Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 De to døtrene på syv og ni år blir iført jakker og luer før de får en klem av sin burkakledde jihadmor. Syvåringen blir deretter sendt alene til en politistasjon i Damaskus. Hun er en levende bombe. Hennes foreldre har festet på henne en fjernstyrt bombe som de utløser da datteren kommer seg inn på politistasjonen. Hun døde momentant og tre politimenn ble såret.
cherry blossomed. gone. Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 helt ærlig syns jeg de bare burde legge ned hele jævla kokkoplaneten kalt jorden. folk er ikke verdige å bli født engang. hallo. hver dag leser jeg om folk som har misforstått ALT og de bare fortsetter å misforstå og leve i sin egen tragiske såkalte verden. hallo. jeg har truffet noen av de psykopatene som styrer igang kriger og setter igang helvete og sånt og de er stusselige folk i sinn og skinn, seriøst. skikkelig stusselige folks. stakkars. de hadde trengt å E.V.O.L.V.E + OG og å få BRAIN IMPLANT. jepp. tilføres noe. fordi er obviously en god del forskjellig som faktisk mangler de. 5
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: helt ærlig syns jeg de bare burde legge ned hele jævla kokkoplaneten kalt jorden. folk er ikke verdige å bli født engang. Helt ærlig fatter jeg ikke hvorfor så mange hvite har så vondt for å ta innover seg det faktum at dette dreier seg om muslimer? Du snakker som om dette gjelder hele menneskeheten, men sannheten er at dette dreier seg om muslimer. Hvorfor så virkelighetsvrang? 16
cherry blossomed. gone. Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Jus sanguinis skrev: Helt ærlig fatter jeg ikke hvorfor så mange hvite har så vondt for å ta innover seg det faktum at dette dreier seg om muslimer? Du snakker som om dette gjelder hele menneskeheten, men sannheten er at dette dreier seg om muslimer. Hvorfor så virkelighetsvrang? jeg snakker sånn fordi jeg shenner tilfeldigvis til 345 gærne såkalte kristne eller hvite da som tilfeldigvis er TOTALT perverse pedofile incestuøse overgripere voldtektsmenn og generlt søppel. se deg rundt da feks. du må jo være 11 år du da. jeg er litt eldre. 1
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 11 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: jeg snakker sånn fordi jeg shenner tilfeldigvis til 345 gærne såkalte kristne eller hvite da som tilfeldigvis er TOTALT perverse pedofile incestuøse overgripere voldtektsmenn og generlt søppel. se deg rundt da feks. du må jo være 11 år du da. jeg er litt eldre. Så vi er akkurat like ille som dem? Nyhetsbildet bekrefter ikke akkurat den politisk korrekte innstillingen, snarere tvert i mot. Hvorfor så virkelighetsvrang? Endret 21. desember 2016 av Jus sanguinis 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 jepp minst like ille sett i forhold til at de fleste aller fleste nordmenn har fått stappet hue og raua fullt av penger og muligheter i forhold til noen som sliter i en ørken. eller vent, finnes jo ikke noen skoler her nei glemte det et øyeblikk, men de har fått mat da ihvertfall, men ikke klart å EVOLVE. nei. det får de ikke til. og jeg leste sånn intelligensartikkel om ypperste nor ge haddde å by på av forskning ogsånt og det var LAV MÅL. tilfeldigvis. hallo. jeg har sett på alle lag av samfunnet i nor ge og alt er like rassshøl jævla elendig. seriøst. så at det skulle være noe bedre her det er jo motbevist daglig. hvem banket opp en liten gutt kalt christoffer var i media jo hvitinger. og døde han. ja. Anonymkode: 90e60...cc4
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 90e60...cc4 Forstod jeg deg riktig hvis jeg tolker deg dit hen at dette er vår feil, og at vi egentlig er de bedritne fordi vi ikke begår slike motbydelige handlinger som dem?
jabx Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Det er denne mentaliteten Israel har måttet forsvare seg mot i alle år. Palestinerne ofrer gjerne barna sine for å få drept en jøde eller to. Det er helt jævlig å se på videoen og tenke på hva de stakkars barna blir utsatt for. At foreldrene er villige til å ofre dem på denne måten viser bare hvor viktig det er å støtte Israel i deres kamp for å forsvare seg mot idiotien. Endret 21. desember 2016 av jabx 11
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, jabx skrev: Det er denne mentaliteten Israel har måttet forsvare seg mot i alle år. Palestinerne ofrer gjerne barna sine for å få drept en jøde eller to. Det setter jo den norske elitens og norsk hovedstrømmedias Pro-Palestinisme og Anti-Israelisme i et interessant perspektiv, ikke sant? 6
Gjest Axl Rose Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 For noen mennesker! Dreper sine egne barn også. Wow for en fin religion.. Dette vil Europa og Norge ta inn.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 24 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Så vi er akkurat like ille som dem? Nyhetsbildet bekrefter ikke akkurat den politisk korrekte innstillingen, snarere tvert i mot. Hvorfor så virkelighetsvrang? Vi er samme folk, men vokst opp i et annet samfunn. Oppvektstvilkårene har stor betydning. Anonymkode: 2367b...822
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Fy faen og dette blir kalt fredens religion !?!
