AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Del Skrevet 22. desember 2016 Svigers har en hund (eller, det vil si at svigerbror har hund, men han bor fortsatt hjemme og har hund når det selv passer han) og den røyter noe helt forferdelig.. Den blir ikke børstet og de støvsuger alt for sjeldent (hans oppgave, men han gidder aldri) og dette fører til at det er hundehår over alt! I maten, i sofaen, i teppene, i alle sengene osv. Nå skal vi være der i hele julen og jeg kjenner at jeg gruer meg litt pga. det.. De er verdens koseligste folk og vi kommer veldig godt overens, men jeg blir nesten fysisk uvell når det er så "skittent" rundt meg. Jeg vet at svigermor kommer til å stå på og vaske frem mot jul, men det kommer til å se like jævlig ut etter noen dager. Jeg har tilbudt meg å hjelpe til, men hun vil helst gjøre det selv, selv om jeg insiterer på å hjelpe. Jeg kan jo liksom ikke ta fram støvsugeren når jeg kommer heller, når jeg vet at hun har strevd og stått på til vi kommer! Men jeg har så lite lyst til å sove i alt det hundehåret.. Noen tips? Anonymkode: df194...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Del Skrevet 22. desember 2016 Nei det må du nok bare leve med. Anonymkode: 6d8f7...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Del Skrevet 22. desember 2016 Lett å unngå å sove i hundehårene da, ikke la hunden være inne på rommet dere sover på ;-) Anonymkode: badaa...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 22. desember 2016 #4 Del Skrevet 22. desember 2016 Du spør etter tips, og her er mitt: Kos deg i jula, med eller uten hundehår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Del Skrevet 22. desember 2016 Skjønner deg veldig godt!! Men så lenge du kun er på besøk så får du gjort lite med det, med mindre du får allergisymptomer.. har selv en svigermor med en hund som røyter vanvittig mye, og jeg blir helt gal når de er på besøk (de er gjerne 4-5 dager i strekk) og huset blir helt gjennomfiltrert av bikkjehår. Finner hundehår i ungenes bleier i ukevis etterpå, og som regel må et par tepper kastes fordi bikkja har ligget der. Jeg jobber fulltid og har flere småbarn så jeg har ikke tid til å støvsuge daglig mens de er her. Men jeg fikk virkelig nok sist de var her, og mannen min har fått beskjed om å fortelle henne at hun må støvsuge daglig neste gang de kommer. For en ting er å besøke andres ekle hjem, det er imidlertid ti ganger verre når disse sjuskete folka kommer og griser til DITT hjem... Anonymkode: 733e1...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Del Skrevet 23. desember 2016 Min tante og onkel har en svær hund som røyter helt jævlig. Vi er hos dem på julaften av og til og da sitter alle sammen og plukker svarte bikkjehår ut av maten. Det ligger store hårdottet i alle kroker og under bordet. Og ingen sier selvfølgelig noe om dette Inkludert meg selv! Anonymkode: f4918...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. desember 2016 #7 Del Skrevet 23. desember 2016 På 12/22/2016 den 14.08, AnonymBruker skrev: Lett å unngå å sove i hundehårene da, ikke la hunden være inne på rommet dere sover på ;-) Anonymkode: badaa...b57 Jeg bruker å passe en hund som røyter ekstremt mye. Tro meg, det er ikke bare å ikke la være å la hunden være inne på soverommet. Hårene finner veien dit uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Del Skrevet 23. desember 2016 Vi har hund og vi finner hundehår OVERALT! (springer og støvsuger de siste krokene før morgendagen ) Anonymkode: d5bb4...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå