Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1141 Del Skrevet 19. januar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1142 Del Skrevet 19. januar 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Joda, klart at du kan det. Tusen takk, Schærsten. Sulten nå. Ikke spist på...eeh...never mind... 😊 *Gafler i seg vafler* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1143 Del Skrevet 19. januar 2017 "Well, it's true, so true. I didn't do right by you. Guess I didn't know the right things to do. Some day I'll make it all up to you!" 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2017 #1144 Del Skrevet 19. januar 2017 Du har en vakker brumlestemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1145 Del Skrevet 19. januar 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du har en vakker brumlestemme. "Høres ut som Johnny Cash", they said. For no' fjoll! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2017 #1146 Del Skrevet 19. januar 2017 Mulig det, men fin er`n! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1147 Del Skrevet 19. januar 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mulig det, men fin er`n! Ikke ert. 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 19. januar 2017 #1148 Del Skrevet 19. januar 2017 Litt "oppvarming" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 19. januar 2017 #1149 Del Skrevet 19. januar 2017 58 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ser du dobbelt i dag, Jerry, eller har du det bare dobbelt så gøy som alle oss andre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1150 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Ser du dobbelt i dag, Jerry, eller har du det bare dobbelt så gøy som alle oss andre? Ja!!! Og, du...? Ba ikke jeg deg pent om noe? Det skal ikke respekteres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 19. januar 2017 #1151 Del Skrevet 19. januar 2017 Mener du jeg ikke skal kommentere på KG, eller at jeg aldri skal sitere eller nevne (tagge) Jerry i noe jeg skriver? Var jeg ufin mot deg nå? Jeg kommenterer på alle brukere på lik linje. Ser jeg noe bra eller rart kan jeg like eller kommentere, eller la det være. Jeg kommenterer ikke bare deg, og kommenterer heller ikke alle dine innlegg. Slik du holder på nå, er det du som "mobber" meg, faktisk. Det er bare meg (som jeg har observert) du ikke vil skal interaktere med deg. Hva i huleste går det av deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. januar 2017 #1152 Del Skrevet 19. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Mener du jeg ikke skal kommentere på KG, eller at jeg aldri skal sitere eller nevne (tagge) Jerry i noe jeg skriver? Var jeg ufin mot deg nå? Jeg kommenterer på alle brukere på lik linje. Ser jeg noe bra eller rart kan jeg like eller kommentere, eller la det være. Jeg kommenterer ikke bare deg, og kommenterer heller ikke alle dine innlegg. Slik du holder på nå, er det du som "mobber" meg, faktisk. Det er bare meg (som jeg har observert) du ikke vil skal interaktere med deg. Hva i huleste går det av deg? Jeg mobber, ja? Uff. Ja, jeg ba deg kun pent om ikke å prate til meg...tægge eller hva du kaller det. Når du fortsetter det til tross, både her og andre steder...hvem "mobber"? Hva i huleste går av DEG...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. januar 2017 #1153 Del Skrevet 20. januar 2017 Det var postet en nydelig sang i en annen tråd som jeg kommenterte... Den burde postes her, også. ☺ Fantastisk stemme og nydelig vokalist. 😀 ((Den religiøse i kirken)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. januar 2017 Forfatter #1154 Del Skrevet 20. januar 2017 Hva er det jeg finner når jeg kommer inn her?! Skjenkekontrolløren ligger svimeslått på bakrommet. Jeg får liv i ham, men det han sier gir ingen mening. At Mattilsynet skal komme hit på grunn av ureglementert matservering?! Dette er da en bar, for svarte svingende! Ingen som lager mat her. Bevis, please?! Han påstår det også har forekommet selvbetjening utenfor barens åpningstid. Jaså? Har han bevis, kanskje? Han setter seg opp nå. Veiver med armene. Hytter med nevene. Inndra bevillingen?! Her må det en aldri så liten oppstrammer til etter åpningstid, selvsagt. Eller, jeg mente sånn oppstrammer, altså. Ryktet forteller at det har vært tilløp til mellom personalet, men siden det finnes frosne erter, går vi klar denne gangen. (Jeg lar kontrolløren få en pose på kulen i hodet. Han klager ikke på at jeg har akkurat den matvaren.) - - - Jeg har fått kontrolløren til å fordufte. Baren åpner til vanlig tid, kl 21. Jeg er ikke her da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2017 #1155 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg får bare gjøre min sedvanlige rengjøring på aller beste vis og håpe at det går seg til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #1156 Del Skrevet 21. januar 2017 Takk, @Hoppetaujenta Din trofaste tjeneste belønnes med fri tilgang til KåGe-restaurantens rikholdige is-bar Jeg har et godt samarbeid med @An0nymBruker som er hovmester der. Sikker på at hun har noe som kan friste deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1157 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) 11 minutter siden, Zenobia skrev: Takk, @Hoppetaujenta Din trofaste tjeneste belønnes med fri tilgang til KåGe-restaurantens rikholdige is-bar Jeg har et godt samarbeid med @An0nymBruker som er hovmester der. Sikker på at hun har noe som kan friste deg Hei Zenobia Du er snill I KG-restauranten er det massevis av deilig iskrem, og det er bare å hoppe innom og forsyne seg, @Hoppetaujenta @Zenobia og alle andre som vil ha Endret 21. januar 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2017 #1158 Del Skrevet 21. januar 2017 ...ååååååå........ (slæpp åff - Hoppen har det vidunderlig) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. januar 2017 #1159 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) 20 timer siden, Jerry Lee skrev: Det var postet en nydelig sang i en annen tråd som jeg kommenterte... Den burde postes her, også. ☺ Fantastisk stemme og nydelig vokalist. 😀 ((Den religiøse i kirken)) "God on the Mountain (live)" trur jeg det var. Som jeg sa der..er langt fra troende. Men dette er en nydelig sang. 😀 Endret 21. januar 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1160 Del Skrevet 21. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: "God on the Mountain (live)" trur jeg det var. Som jeg sa der..er langt fra troende. Men dette er en nydelig sang. 😀 Hei og god lørdag Jerry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå