Gå til innhold

Mamma tålte ikke å høre sannheten! Selv om hun sier at jeg kan fortelle henne alt!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, godt å se at jeg ikke er alene. Men, det er kanskje en viss sannhet i det mange over skriver. En muslim vil kanskje aldri bli en god mann?

Men nå har mamma livet sitt stort sett på bygda og da. Jeg har bodd lenge i by og kjenner verden på en litt annen måte. Litt slitsomt er det å være uerfaren med livet :P

Anonymkode: 7b7c7...1d9

Nå var du litt korttenkt. Det er som å si en mann kan aldri bli en god muslim. Vi snakker tross alt om et individ her og han kan bli hva han selv ønsker. Valget er hans. 

Anonymkode: 02c64...c7a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avhengig av å elske med en fyr generelt, eller at jeg kan bli avhengig av han?

Du risikerer å bli hekta på han. Det er alltid en risiko for å bli hekta på en person man elsker med på fast basis. Bordet kan fange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye rart. Jeg er gift med en muslimsk mann og det er en god mann.  Du gjennomskuer fort de som ikke er det. De vil bestemme over deg /kontrollere osv. Det hørtes imidlertid ut som navlestrengen bør klippes her. Du bør bli mer selvstendig og blåse litt mer i hva moren din syns. 

Anonymkode: e7d36...1c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, godt å se at jeg ikke er alene. Men, det er kanskje en viss sannhet i det mange over skriver. En muslim vil kanskje aldri bli en god mann?

Men nå har mamma livet sitt stort sett på bygda og da. Jeg har bodd lenge i by og kjenner verden på en litt annen måte. Litt slitsomt er det å være uerfaren med livet :P

En persons religion styrer aldri hans eller hennes godhet. Om det var sant så ville alle kristne vært verre stilt enn muslimer. Altså: hele Vest-Europa er uvitende om vår opprinnelige kultur og levevis på grunn av folkemordet begått av kristne. Men, han kristne borti gata har selvsagt ikke skyld for det bare fordi han er medlem i en noe tvilsom gruppering som tror på "Gud" like lite som han som tilfeldigvis tror på "Allah" har skyld i is eller Taliban (la oss være ærlige her: muslimer, kristne og jøder tror på samme guden, han mansjåvinistiske tullingen fra bibelen). Og la oss være ærlige: verken Taliban eller is er religiøse folk. De er folk som liker å være stygge med andre folk. Som nynasister, nasister, Behring Breivik og andre ekstremister. 

Altså: selvsagt kan fyren være lite god. 1 av 5 du møter er i den kategorien. De fleste av dem ikke muslimer i det hele. Men han er ikke ufordøyd bare fordi foreldrene hans tilfeldigvis er født et sted der man betroelser seg til en variant av religion marginalt ulik vår.

Og: ikke kall deg selv dum. Det er ikke pent.

Anonymkode: 8a27b...56c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye rart. Jeg er gift med en muslimsk mann og det er en god mann.  Du gjennomskuer fort de som ikke er det. De vil bestemme over deg /kontrollere osv. Det hørtes imidlertid ut som navlestrengen bør klippes her. Du bør bli mer selvstendig og blåse litt mer i hva moren din syns. 

Anonymkode: e7d36...1c4

Ja det er det jeg og føler. Har vært vitne til venninner av venninner som har fått trøbbel, men de er gjerne sånne som er litt løse sv seg og veldig flinke til å rote seg bort i hvilken som helst mann. Har også ahtt venninner som har fått et helvetes forhold med norske menn.

har en venninne som er sammen med en tyrker, og det virker som det forholdet går veldig bra. Så, til dere som skriver at musimer er dårlige, gjelder det alle muslimer liksom, eller er tyrkere noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...