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #13 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men vokst opp i et annet samfunn. Oppvektstvilkårene har stor betydning. Anonymkode: 2367b...822 Ja, islam er tydelig et helt annet samfunn og oppvekstsvilkår.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Jus sanguinis skrev: Ja, islam er tydelig et helt annet samfunn og oppvekstsvilkår. Du er oppmerksom på at det er millioner av muslime i verden, ikke sant? Og ikke alle ter seg slik? For du gir nemlig ikke inntrykk av det når du skriver ISLAM og ikke spesifiserer at det faktisk dreier seg om ett fundamentalistisk mindretall. Flertallet driver ikke på slik. Anonymkode: 2bd5d...f85 3
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er oppmerksom på at det er millioner av muslime i verden, ikke sant? Og ikke alle ter seg slik? For du gir nemlig ikke inntrykk av det når du skriver ISLAM og ikke spesifiserer at det faktisk dreier seg om ett fundamentalistisk mindretall. Flertallet driver ikke på slik. Anonymkode: 2bd5d...f85 Nei, flertallet driver ikke på slik, men forbindelsen mellom islam og det enorme antallet som driver på slik er åpenbar. Hvilket sier ganske mye om flertallet også. 5
Kinno Skrevet 21. desember 2016 #16 Skrevet 21. desember 2016 44 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Helt ærlig fatter jeg ikke hvorfor så mange hvite har så vondt for å ta innover seg det faktum at dette dreier seg om muslimer? Du snakker som om dette gjelder hele menneskeheten, men sannheten er at dette dreier seg om muslimer. Hvorfor så virkelighetsvrang? Abraham var villig til å ofre sønnen sin fordi Gud sa det.
Jus sanguinis Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #17 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 13 minutter siden, Kinno skrev: Abraham var villig til å ofre sønnen sin fordi Gud sa det. Som et våpen for å drepe de vantro? Og hvis jeg husker min kristendomsundervisning riktig, fortalte Gud til Abraham at han ikke skulle gjøre det. En ganske påfallende forskjell, vil du ikke si? Det er også ganske påfallende dette islamapologetiske behovet så mange hvite har for å konstruere en fortelling hvor vi er som dem. Virkelighetsfornektelsen din er jo helt ekstrem. Endret 21. desember 2016 av Jus sanguinis 5
Drizzt Skrevet 21. desember 2016 #18 Skrevet 21. desember 2016 Dette vil vi ha mer av i Norge. Hilsen, pk, sosialister, venstrevridde og alle andre som ønsker slike velkommen. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #19 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Jus sanguinis skrev: Nei, flertallet driver ikke på slik, men forbindelsen mellom islam og det enorme antallet som driver på slik er åpenbar. Hvilket sier ganske mye om flertallet også. Hva sier det om flertallet? Fortell? De som driver med dette bruker religionen som ett påskudd til å fremme sin sak, verken mer eller mindre. Samme som at ikke alle tyskere kan klandres for de ugjerningene de utsatte verden for tilbake i tid. Anonymkode: 2bd5d...f85
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #20 Skrevet 22. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jepp minst like ille sett i forhold til at de fleste aller fleste nordmenn har fått stappet hue og raua fullt av penger og muligheter i forhold til noen som sliter i en ørken. eller vent, finnes jo ikke noen skoler her nei glemte det et øyeblikk, men de har fått mat da ihvertfall, men ikke klart å EVOLVE. nei. det får de ikke til. og jeg leste sånn intelligensartikkel om ypperste nor ge haddde å by på av forskning ogsånt og det var LAV MÅL. tilfeldigvis. hallo. jeg har sett på alle lag av samfunnet i nor ge og alt er like rassshøl jævla elendig. seriøst. så at det skulle være noe bedre her det er jo motbevist daglig. hvem banket opp en liten gutt kalt christoffer var i media jo hvitinger. og døde han. ja. Anonymkode: 90e60...cc4 Jeg er målløs. Hvordan går det an å tenke som deg? Anonymkode: 2e9ca...4c4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå