier å smugrøyke i natt og da kom det plutselig en fyr ut og spurte om hvorfor jeg sto der og røykte.Jeg forklarte grunnen.Han spurte om jeg kunne slutte med det fordi det var rett utenfor soverommet til noen som bodde der og personen ble skeptisk pga dette sa han. Jeg er kvinne forresten og tror ikke at jeg ser ut som en narkodealer eller kriminell. Dette er en offentlig plass så jeg sto ikke inne i gården dems eller hagen dems akkurat. Veien jeg sto på er riktignok nærme vinduene i dette huset da plassen er trang å stå på, men ærlig talt?? Burde jeg reagere på dette? Synes dette var jævlig frekt. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Del Skrevet 23. desember 2016 Flere som synes dette var frekt av han? Som sagt det er trangt der og vinduene er nærme fortauet, men dette er en offentlig plass. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 23. desember 2016 #3 Del Skrevet 23. desember 2016 Det siger vel røyk inn vinduet deres da? eller kanskje de synes det er forstyrrende om du f.eks snakker med noen på tlf. imens du står der og røyker? Og hvem er det du smugrøyker for? Tror de har luktet lunta allerede, for det stinker jo sånn. Hva med å bruke nikotintyggis, plaster eller snus? Det er sikkert ikke så mye bedre mtp. nikotinen, men da slipper du ihvertfall å smyge rundt på natten. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Del Skrevet 23. desember 2016 Syntes dette var ekkelt. Følte at jeg ble behandlet som en kriminell. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Del Skrevet 23. desember 2016 Skjønner de godt, jeg ville ikke godtatt om noen sto rett utenfor soveromsvinduet mitt å røykte, ikke akuratt frisk pust når man skal sove. Og du startet å røyke som slankemiddel? Vet du ikke hvor skadelig det er? Hva er vitsen med å ødelegge lungene for å slanke seg? Herregud hvor dumme er egentlig folk. Anonymkode: 38072...51c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Del Skrevet 23. desember 2016 Reaksjonen din er noe overdrevet. Han spurte vel bare? Anonymkode: e2074...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #7 Del Skrevet 23. desember 2016 jepp du overreagerer. jeg selv er astmatiker, har soverom ut mot vei og buss stopp, sover 90% av tiden med vinduet åpent. om noen stod rett utenfor soverommet mitt og røyket fast, på et tidspunkt på døgnet hvor jeg sover. så hadde jeg blitt veldig dårlig. du ble spurt på en pen måte, sett deg på din egen trapp eller gå en tur mens du gjør det. Anonymkode: 2a406...423 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Del Skrevet 23. desember 2016 og du følte det var ekkelt for deg? enn for de som hver natt får soverommet fylt med sigarettrøyk? Anonymkode: 2a406...423 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #9 Del Skrevet 23. desember 2016 13 minutter siden, Kaffefrøken skrev: Det siger vel røyk inn vinduet deres da? eller kanskje de synes det er forstyrrende om du f.eks snakker med noen på tlf. imens du står der og røyker? Og hvem er det du smugrøyker for? Tror de har luktet lunta allerede, for det stinker jo sånn. Hva med å bruke nikotintyggis, plaster eller snus? Det er sikkert ikke så mye bedre mtp. nikotinen, men da slipper du ihvertfall å smyge rundt på natten. :-) Snakker ikke i telefonen når jeg røyker om natta. Bare sto der rolig og røykte.La ikke merke til om vinduene var åpne eller ikke for var mest opptatt av røyken. Fyren sa at en person som bodde der ble så engstelig/skeptisk fordi jeg sto og røykte utenfor. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 23. desember 2016 #10 Del Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker ikke i telefonen når jeg røyker om natta. Bare sto der rolig og røykte.La ikke merke til om vinduene var åpne eller ikke for var mest opptatt av røyken. Fyren sa at en person som bodde der ble så engstelig/skeptisk fordi jeg sto og røykte utenfor. Anonymkode: 7d3d7...a9e Engstelig for et astmaanfall, kanskje? Det er seriøst ikke bra. Hverken for deg eller andre som blir påvirket av røyken. Tror du egentlig skjønner selv hvorfor han reagerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Del Skrevet 23. desember 2016 Det er skikkelig plagsomt når folk røyker på utsiden og røyken siver inn. Jeg måtte flytte på grunn av det. Fikk ikke puste til slutt. Og når folk er så innmari opp hengt i at det er lov, de står ute osv, stedet for å ta til seg at andre plages av det, nytter det ikke. Anonymkode: be4b1...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 23. desember 2016 #12 Del Skrevet 23. desember 2016 På tide å vokse opp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. desember 2016 #13 Del Skrevet 23. desember 2016 Du er over førti og smugrøyker for at naboene ikke skal se deg? Det er det som er verdt å reagere på i startinnlegget her... At noen synes det er ubehagelig at et fremmed menneske jevnlig står rett utenfor vinduet deres nattestid - røyk eller ikke - har jeg adskillig mer forståelse for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Del Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, Daria skrev: Du er over førti og smugrøyker for at naboene ikke skal se deg? Det er det som er verdt å reagere på i startinnlegget her... At noen synes det er ubehagelig at et fremmed menneske jevnlig står rett utenfor vinduet deres nattestid - røyk eller ikke - har jeg adskillig mer forståelse for. Ok. Jeg ser den. Kommer ikke til å smugrøyke der noe mere. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #15 Del Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, Saphyria skrev: På tide å vokse opp kanskje? Jeg prøver på det. Anonymkode: 7d3d7...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 24. desember 2016 #16 Del Skrevet 24. desember 2016 Er vell ingen som synes det er særlig trivelig om noen står og røyker utenfor soveromsvinduet deres slik at røyklukten siver inn. Synes det er helt greit å si fra om dette. Du er sikkert i din fulle rett til å røyke på offentlig område, men jeg ser ingenting i veien med å vise hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå