Jerry Lee Skrevet 14. januar 2017 #1081 Del Skrevet 14. januar 2017 19 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Her er en annen piano traktatør på et helt annet nivå. På så mange måter. For å nedgradere Fats? Og Mr Lewis? Og Mr. Penniman? Ja, vel. Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2017 #1082 Del Skrevet 14. januar 2017 Han var visstnok ikke en særlig god far eller familiemann, men Borge var knall ved pianoet! (joda, jeg har sett dokumentar om han og familien, så jeg har infoen fra greit hold) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2017 #1083 Del Skrevet 14. januar 2017 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Han var visstnok ikke en særlig god far eller familiemann, men Borge var knall ved pianoet! (joda, jeg har sett dokumentar om han og familien, så jeg har infoen fra greit hold) Klart han var fantastisk. Sku' bare ønske han hadde spilt mer og fjollet mindre. Og, ja.ble litt grinete av nok et stikk fra....vel...den samme som alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2017 #1084 Del Skrevet 14. januar 2017 ...men hvis han hadde spilt mere og snakket mindre, så hadde han vært som "dem" og ikke seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2017 #1085 Del Skrevet 14. januar 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: ...men hvis han hadde spilt mere og snakket mindre, så hadde han vært som "dem" og ikke seg selv. Ja. Skravlebøttekomiker framfor pianist i særklasse, som "noen" framstilte ham som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2017 #1086 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) " We gonna dance to the rock'n'roll. We gonna even do the stroll. I'm gonna teach you how to Suzie Q at a special party just for you. My, my oh my. Gee! You so fine. Don't let me down. I'm the King, but you can wear my crown. I'm gonna sing, you gonna play. I'm gonna make you Queen for a day. Ev'rything's gonna be all right. So be my guest tonight. " Endret 15. januar 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 14. januar 2017 #1087 Del Skrevet 14. januar 2017 44 minutter siden, Jerry Lee skrev: Klart han var fantastisk. Sku' bare ønske han hadde spilt mer og fjollet mindre. Og, ja.ble litt grinete av nok et stikk fra....vel...den samme som alltid. Mistenker du mener meg med "den samme som alltid.", men skjønner ikke hva du mener med "nok et grinete stikk". Jeg sitter med en følelse av at du har dannet deg en oppfatning av meg, og deretter tolker alt fra meg i den konteksten. Jeg ønsket overhode ikke å rakke ned på dine favoritter, men har dannet meg et bilde av at du er glad i pianospill. Så jeg prøvde å bidra positivt. Ikke ertende eller sårende som du tydeligvis oppfattet det som. Det beklager jeg. Og slik er det gjerne med andre ting i disse trådene. Vår humor er kanskje ikke samsvarer, og da blir det misforståelser. Kanskje fordi jeg ikke alltid er begeistret for alle dine skriverier, og prøver å vri noen over i min gate, så blir det feil for deg? Men jeg liker deg @Jerry Lee, og er virkelig imponert over versene dine, og liker de hver gang. Selv om innholdet kan være utenfor min komfort. Og jeg nyter å lese alle den fine kunnskapen du besitter om dine musikalske helter her i tråden. Selv om jeg ikke ser videoene så ofte (med Spotify kan jeg høre musikken mens jeg leser videre, men skjønner jo at scenekunsten må sees). til Jærri. Det er ikke greit for meg at du blir såret av det jeg skriver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2017 #1088 Del Skrevet 14. januar 2017 Pent av deg. Men som du vet, har jeg og tidligere kommentert at du følger og spydig kommenterer alt jeg sier. Greit om du lar meg være det nå, så jeg slipper å misforstå..... ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2017 #1089 Del Skrevet 14. januar 2017 Kom nå her gutter og gi hverandre labben på at det er mulig å enes om at man er forskjellig og la det ligge der i fred. Jeg fyrer opp en og dere setter dere ned her ved bålet hos meg. Ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #1090 Del Skrevet 15. januar 2017 14 timer siden, Jerry Lee skrev: Pent av deg. Men som du vet, har jeg og tidligere kommentert at du følger og spydig kommenterer alt jeg sier. Greit om du lar meg være det nå, så jeg slipper å misforstå..... ☺ Nå må du rulle inn paranoiaen din, Jerry! Alvorlig talt! Folk prøver å være hyggelige, og du leser i verste mening. Zneier innom og forshyner meg med Fod gllehg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1091 Del Skrevet 15. januar 2017 Er det noe liv her, i kveld ? Anonymkode: a42f2...486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 15. januar 2017 #1092 Del Skrevet 15. januar 2017 Uvisst, det er jo ikke kveld enda. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 15. januar 2017 #1093 Del Skrevet 15. januar 2017 Nå er det kveld - hvor er livet? ...i abstinenstråden??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2017 #1094 Del Skrevet 15. januar 2017 Man drikker da ikke på en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2017 #1095 Del Skrevet 15. januar 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Man drikker da ikke på en søndag? Søndag er utelivsbransjens partydag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2017 #1096 Del Skrevet 15. januar 2017 Åhh...jaha da lærte jeg noe nytt. Kanskje det er der @Jerry Lee er i kveld da? Var så stille her syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1097 Del Skrevet 15. januar 2017 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2017 #1098 Del Skrevet 15. januar 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. januar 2017 #1099 Del Skrevet 15. januar 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh hun er jo med i Ab Fab episoden Hospital og synger denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2017 #1100 Del Skrevet 15. januar 2017 Oijj...det har jeg ikke fått med meg. Er lenge siden jeg så dem nå. Hadde videoer, men de er borte nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå